|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 1, 2011 16:21:47 GMT 1
Zoiets jah, maar dan heb ik alleen de achterste wielen eraan hangen en dat word lastig rijden met voorwielaandrijving en zonder blok. Wel bruut filmpje trouwens, hahaha.
Grtz
|
|
|
Post by mikey on Jun 1, 2011 20:36:33 GMT 1
hahaha cool filmpje
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 8, 2011 16:32:05 GMT 1
Weer een eind verder. Neuske zit er weer aan, stukken weer strakgezet en kunnen nu weer gaan opbouwen. Genoeg geouwekut, foto's: Strakke zijkant: Neue neus khut: Smooty: Weer strak: Bodem weer mooi aan elkaar gelast: A stijlen weer mooi aan elkaar: Nog een A stijltje: En nog een strak zijkantje: Dit was het weer voor even. Binnenkort nog een aantal spullen halen en dan kan het blok er ook weer in. Grtz
|
|
|
Post by mikey on Jun 8, 2011 18:05:01 GMT 1
gvd zeg dat begint er alweer op te lijken, ze werken hard voor je kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Jun 9, 2011 8:22:42 GMT 1
Dat ziet er goed uit man ;D Gaat steeds beter met project Corsa B Zitten de skirts er ook al op of zie ik dat verkeerd? Grtz Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 9, 2011 9:55:53 GMT 1
ik denk dat je dat goed gezien hebt Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 9, 2011 15:39:07 GMT 1
Dat ziet er goed uit man ;D Gaat steeds beter met project Corsa B Zitten de skirts er ook al op of zie ik dat verkeerd? Grtz Michiel Jup, hangen er ook al weer aan. Grtz
|
|
|
Post by Pino on Jun 9, 2011 15:40:22 GMT 1
Goed bezig ;D
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 13, 2011 19:12:03 GMT 1
En we zijn weer een stap verder.......... Blok erin gehangen en alles aangesloten op en rond het blok voor zover al mogelijk was. Wat een grafpleureswerk was dat joh, past allemaal maar net aan en je kan dan ook overal zo lekker bij he, maar goed, tis gelukt gelukkig. Nieuwe radiateur erin gehangen en nog wat andere dingen die vervangen moesten worden. Onder de pet dus nu zo goed als klaar op een aantal dingetjes na dan. Foto's: Blokkie er in gehangen: Kabels en slangen ed. aansluiten: Alles aangeloten en weer op z'n plek zoals het hoort: Begint al weer steeds meer op een auto te lijken: Nog eentje dan: Binnenkort weer verder met de binnenkant zoals het dashbord ed. erin hangen en alles weer aansluiten enzo. Daarna hebben gelukkig het grootste pleureswerk wel gehad en word het schuren ed. een makkie vergeleken met wat er al is gebeurd. Grtz
|
|
|
Post by Pino on Jun 13, 2011 19:45:05 GMT 1
En alweer goed bezig die Melvin! Gaat helemaal goed komen
|
|
|
Post by mikey on Jun 14, 2011 21:57:42 GMT 1
kijk aan weer een flinke stap gezet tot melvin's old corsa. echt dik
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Jun 15, 2011 4:32:13 GMT 1
mooi man... maar waarom niet gelijk een C20let erin? (2.0 turbo uit calibra) als je dan toch bezig bent is dat ook in 1 moeite door met aanpassen ;D
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 15, 2011 9:04:20 GMT 1
ricow: Denk dat het melvin zo al wel genoeg geld gekost heeft, een ander blok erbij moeten ook weer kleine aanpassingen gedaan worden wat ook weer wat extra kost. En denk dat melvin straks al lang blij is als hij weer met zijn kauwgombal rondjes kan rijden (zo denk ik dat melvin denkt, aangezien ik hem al wel een poos ken)
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 15, 2011 9:07:12 GMT 1
goed bezig maatjuhhhhhhh
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 15, 2011 16:08:44 GMT 1
Hij hoeft van mij momenteel niet veel harder te gaan rijden, met 110 tegen een boom gaat hard zat, hahaha. En kost allemaal al meer dan genoeg om 'm weer op te knappen.
Grtz
|
|