|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 8, 2007 20:25:01 GMT 1
Ramen zijn trouwens afgelopen maandag getint. Niet te donker maar gewoon netjes. Heb er nog geen foto's van want this nog geen mooi weer geweest om foto's te maken maar zodra ik er wat heb zet ik ze d'r op en van de meeting heb ik er ook nog afgelopen zondag. Grtzzzz
|
|
bluedream
newby
bluedream is nog niet af
|
Post by bluedream on Nov 9, 2007 1:15:48 GMT 1
welkom en veel plezier op het forum en een hele nette corsa groeten uit raamsdonksveer
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 9, 2007 17:50:31 GMT 1
Thanx. Grtzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 17, 2007 19:44:37 GMT 1
Vandaag maar eens wat foto's gemaakt van de getinte ramen en de nieuwe uitlaat. Eindelijk weer een beetje mooi weer om de auto te (laten) poetsen (bij H.C.C.) en foto's te maken. Hier wat foto's: Voorste 2 zijruiten zijn de lichste tint. Achterste 2 zijruiten een tintje donkerder. En de achterruit nog een tintje donkerder. En de achterkant nog een keertje met de nieuwe auspuff. En hier nog foto's van m'n auto, tijdelijk VERLAAGD mede dankzij een goot, hahaha. En nog eentje dan van toen ie weer verhoogd was: Grtzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Nov 17, 2007 20:49:36 GMT 1
zeer netjes zo ja
mvg corné
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 17, 2007 20:52:00 GMT 1
he dat parkeerterrein ken ik je ramen zijn niet echt veel donkerder geworden ofwel ??
|
|
|
Post by mikey on Nov 17, 2007 21:32:50 GMT 1
hey melvin het ziet er netjes uit hoor kerel
nu gewoon lekker doorgaan hahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 18, 2007 0:46:05 GMT 1
ja netjes kerel heb de mijne ook geblendeerd maar denk dat die van mij te donker zijn aan de voorzijden als ik die van jou zo zie heb jij het maximale wat mag aan de voorkant
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2007 21:48:25 GMT 1
he dat parkeerterrein ken ik je ramen zijn niet echt veel donkerder geworden ofwel ?? Zijn idd. niet echt veel donkerder geworden maar vind het zelf zo wel netjes. Dat hele donkere is ook wel gaaf maar dan komt het weer niet mooi overeen met de voorste 2 zijruiten die wel deze tint mogen hebben. De achterste 2 zijruiten zijn net wat donkerder en de achteruit weer net wat donkerder dan de achterste 2 zijruiten zeg maar. Grtzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2007 21:53:22 GMT 1
ja netjes kerel heb de mijne ook geblendeerd maar denk dat die van mij te donker zijn aan de voorzijden als ik die van jou zo zie heb jij het maximale wat mag aan de voorkant Weet niet ofdat dit het maximale is maar volgens die vent waar ik het heb laten doen is dit wel een tint waar ze niet over mogen zeiken als het goed is. De folie van de voorste 2 zijruiten zijn 70% lichtdoorlatend als het goed is maar aangezien de ruiten orgineel al iets of wat donkerder getint zijn moet het goed zijn volgens die kerel. Achterste 2 zijruiten en de achterruit mogen gewoon pikzwart zijn zei ie, maar vond dat bij mij niet zo mooi in verhouding met de voorste 2 zijruiten vandaar dat alles wat lichter is maar vind het zelf wel mooi zo. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2007 21:55:37 GMT 1
hey melvin het ziet er netjes uit hoor kerel nu gewoon lekker doorgaan hahaha mzzl mikey Thanx. Ga zeker nog wel het een en ander doen aan de auto maar is nu wel voor het grootste deel ver af vind ik. Nog wat kleine dingen zoals spiegels en misschien een sportstuurtje ed. Denk dak begin volgend jaar weer eens verder ga aan de auto want komende maand word weer een dure. Hahhaa. ;D Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Nov 19, 2007 14:51:52 GMT 1
hahaha jah nou mijn dure maand is nu al met al die dingen die ik moet maken nu maar jah dan kan ik na volgend jaar mei weer verder met mijn auto want ik moet eerst getrouwd zijn hahahah
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 19, 2007 18:23:10 GMT 1
hahaha jah nou mijn dure maand is nu al met al die dingen die ik moet maken nu maar jah dan kan ik na volgend jaar mei weer verder met mijn auto want ik moet eerst getrouwd zijn hahahah mzzl mikey Heb het gelezen ja, is wel ff klote maar dan ken ie er weer een jaartje tegenaan als het goed is. En trouwen moet zo nu en dan ook eens gebeuren eej. Gaat allemaal wel goedkomen joh. Zo blijven we een beetje bezig aan de auto. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 20, 2007 12:23:24 GMT 1
Beste tuners, mafkezen en gekken. Weer een tijdje niks gedaan aan de auto dus weer eens tijd voor een update. ;D Wilde eigenlijk in januari pas weer wat aan de auto gaan doen mjah het werkt vrij verslavend dat tuningvirus. We zijn zondag 9 december na de scootermeeting in breda nog in Stilburg geweest bij Broekhuizen. Was helemaal geweldig daar met die herrie ed. En in de winkel zelf lag weer een hoop leuk spul te knipogen naar me, kon het dus weer niet laten om wa mee te nemen. Dus heb het volgende aangeschaft: een powerfilter van autostyle omdat die vorige meer dicht was en deze meer open dus meer herrie dus das altijd leuk, een condensator, en stobescopen voor in de koplampen. Inmiddels is alles gemonteerd. Hier wat foto's van het spul: De condensator: De powerfilter: Van de strobes is het wat lastig om foto's te maken en filmpjes op de pc planten is tot nu toe nog niet gelukt dus of ze komen nog of je ziet ze nog wel een keer op een meeting. Dit was het dan wel weer voorlopig. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by monteurtje on Dec 20, 2007 12:41:58 GMT 1
tjonge jonge geld te veel of zo maar ziet er tot nu toe strak uit en zal de strobo's nog wel keertje op meeting zien dnek ik mvg corné
|
|