|
Post by monteurtje on Mar 12, 2008 21:25:54 GMT 1
hee mathijs die spuiter waar jij het over had is dat ook een uitdeuker? zo jah kan hij dan ook keertje naar mijn auto kijken wat daar van te maken is prijs opgaaf maken van mijn schade
bij voorbaad dank mvg corné
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 12, 2008 21:36:38 GMT 1
geen idee... moet die kerel zelf nog bezoeken om me eigen plannen te bespreken
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 16, 2008 20:07:16 GMT 1
joww mense... ff mening van jullie weten, heb hier een dikke achterbumper gevonde.... straks met strakke achterklep denk ik wel dat t dik gaa staan... graag jullie mening, hieronder de link! link.marktplaats.nl/163395281ben momenteel met booskijkers bezig, zal binnekort ff foto'kes doen, daarna ga de hele mikmak naar de spuiter! nogmaals, graag jullie mening! mzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 16, 2008 20:15:29 GMT 1
Ik zou zeggen DOEN Echt vette bumper en icm met strakke achterklep zal het zeker vet zijn Gr Paul
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 16, 2008 21:28:33 GMT 1
haha.. zeker... en dan met die hella afterburners, die ook in kleur zijn... damn... mja, ff kijke wat da ammel weer ga kosten. ennuh, als iemand zin en tijd heeft om mij tegen die tijd te helpen met schuren, weghalen van kenteken lampje enz, dan hoor ik het heel graag!
mzl matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 17, 2008 6:28:41 GMT 1
ik zou zeggen doen jou spoiler is ook gehoekt dus dan past deze bumper er zeer goed bij matty
mzzl mikey
|
|
|
Post by monteurtje on Apr 17, 2008 11:39:55 GMT 1
hee zekers wel dik zo zou der wel voor gaan zo op deze manier maar als je tegen die tijd hulp nodig heb dan met schuren je heb mijn nummer he
mvg corné
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 17, 2008 18:01:56 GMT 1
Zeker wel een brute bumper. Gauw halen en erop zetten. Hahaha. Grtzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Apr 17, 2008 18:03:18 GMT 1
IK ZEG OOK DOEN
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 17, 2008 18:57:36 GMT 1
okej, stel dat ik dit zou doen, heb ik dan ruimte bij iemand om weg te leggen en te hobbyen? heb ik thuis helaas niet... en mischien ook nog meer hulp? met een paar man zijn we zo weg.... en ik heb nu contact met een spuiter die mij binnenkort verwacht..... dus meer hulp is zeker welkom!!!!
mzl, hulpzoekende matty
|
|
|
Post by mikey on Apr 19, 2008 7:50:29 GMT 1
zeg maar in welke zin je hulp nodig heb maat, je weet dat hier de deur altijd voor je open staat
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 19, 2008 10:32:24 GMT 1
thanks kerel!! ik denk dat ik het ga doen... moet even zien hoe ik dit in t vat ga gieten, want dan denk ik dat ik alles zelf ga schuren behalve de achterklep. Hang ook weer van de kosten af! haha.. maar als t zover is dan horen jullie t zeker! hehe...
mzl matty
|
|
|
Post by patrickprelude on Apr 19, 2008 16:05:54 GMT 1
schuren ben je wel ff mee bezig ik weet der alles van heb tot nu toe nog alles geschuurd zelf samen met me vriendin je moet niet alles alleen doen he als je alles zelf schuurt gaat der wel wa van de koste af ja is zeker de moeite waard om het te doen doe het alleen met de juiste schuurpapier
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 19, 2008 16:14:36 GMT 1
ik weet er ook alles van.... bumpersetje wat er nu op ligt is ook al me 2e die ik zelf spuitklaar heb gemaakt..... maar t begin enorm te kriebelen!!! ben vandaag eens bij kelly braat geweest in oosterhout, en ik denk dat hij een mooi prijsje kan maken voor al het spuitwerk!!!! waarschijnlijk ookal een locatie geregeld om te hobby'en... damn.. snel booskijkers afmaken en dan alles gaan schuren...pfff hier nog ff een lijstje;
- Achterklep gecleand - OPC spoiler - Hella afterburners (achterlichten in kleur) - Deurstrips - Deurklinken - Spiegels - Booskijkers (eigen ontwerpje...) - en zojuist toegevoegd, NIEUWE ACHTERBUMPER!!!!
Dit alles zal gespoten worden. maar daar voor heb ik dus nog zat te doen!!!!
mzl matty
|
|
|
Post by nofear on Apr 20, 2008 22:05:01 GMT 1
jaja weer een mooi opeltje in ons midden mooie bak
greets wij
|
|