|
Post by ozzy11 on Feb 22, 2012 23:07:21 GMT 1
Hoera ! Sterkte met de downpipe.
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 24, 2012 11:10:26 GMT 1
Succes idd, Kan je niet terug sturen? het is toch de verkeerde?
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 25, 2012 0:31:36 GMT 1
Hij is wel voor mijn auto. De aansluiting onder de turbo sluit op 10e milimeters niet af. En de bocht onder het blok door is te ruim waardoor de downpipe 5cm bover het alfalt hangt, terwijl deze 7 cm hoger zou kunnen hangen... Terug sturen wordt lastig, heb hem al ff thuis liggen, en hij is nu natuurlijk 'gebruikt'...
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 25, 2012 18:42:48 GMT 1
oke dat is minder idd, sterkte iig
|
|
|
Post by opeltje16v on May 16, 2012 21:13:47 GMT 1
Zo, tijd voor een update. Ook tijd om weer wat beweging in dit forum te krijgen.
Laatste tijd heb ik alles eens even op een laag pitje gezet. Ik had namelijk geen uitzicht op ander werk, en mijn contract liep af zonder verlenging. Nu heb ik gelukkig weer een baan gevonden, dat wil zeggen, ik heb een halfjaarcontract.
Maargoed, ik kan weer even opgelucht ademhalen, dus ook tijd voor de hobby! Ik heb inmiddels heel de uitlaat vervangen voor een rvs uitlaat van 3 inch. Morgen ga ik mijn schroefset van KW v2 eronder gooien, en zaterdag wordt ie opnieuw uitgelijnd.
Ook heb ik een nieuwe turbo besteld, die van de zomer de oude gaat vervangen. De koppakking is dan ook aan vervanging toe en dan gaat er ook meteen een koprevisie plaatsvinden. Meteen ff de sensor voor mijn olietemp meter en de turbodrukmeter aansluiten.
Pas na deze werkzaamheden zal de buitenkant een flinke opknapbeurt gaan krijgen.
laters!
|
|
|
Post by paul106gti on May 17, 2012 22:10:35 GMT 1
maar 28 mei gewoon Ulft toch
|
|
|
Post by opeltje16v on May 18, 2012 23:37:58 GMT 1
Zonder Coupé ja.
Wat een enorm verschil van kwaliteit is dit in vergelijking met het vorige schroefset zeg! het rijd heerlijk, ondanks dat ik hem nog eens wat lager heb gelegd... perfect! Morgen moet ik achter toch iets omhoog terugschroeven, en daarna laat ik hem uitlijnen.
een zeer prettige update is dit zeg! mzl
|
|