|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 4, 2007 21:30:10 GMT 1
Hallo allemaal, Ik ben Melvin en wil me eigen even voorstellen. Het begon allemaal met een ouwe rode seat ibiza chrono. Toen ik die eenmaal na 2 jaar had afgetrapt ;D ben ik op zoek gegaan naar een leuke sportieve auto om ook wat dingen aan te kunnen doen. Eenmaal opzoek naar een andere bolide vond ik deze opel corsa gsi 1.6 16v. Na een tijdje begon dat orginele uiterlijk en die orginele balluhspeakers enzo behoorlijk vervelend te worden, dus ben ik maar begonnen met muziek inbouwen en daarna heb ik andere bumpers en sideskirts eronder gelegd (even kort samengevat). Begint nu ergens op te lijken maar ben voorlopig nog niet klaar want heb nog plannen genoeg voor de toekomst. Heb een tijdje terug een visitekaartje gekregen toen ik bij de mac stond van universalcars en ze vroegen ofdak ik ook wilde komen naar de meeting van afgelopen keer dus. Is me goed bevallen moet ik eerlijk zeggen en er waren een hoop mooie en gave wagens. Las op de site dat er zondagmiddag 30 september weer een meeting zal zijn bij de mac. Zal proberen om daar weer bij te zijn want vond het afglopen keer wel gaaf. Hier wat foto's van mijn grote liefde Voorkant^ Achterkant^ Zijkant (sideskirts) Achterbak^ Velg voor met rode remklauw (gespoten)^ Velg achter met rode remschoen (gespoten)^ De trotse bezitter ;D^
|
|
|
Post by matheeuwissen on Sept 4, 2007 21:34:12 GMT 1
ha jongen nette wagen hoor, en welkom op het forum ik zpreek je nog wel
|
|
|
Post by corsalunatic on Sept 4, 2007 21:35:56 GMT 1
Welkom Leuke Ride...heb je weleens zien rijden herken je aan je achterraamsticker Trouwens der hangt wel een mooie "vaantje" aan je achterruit Greetz..
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 4, 2007 22:10:28 GMT 1
ha jongen nette wagen hoor, en welkom op het forum ik zpreek je nog wel Bedankt, is goed man. Jij hebt ook een gave bak , tot kijk mzzzzzzzl
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 4, 2007 22:11:27 GMT 1
Welkom Leuke Ride...heb je weleens zien rijden herken je aan je achterraamsticker Trouwens der hangt wel een mooie "vaantje" aan je achterruit Greetz.. Bedankt, dat vaantje maakt de auto af...hahaha
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 5, 2007 17:59:49 GMT 1
hoi melvin, welkom op het forum had je auto al in het donker gezien haha maar mooie bak kerel
|
|
|
Post by speeddemon on Sept 5, 2007 18:24:34 GMT 1
Hey Melvin! Zeer nette corsa! Welkom op het forum, Maar natuurlijk ook welkom bij de club! Jorie heeft de stickertjes al besteld Gaat helemaal goedkomen!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 5, 2007 20:21:31 GMT 1
hoi melvin, welkom op het forum had je auto al in het donker gezien haha maar mooie bak kerel Bedankt man. Heb altijd al eens bij zo'n club willen zitten, beetje andere mensen leren kennen en andere gave wagens bekijken. Greetz Melvin
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 5, 2007 20:27:53 GMT 1
Hey Melvin! Zeer nette corsa! Welkom op het forum, Maar natuurlijk ook welkom bij de club! Jorie heeft de stickertjes al besteld Gaat helemaal goedkomen! Kijk das heel mooi man, kennen we de auto nog mooier maken met die gave stickers !!! Kan er waarschijnlijk wel zijn bij de volgende meeting , zal even rondvragen of er nog meer mensen zin hebben om mee te gaan die een gave wagen hebben en/of eraan bezig zijn. Greetz Melvin
|
|
|
Post by erwin on Sept 5, 2007 20:43:17 GMT 1
hey gast,,, ik ben de schuldige die je dat kaartje gaf... gaaf dat je er was man... en zeer nette corasa... op naar de grote shows... haha kan je uit ervaring zeggen... DAS VET... zie je vast op de volgende meeting... later erwin a.k.a "dekater"
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 5, 2007 20:57:09 GMT 1
komt goed met die stickers leuk dat je er nog meer mee wil nemen met gave wagens.... altijd welkom
|
|
|
Post by christiaan on Sept 6, 2007 8:56:42 GMT 1
Hey welkom Dat vaantje maakt het zeker helemaal af maarja gr Christiaan
|
|
|
Post by vwlunatic on Sept 6, 2007 13:47:56 GMT 1
he kerel
leuke car man
greetz danny
|
|
|
Post by mikey on Sept 8, 2007 10:47:51 GMT 1
hey kerel leuke bak man alleen dat vaantje hahahaha
Ik ben zelf een hagenees dussss maar jah ik moet dit seizoen maar mijn bekkie houden hahhaha
laterssss
|
|
|
Post by Low & Slow on Sept 9, 2007 19:25:01 GMT 1
Nette Corsa Man...
Heb je zeer netjes gedaan...
Laterzzz Stefan
|
|