|
Post by mikey on Dec 29, 2007 10:29:57 GMT 1
komt helemaal goed hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 26, 2008 20:57:59 GMT 1
zow... t word weer ns tijd voor n update.. zojuist besteld; K&N 57i luchtfilter Kit.. ik zal zorgen dat er ook foto's van mijn airbrush projectje te zien zijn binnenkort. meeste hebben het op de meeting al wel gezien geloof ik, maar tog.. haha.. Als iemand nog leuke idee'kes heb voor mijn kofferbak met lompe gastank, voor wat ice, dan hoor ik dat graag!!! ben namelijk van plan hier wat mee te gaan stoeien.. verder ben ik zelf booskijkers aan het creeren... deze zullen net iets bozer kijken als de booskijkers die in de handel zijn voor astra G. deze zullen gespoten worden, laat ik meteen de zijlijsten, spiegels en misschien de deurgrepen meespuiten. Over de motorkap twijfel ik nog... (ligt aan de kosten ) als laatste (voorlopig) heb het idee om zelf een spoilerzwaard te gaan maken voor onder de voorbumper. lijkt me wel netjes. Maarja.. dat zal nog wel ff duren.. haha.. Nogmaals, als iemand ideeen heeft voor me kofferbak, dan hoor ik dat graag!! mzl matty -->Astra G
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 26, 2008 22:04:18 GMT 1
oke matty goed bezig
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 26, 2008 22:19:34 GMT 1
Nice car
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 28, 2008 21:35:16 GMT 1
hier wat pics van de airbrush... believe me, in het echt is het beter te zien, en t is dan dus ook zeker wel mooier ;D img229.imageshack.us/img229/905/img2219so6.jpg/zijn dus nie de mooiste foto's, maar wie op n meet komt kan t altijd ff kome bekijke. Die laatste is van een shoot samen met micky K hou jullie op de hoogte van verdere veranderingen. mzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 29, 2008 18:41:12 GMT 1
Netjes hoor. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Feb 29, 2008 22:38:22 GMT 1
hey mooie foto's hoor matty ik zal binnenkort ff wat foto's gaan plaatsen
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 1, 2008 17:16:56 GMT 1
damn....plannen weer gewijzigd,
heb in belgie een achterklep van een astra opc opgehaald, inclusief de enige echte OPC spoiler, en geblindeerde achterruit... en het mooiste is nog: Hij is heel netjes clean gemaakt met een goed werkend systeem om hem tog open te krijgen!!! enig nadeel is dat ie in star silver is gespoten... mja, een mooi lijstje voor de spuiter dus:
- deurstrips, - Handgrepen - Booskijkers (nog in production) - Hella achterlichten met letjes, - en nu dan die dikke achterklep!!! nu nog een goede spuiter... Weten jullie iets? mvg matty
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 1, 2008 20:24:04 GMT 1
goed bezig matty nu idd nog ff laten spuiten en dan heb je een nog brutere bak dan het al is
|
|
|
Post by mikey on Mar 2, 2008 13:12:41 GMT 1
hey man echt super dat lijstje, maar volgend weekend halen we wel ff die klep op en gaan we er ff aan werken en ik denk dat je aan erwin ff het nummer van die pool moet vragen om het lijstje te laten spuiten
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 2, 2008 14:03:30 GMT 1
ja man, bedankt voor de tip... t wordt ooit nog wel wat! hehe... mzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 3, 2008 18:20:14 GMT 1
Goed bezig. Ben benieuwd......... Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 6, 2008 18:27:25 GMT 1
ziet er allemala netjes uit Geod bezig Gr
|
|
|
Post by jantje on Mar 11, 2008 21:21:03 GMT 1
mooie wagen wat voor spoiler set licht er onder
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 12, 2008 19:48:33 GMT 1
euh... set?? de voorbumper is van neo disign, skirts van rieger, achterbumper is van lumma. spoiler achterop weet ik nie, maar als je interesse heb dan hoor ik het graag, want binnenkort komt deze achterklep met spoiler vrij..... Btw, heb misschien al een spuiter gevonden... een beun in oud gastel, is spuiter bij volvo en beunt s'avonds beetje bij... schijnt ie wel netjes te doen... hebbe jullie misschien iets over m gehoord? hij gaat alles doen voor me, klep uitdeuken (klein deukje maar) lampje voor kenteken in achterbumper wegwerken, enz... hou jullie op de hoogte mzl matty
|
|