|
Post by opeltje16v on Apr 21, 2008 17:51:02 GMT 1
euh.... weer een mooi opeltje?? deze doet tog al meer als n half jaar mee dacht ik! whahaha
|
|
|
Post by frozen on Apr 22, 2008 16:34:07 GMT 1
Haha nou hijs toch mooi?! whaha je moet nog ff me hyves checken...das ook mooi greetz
|
|
|
Post by mikey on Apr 27, 2008 7:07:40 GMT 1
hey man moeten wij die spullen dan bij jou komen op halen voor het opslaan ervan of weet jij iemand anders ervoor? mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 5, 2008 18:28:33 GMT 1
matty is weer bezig geweest!!!! alu pedaaltjes dr in gezet, en van full speed goeiekoop led-staafjes gekocht en onder me dashboard gebouwd..... werkt net als de verlichting in me a stylen ook weer op de binnenverlichting. als deurtje open gaat, dan springtie aan, deurtje dicht dan dimt ie na 10 seconden weer langsaam uit... en het geeft me een partij licht!! vet!
foto's volgen nog......
mzl matty
|
|
|
Post by frozen on May 13, 2008 17:28:58 GMT 1
Matty en zijn baas zijn ook druk geweest ... Astra heeft een GROTE poetsbeurt gekregen...we hebben 4,5 uur gepoetst maar resultaat mag er zijn! Of niej ventje?! greetz
|
|
|
Post by opeltje16v on May 13, 2008 18:36:11 GMT 1
thanks baasje.... errug netjes!!!!!!!!! alleen errg jammer van da stuifmeel op t moment... maar zal m netjes bij houden... mzl matty
|
|
|
Post by frozen on May 13, 2008 18:37:50 GMT 1
Dat is je geraaie ook jah! Maar verder hou ik wel van je hoor... greetz
|
|
|
Post by nofear on May 15, 2008 12:03:03 GMT 1
ja dat stuif zooi is op het moment wel een probleem onze auto is normaal rood ...nu is tie oranje greets wij
|
|
|
Post by mikey on May 16, 2008 8:33:15 GMT 1
ik heb eergisteren mijn auto helemaal opgepoetst maar het lijkt nu wel weer alsof hij parelmoer is hahahaha echt klote van die stuifmeel maar jah het heeft geregent dus het zal er wel weer van af zijn
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 25, 2008 18:25:30 GMT 1
hej people...
t zit ammel nie mee hierzo.... afgelopen zaterdag zou ik door kelly braat de onderdelen op laten halen, maar ik kreeg zo waar vd week een keelontsteking die me even geveld heeft.... ik kan helemaal nix ondernemen.. waarschijnlijk me eige schuld, want ik doe altijd maar door, ookal voel ik me nie goed. Dat was dus afgelopen week ook, ik had denk ik al een dag of 3 ziek thuis moeten zitten, maar nee hoor... matty kachelt gewoon door... en nu heb ik me eige dus mooi te pakken...
Maargoed, dit gekloot levert een vieze vertraging op in me plannen die zo mooi leken te zijn.... En ik kon dus g*dverdomme ook al nie op de meeting zijn! da was wel een afgang.... mja, jullie horen nog wanneer alles weer begint te rollen. Mzl Matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 25, 2008 18:35:48 GMT 1
Beterschap. Grtzzzzz
|
|
|
Post by tuningfreaker on May 25, 2008 19:39:40 GMT 1
nee ik heb nog geen corsa maar ben wel opzoek, kan nergens een goedkope vinde whahaha
|
|
|
Post by mikey on May 25, 2008 21:29:19 GMT 1
hey matty beterschap kerel, wel een beetje jammer dat jou vrouwtje nie ff met jou ride kon komen hahahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 27, 2008 11:16:43 GMT 1
hej mensen! goed nieuws, kelly braat heeft voor me kunnen regelen dat de afspraak gewoon een weekje wordt verzet! dus as zaterdag gaat alles alsnog naar de spuiter!! eindelijk..... ben zelf erg benieuwd naar t resultaat.....
mzl matty
|
|
|
Post by frozen on May 27, 2008 11:22:11 GMT 1
hey matty beterschap kerel, wel een beetje jammer dat jou vrouwtje nie ff met jou ride kon komen hahahahaha mzzl mikey Haha daar zeg je wat Mikey...maarruuhh...jij dacht toch niet dat Matty mij ermee vertrouwde?! Jah op de snelweg jah...maar niet als er drempels zitten!!! greetz
|
|