|
Post by christiaan on Oct 30, 2007 21:29:24 GMT 1
Zozo dat ziet er zeker netjes uit melvin dat xenon..!!
Gr christiaan
|
|
|
Post by speedyboz on Oct 31, 2007 21:30:28 GMT 1
hey melvin
effekes over die xenon, heb dus ook die lampen maar dan voor de C en daar stond bij dat ze nie geschikt zijn voor xenon ivm de warmte denk ofzo.
hoop dat je nergens last van hebt, want wil het eigenlijk ook, maar durf ut nog nie aan.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 31, 2007 22:35:50 GMT 1
Aha, zou kunnen maar zou niet weten waarom het niet kan want heb al zo veel auto's gezien met angeleyes en xenon erin. Heb er tot nu toe geen last mee gehad moek zeggen (warmte). Het enige wat bij mij het probleem was was dat het gat van de lamp te klein was. Zaten h1 lampen in en die xenon was dat ook wel en de fitting was wel goed maar de lamp was net wat dikker dan een orginele h1 zelf is. Heb dit probleem opgelost door het gat wat uit te boren. Kosste wel wat tijd en moeite om het goed te krijgen maar this de moeite waard want het is erg mooi licht vind ik zelf. P.S. Heb die xenonset ergens in udenhout gehaald, is een goedkoop adres want de hele set kosste maar 100,- euro. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 31, 2007 22:37:09 GMT 1
Hehe, eindelijk was het dan zover, de uitlaat is binnengekomen die ik anderhalve maand geleden besteld had maar goed. Het is een rvs. uitlaat van het merk inoxcar ofzo geloof ik en een tussenpijp inplaats van een tussendemper in de hoop goeie herrie te produceren. Hahahaha. ;D Vandaag dus weeste halen en als het goed is gaat ie er zaterdag al onder dus net op tijd voor de meeting als alles meezit. Hier wat foto's van het spul: Dit moet dus passen onder de auto als het goed is: En zo moet ie ongeveer komen: Tot zondag allemaal. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 1, 2007 10:18:17 GMT 1
Xenon is niet geschikt in de angel eyes om dat de behuizing van kunstof is dus ook de voorkant waar het licht doorheen schijnt, Xenon schijnt veel UV licht uit en kunstof verweert door de UV straling dus het slijtage proces gaat sneller daarom zijn Xenon lampen niet geschikt in angeleyes met een kunstof glas. maar ik heb het ook
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 1, 2007 17:10:10 GMT 1
Aha goed dak ik weet. Als het naar de klote gaat dan gaan er wel weer nieuwe in. Zolang dak nog wat zie met da licht vind ik het wel best. Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 1, 2007 18:49:07 GMT 1
nice uitlaatje melvin ben bienieuwd naar het geluid
|
|
|
Post by speedyboz on Nov 1, 2007 21:33:16 GMT 1
ja ziet der z1eker mooi uit ja, moet mezelf eigenlijk ook maar eens een tussendemper vervanger kado doen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 2, 2007 16:33:05 GMT 1
Ben ook benieuwd naar het geluid maar dat zal vast wel goed komen denk. Lijkt me sterk dat ie nu geen goeie herrie gaat maken. Hahahaha. ;D Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 3, 2007 9:35:05 GMT 1
hey melvin mooi uitlaatje hoor!!! weet jij toevallig of ze ook die lengte tussendempervervangers hebben voor mijn saxo uit 2000? en anders een sitenaam waar je ze heb besteld?!?!?! mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 4, 2007 12:19:29 GMT 1
www.autostyle.nl geloof ik. Heb het in zevenbergen besteld bij bouwmeester (verkoopt zowat alles van autostyle) maar er zijn nog veel zaken zoals bredase autoshop bij de praxis daar en misschien dat ze bij remco's in breda die dingen ook hebben. Denk wel dat ze wat zullen hebben voor saxo. Voor de meeste auto's hebben ze wel uitlaten en onderdelen. P.S. Geluid valt op zich nog mee, wel mooi maar niet echt gruwelijk veel herrie want die achterdemper dempt redelijk veel. Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 4, 2007 17:58:51 GMT 1
ja maar ziet er wel goed uit kerel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 4, 2007 18:20:59 GMT 1
Thanx.
|
|
|
Post by mikey on Nov 4, 2007 20:02:44 GMT 1
jah ziet er goed uit en je weet dat een uitlaat altijd nog minimaal 500 km nodig heeft om op te branden he!?!?!?!
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 4, 2007 22:57:41 GMT 1
Weet wel dat het naar loop van tijd meer geluid gaat maken als het goed is jah. 500km Komende week veel rondrijden dan. ;D Hahahaha. ;D Grtzzzzz
|
|