|
Post by opeltje16v on Oct 28, 2007 18:40:46 GMT 1
vind ik eigelijk ook wel... haha... alleen ik ben er geloof k nooit mee klaar! ligt nu ook een schroefsetje onder, was op de foto's nog nie, daar lagen er alleen verlagings veren onder. de veranderingen die nog zullen komen zien jullie vanzelf wel weer, da weet ik zelf namelijk nog nie.... Haha..
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 29, 2007 18:44:21 GMT 1
Hey, mooie wagen man. Ziet er netjes uit. Zie je de volgende meeting waarschijnlijk dan wel weer. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Oct 29, 2007 21:23:06 GMT 1
nice nice geen andere woorden voor
mvg corné
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 9:39:47 GMT 1
hey mathijs ik blijf het zeggen die bak van jou is echt lijp okee
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 6, 2007 20:31:51 GMT 1
haha... dank je mikey, die van jou mag er ook wezen he... nieuwe foto's van de meet zondag zijn wel erug vet! met die nieuwe angel eyes en me mistlampies waar me hele zaterdag mee was opgevuld, tot 1 uur snachts.. haha!
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 6, 2007 21:53:13 GMT 1
hoelang ben je ermee besig geweest dan en wat is er allemaal aan gebeurd dan aan die koplampen tot 1 uur s'nachts besig zijn pffff. mvg corné
|
|
|
Post by pastry on Nov 6, 2007 22:43:16 GMT 1
ik vind dat interieur maar niks hoor....
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 8, 2007 21:32:19 GMT 1
ben zekers wel lang bezig geweest aan me waggie.... t is begonne met me dashboardverlichting.. alles is blauwgemaakt... van t 1 kwam t ander dus ff een lijstje wat ik eraan geknutseld heb...
- angels eyes black, donkere achterlichten, embleemloze grill - openluchtfiltertje erin.. - DVD speler met klapscherm - uitlaatje van raceland DTM - bumperlip onder achterbumper - voorbumper sideskirts booskijkers, alles zelf geschuurd,geplamuurd (pfff) daarna met een maatje zelf gespoten!! - gaas erin, gemonteerd enz.. - mistlampen gemonteerd - middendempervervanger gemonteerd... - nieuwe velgen + banden (Bellini Bella 17 inch, 215 breed, met Dunlop sp 9000 bandjes) - ander grilletje erin - blauwe led neon onder me wagentje... - playstation in me dashboard kastje verwerkt - verlagings veren eronder... 40mm rondom gezakt...
toen dacht ik dak onderhand wel klaar was, kreeg ik een aanvaring met een betonblok... voorbumper aan gort, draagarm krom en radiateur lek... volgende dag alle onderdelen overal vandaan getoverd, oude bumper er wir op en ik kon weer rijden.. maarja, zonder me leuke voorbumper... dacht ik dat dat alles was, leen ik m ff uit aan n maatje, komtie trug met een dikke deuk boven me linker achterlicht, licht unit ook kapot, en me achterbumper aan 2 stukke... paaltje geraakt met achteruit rijden... (%$K*T@&***##%) maarja... kon ik weer opnieuw beginne...
- nieuwe achterbumper van Lumma - nieuwe GTN voorbumper van NeoDisign - mooie hoge achterspoiler, die vervangt de standaard spoiler van astra G sport... - dit keer alles laten spuiten bij spuiter die ook gelijk overige schade heeft gerepareerd - alles mar weer gezien van gaas, gemonteerd, en net optijd voor de weekend meeting opel Sevenum 2007 !! pfff da was hard werke... op t nippertje klaar... - Sportstuurtje gemonteerd... - VET!! schroefsetje eronder, beetje met hoogtes gespeeld enzo, - nieuwe JVC DVD speler erin! Echt een DIKKE vooruitgang! wat een geluidskwaliteit opeens!! - KOOPJE!! jaja.. eindelijk ins een koopje... DIKKE RECARO OPC kuipstoelen!!!!! - Nieuwe angeleyes.... oude ware best wel afgeschreven en nie mir goed voor de APK - toen werd t tog ook maar tijd dak me mistlampe weer tevoorschijn liet kome, die zaten nog verstopt achter de nieuwe voorbumper... en ja, toen werd t lekker laat! heb de hele zaterdag aan me licht gesleuteld.. tot 1 uur snachts! lekkkuurrrrrr....
dit was t wel even denk... ik blijf echt bezig ermee, en hij is nooit af! haha... meesten van jullie kenne t probleem wel denk...
ben momenteel aan t bedenken wat ik met me kofferbak ga doen... heb nog een extra versterker die me compo setje voor in de auto gaan aansturen.. ook een condensator ga erin komen... en ik zoek nog een ontwerpje voor me gastank! kleurtje spuiten enzo, weet ik nog nie helemaal.... dus iemand nog een leuk idee....? haha..
mzzl mathijs
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 8, 2007 21:38:19 GMT 1
heb nog polyesterkist te koop staan
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 8, 2007 21:48:34 GMT 1
wa is da voor iets? zit wel met die gastank he..
|
|
|
Post by opeltje16v on Nov 22, 2007 20:53:02 GMT 1
hey mense... me wagentje is weer door de APK!!! ik wist zeker dat de garage zou bellen dat er ergens iets nie goed was, en jawel hoor... hij zei dat alles in orde was, alleen.... me neon was een groot probleem.... hij verzocht me om het onder de auto vandaan te halen en om later terug te komen voor de apk... want als hij een steekproef op mijn auto zou krijgen, die kans was zeer groot, dan zou hij de bedrading moeten doorknippen en verwijderen, anders gaat zn goeie naam eraan en verliest ie zijn kenmerk... hij vroeg toestemming om alles te laten zitten, met het risico dat als de steekproef kwam, dat ie dan wel de bedrading ging verwijderen.. (wel met beleid natuurlijk, voor later weer instaleren...) daar ben ik maar mee akkoord gegaan, en toen ik me auto ging ophalen heb ik meteen maar even gevoeld of de bedrading er nog aan zat... Gelukkig was er geen steekproef geweest dus had ik geluk!! maarja, je mag dus eigenlijk geen aangesloten neon tijdens APK hebben.. de buizen mogen er hangen, maar op GEEN ENKELE wijze aangesloten zijn...
je mag ook nix meer tegenwoordig!! bah...
dus dan weten jullie ook hoe t zit.... kan handig zijn.. mzzl mathijs
|
|
|
Post by mikey on Nov 24, 2007 23:16:19 GMT 1
nou dan heb ik toch een mededeling want neon onder je auto is geen apk-norm. Je mag ze hebben maar niet werkend dus als je de controlerbox wegneemt en de buizen laat zitten is dit al goed. Er staat nergens in de wet bescheven dat het hebben van neon verboden is, wel het voeren van neon onder de auto verboden is TIJDENS het rijden. DUSS mij kunnen ze niet gek maken met de keuring als ik neon eronder ga doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 24, 2007 18:57:49 GMT 1
euj gaste.. ik heb wir ff vakantie, dus tijd om te gaan sleutele!! ik heb om te beginne mar eens een airbrush setje gekocht. alle hard plasticen kappen in me interieur ga ik daar leuk mee bewerken. Gister ben ik ook met me binnenverlichting projectje begonne, das al bijna af!! ik zag meteen dat de extra blauwe velichting op de zilvergrijzen delen een prima leuk effect geeft!! dus voorlopig ga ik me even bezig houden met het interieur voorzien van een apparte sfeer Dit zal geen projectje worden dat snel klaar is, want ik wil het zo netjes mogelijk gaan airbrushen... Pastry heeft me een eind op weg geholpen, de meeste onderdelen die ik wil gaan behandelen heb ik van hem kunnen overnemen! dus oefen materiaal genoeg!!! Danny bedankt hey!! ik houd jullie natuurlijk op de hoogte mzl mathijs
|
|
|
Post by mikey on Dec 26, 2007 9:11:09 GMT 1
hey man ik ben benieuwd hoe jou kunsten dadelijk uitkomen want als het allemaal heel gaaf wordt dan mag je van mij gerust mijn tankdop of motorkap airbrushen!!!!!!
mzzl mikey
PS: Het was echt gezellig op je verjaardag bedankt voor je uitnodiging
|
|
|
Post by opeltje16v on Dec 28, 2007 0:38:15 GMT 1
hey mikey, k zal eerst eens zien of t allemaal gaa lukken met da airbrushen.. t is wel een vak appart. ben vandaag nog even extra inkopen wezen doen, plastic primer, zwarte en blanke lak, dus ik kan daar al mee beginnen. misschien dat ik eind volgende week eens wat kan airbrushe..
Was leuk dat je erbij was met je vrouwke! doen we vast nog wel n keer over..hehe... mzl
|
|