|
Post by opeltje16v on Apr 11, 2011 22:14:12 GMT 1
Haha... Niet zo ongeduldig allemaal... Foto's komen snel, beetje weinig tijd ivm werk.
T is een fijn karretje! Lekker vlot, dat zeker. Maar zoals ronald al zo mooi zei, die auto heeft gewoon wat liefde nodig. de blanke lak laag is echt slecht, om over de deukjes en krasjes nog maar niet te praten. Maar dat komt allemaal wel goed in de toekomst.
Helaas kon ik de velgen er niet meteen onder leggen, want de achterbanden waren zo kaal dat het gewoon niet verantwoord zou zijn... Ben nu dus opzoek naar andere achterbandjes... (245 35 17) van het merk falken. Donderdag avond gaatjes in uitlaat dichtlassen, kleppendekselpakking vervangen en ff alles nalopen op gebied van apk enzo.
Ik houd jullie wel weer op de hoogte, en ik zal proberen zo snel mogelijk foto'kes te plaatsen......
Mzl matty
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 11, 2011 22:20:01 GMT 1
Oja, nog ff een algemene vraag,wat zal ik met m'n oude assie doen? In onderdelen verkopenis een optie, maar ik heb geen ruimte om te demonteren en op te slaan. Zo verkopen brengt te weinig op, want wie wil er mou een astra van '99 met kapotte koppeling + bak en een niet werkend gas systeem waar ook nog eens 3 ton op de teller staat... Weet iemand iets?? Mzl
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 11, 2011 22:40:55 GMT 1
Je zegt het zelf eigenlijk al.. Je hebt de ruimte niet om hem ergens te stallen en te strippen dus moet je hem buiten laten staan wat trouwens niet echt aan te raden is. Dus als je iemand hebt WEG = WEG. Dan maar voor wat minder geld maar je hebt in ieder geval geen kop-zorgen meer.
|
|
|
Post by Pino on Apr 12, 2011 8:28:59 GMT 1
Daar ben ik het wel mee eens. Het zou aan de ene kant wel zonde zijn, want net als jou klep, achterlichten, koplampen enzo zou je voor een mooie prijs kunnen verkopen. Maar je moet er wel de ruimte voor hebben natuurlijk.
Ik zou hem op het Astra forum zetten en kijken of er interesse voor is. Ook gewoon op andere auto verkoop sites, dan heb je het meeste kans op een koper.
Suc6!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 12, 2011 8:35:22 GMT 1
Je zegt het zelf eigenlijk al.. Je hebt de ruimte niet om hem ergens te stallen en te strippen dus moet je hem buiten laten staan wat trouwens niet echt aan te raden is. Dus als je iemand hebt WEG = WEG. Dan maar voor wat minder geld maar je hebt in ieder geval geen kop-zorgen meer. idd.... niets aan toe te voegen
|
|
|
Post by mikey on Apr 12, 2011 15:49:46 GMT 1
hey matty,
wij hebben met zijn alle al een aantal tips gegeven wat je kan doen met je oude assie, maar je moet doen wat jij wilt doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Apr 12, 2011 16:25:06 GMT 1
voor een klein gedeelte van de verkoop wil ik je wel helpen met strippen en kun je de onderdelen bij mij stallen in de garage..
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 13, 2011 11:20:48 GMT 1
dat zou geweldig zijn! als dat zou kunnen dan ben ik een heel eind geholpen. Ik neem binnenkort wel even contact met je op om ff te overleggen. Mzzl matty
|
|
|
Post by skitzo on Apr 16, 2011 18:03:22 GMT 1
laat maar horen, ff btw.. het gedeelte wat ik ontvang zal in de clubkas verdwijnen als daar behoefte aan is
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 24, 2011 0:49:20 GMT 1
zo.... eindelijk was het vandaag zover dat de velgen onder de astra turbo konden. ;D Met 2 nieuwe achterbandjes kan ik er weer ff tegen. ook meteen de hoogte een klein beetje aangepast met het schroefset. en dan zien het er dus zo uit; wielkastjes zijn mooi gevuld... Vandaag heb ik ook al de kabels van mijn audio ingebouwd. (toch makkelijk als je de auto een beetje kent) Dat ging dus vrij vlot. Ook heb ik al gezien dat ik mijn compo setje netjes in de deur kwijt kan zoals het hoort, dus ik hoef niet veel aan te passen. Enig probleem is nog de hoedenplank speakers... die wil ik er eigenlijk wel graag in hebben... dus zien we morgen wel weer hoe of wat.... als het een beetje mee zit draait heel het spul op 2e paasdag weer! mzzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 25, 2011 9:46:44 GMT 1
Goed bezig. Wielen staan 'm goed.
Grtz
|
|
|
Post by opeltje16v on May 2, 2011 21:13:50 GMT 1
Hej mensen. Met de pasen niet stilgezeten. De audio lag er 1e paasdag al in, en door de hulp van een uc dreamrteam werkte heel het spul dezelfde dag nog voor de paasmaaltijd (dennis en ronald bedankt!) Ik heb wel besloten om de ovale speakers niet in te bouwen, daar moet ik gaten voor maken in de stalen plaat onder de hoedenplank. Beter kan ik in de zijschermen achter nog een composetje plaatsen. Dennis heeft zich ook nog even kwaad gemaakt op de 2 velgen aan de voorzijde, deze glimmen dus al een stuk mooier! na de zomer gaan de velgen er weer onderuit om volledig te worden opgeknapt. Mzzl matty
|
|
|
Post by opeltje16v on May 8, 2011 17:12:53 GMT 1
Weer ff een kleine aanpassing verricht vandaag. De vorige eigenaar heeft er een schroefset onder gemaakt, maar is daarbij vergeten de originele lagers bovenin de veerpoot over te zetten. Daardoor krijg je een knarsend geluid tijdens het sturen.
Vandaag heb ik de voorste veerpoten eronderuit gehaald en de lagers ertussen geplaatst. Ook had ik nog een veerpootbrug liggen, maar die paste op geen enkele manier. Er zit teveel zooi in de weg...
Eind deze week krijg ik mijn nieuwe voorbandjes binnen. De auto wordt dan ook ff uitgelijnd. De wegligging is dan helemaal in orde.
Volgende week ergens ga ik ook m'n oude astra naar huis halen. Dan kan het demonteren beginnen...
Mzzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on May 8, 2011 20:30:35 GMT 1
Altijd fijn wanneer de wegligging weer optimaal is:)
succes met het demonteren van je oude assie!
|
|
|
Post by daffy on May 11, 2011 20:26:00 GMT 1
Een goede wegligging is wel zo fijn, zeker als je het gaspedaal wilt gaan gebruiken Maar hij ziet er goed uit op de foto's joh.
|
|