|
Post by ronald on Jun 15, 2011 19:08:00 GMT 1
Ziet er goed uit, laswerk is echt strak zo op de foto's te zien. Blij dat de Corsa weer vorm krijgt.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 16, 2011 15:18:25 GMT 1
Gisterenavond nog een aantal dingen gefikst zoals, benzineleidingen weer aangesloten, aandrijfassen en veerpoot weer teruggezet en nog een aantal dingen onder de auto vervangen enzo. Morgenavond nog ffkes het een en ander doen en dan waarschijnlijk volgende week aan de binnenkant beginnen.
Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 22, 2011 16:03:49 GMT 1
Weer een bietje verder: Bezig met dashboard erin aan het rammen: Veerpoot en remmerij ed. teruggezet: Mooie kop kut: Nog wat troep teruggezet: Auspuff ed. hangen ook weer terug: Spaghettidashboard: Binnenkort weer verder aan de binnenkant. Als dat klaar is, is het grootste kolerewerk wel weer gedaan. Grtz
|
|
|
Post by opeltje16v on Jun 23, 2011 8:39:36 GMT 1
Het gaat de goede kant op met die corsa! Begint weer op de vertrouwde kauwgombal te lijken Goed bezig. Mzl matty
|
|
|
Post by ozzy11 on Jun 23, 2011 11:16:20 GMT 1
Flikker die katalysator er toch onderuit man gewoon klappen!! BAM!!
|
|
|
Post by Pino on Jun 24, 2011 10:55:25 GMT 1
Juist! Weg met die kat ;D Lekker herrie maken ;D
Alweer goed bezig Melvin! Nog een schroefje en kabeltje hier en daar en dan kan hij weer de weg op ;D
Ff zonder gekheid, gaat helemaal goed komen heb er alle vertrouwen in!
|
|
|
Post by mikey on Jun 24, 2011 17:39:47 GMT 1
ik ga met pino en ozzy mee: WEG MET DIE KAT!!!!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 6, 2011 15:53:51 GMT 1
Laatste tijd niet stil gezeten. Nog een aantal weken, dan hopen we wel een eind klaar te zijn. Foto's: Links nieuwe velg en 2 nieuwe banden. Jup, klopt dat links geen blinkende rand heeft, maar dit was de enige velg in mijn maat die ze nog konden leveren vanuit brock duitsland. Ben nog even aan het bedenken wat ik met de velgen ga doen, maar denk dat ik ze alle 4 maar laat spuiten en dan gewoon helemaal zilver zonder gepolijste rand en misschien met iets meer metallic erin ofzo, maar dat zien we nog wel. Belangrijkste is dat ie nu op z'n wielen gezet kan worden: Binnenkant is nu helemaal af: Aan de buitenkant zit er alles ook weer op en aan op de bumper, velgen en koplampen na dan: Nogmaals de binnenkant: Nieuwe schokbreker: Dit was het voorlopig weer even. Waarschijnlijk donderdag weer verder als het goed is en dan ff kijken of ie nog wil starten en goed loopt enzo. Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jul 6, 2011 17:52:51 GMT 1
G E W E L D I G !!!!! Gij zijt goed bezig JONGUH !!
|
|
|
Post by mikey on Jul 6, 2011 19:43:46 GMT 1
netjes hoor gaat de goede kant op
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Jul 6, 2011 20:26:49 GMT 1
da hedde gij goed gedaan KUT
|
|
|
Post by Pino on Jul 7, 2011 8:33:37 GMT 1
De Corsa is weer terug ;D Goed bezig Melvin!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 7, 2011 15:11:41 GMT 1
Dank U allen, AMEN.............
|
|
|
Post by ozzy11 on Jul 8, 2011 13:54:55 GMT 1
Relaxt man!! Straks weer klapperen!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 18, 2011 16:03:01 GMT 1
Auto staat inmiddels klaar om gespoten te worden. Hebben 'm weer aan de praat gekregen dus dat was weer ff stijve lullenwerk toen ik het geluid weer hoorde . Het schakelen doet ie nog niet helemaal zoals het hoort, maar daar kijken we nog wel naar als ie gespoten is, is waarschijnlijkl niets ernstigs. Foto's: Ouwe ruit er ingelegd voor het grootste deel stof ff tegen te houden: Nieuwe voorbumpert: Klaar om geschuurd te worden: Klaar om geschuurd te worden: Weer bietje strak makuh kut: Wat grondverf op de plamuurplekken: Nog een keer: Geschuurd en schoongemaakt: Geschuurd en schoongemaakt: En de andere kant: Voorkant: Dat was het weer voor even, als het goed is word ie deze week gespoten en dan kunnen weer gaan opbouwen. Grtz
|
|