Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 25, 2011 15:52:10 GMT 1
Onder de hoed is het een zooi en blijft het een zooi, kap blijft bij mij toch altijd dicht en met open kap rijden heeft ook weinig zin, zie je namelijk niet veel, hahaha ;D ;D ;D.
En daarbij komt ook nog dat er werk genoeg aan is om hem weer helemaal in oude staat te krijgen en zie het echt niet zitten om dan nog eens extra (onnodig) geld aan uit te geven, want kost allemaal al meer dan genoeg als ie straks weer klaar is.
Maar toen ik gisteren aankwam om verder te gaan prullen aan de corsa bleek dat er al heel wat werk was verricht in het weekend door de vader van henk.
De corsa was al doormidden gezaagd, nieuwe neus helemaal geschuurt en netjes zwart gespoten.
Scheelt gelukkig weer een hoop werk en ben er dan ook heel erg blij mee.
Nu zijn we gisteren alweer een deel van de spullen aan het overzetten geweest en hebben we de nieuwe voorkant even bij de auto gezet om een beeld te krijgen hoe het nu gaat worden als ie eenmaal weer aan elkaar gelast is.
Maar genoeg lopen janken, foto's:
Ouwe neus:
Nieuwe neus:
Nieuwe neus:
Half om half wordt 1 heel:
Binnenkant:
Binnenkant:
Vooraanzicht:
Van Corsa naar mini:
Mooi doormidden gezaagd/geslepen:
Aardig leip aanzicht:
D'n Henk:
Totaal plaatje zoals ie straks aan elkaar gelast gaat worden:
Nieuw vooraanzicht, wa issie weer mooi recht:
Nice:
Da is GVD net echt GVD:
Lasje ertussen leggen en niks meer aan doen:
Oud ijzer boer zal ook weer blij zijn denk ik zo:
Da was het weer voor ffkes, als het goed is word eind vd. week alles weer aan elkaar gelast en kunnen we eindelijk weer gaan opbouwen, schuren en spuiten.
Nog werk zat, maar gaat de goede kant uit.
Grtz
En daarbij komt ook nog dat er werk genoeg aan is om hem weer helemaal in oude staat te krijgen en zie het echt niet zitten om dan nog eens extra (onnodig) geld aan uit te geven, want kost allemaal al meer dan genoeg als ie straks weer klaar is.
Maar toen ik gisteren aankwam om verder te gaan prullen aan de corsa bleek dat er al heel wat werk was verricht in het weekend door de vader van henk.
De corsa was al doormidden gezaagd, nieuwe neus helemaal geschuurt en netjes zwart gespoten.
Scheelt gelukkig weer een hoop werk en ben er dan ook heel erg blij mee.
Nu zijn we gisteren alweer een deel van de spullen aan het overzetten geweest en hebben we de nieuwe voorkant even bij de auto gezet om een beeld te krijgen hoe het nu gaat worden als ie eenmaal weer aan elkaar gelast is.
Maar genoeg lopen janken, foto's:
Ouwe neus:
Nieuwe neus:
Nieuwe neus:
Half om half wordt 1 heel:
Binnenkant:
Binnenkant:
Vooraanzicht:
Van Corsa naar mini:
Mooi doormidden gezaagd/geslepen:
Aardig leip aanzicht:
D'n Henk:
Totaal plaatje zoals ie straks aan elkaar gelast gaat worden:
Nieuw vooraanzicht, wa issie weer mooi recht:
Nice:
Da is GVD net echt GVD:
Lasje ertussen leggen en niks meer aan doen:
Oud ijzer boer zal ook weer blij zijn denk ik zo:
Da was het weer voor ffkes, als het goed is word eind vd. week alles weer aan elkaar gelast en kunnen we eindelijk weer gaan opbouwen, schuren en spuiten.
Nog werk zat, maar gaat de goede kant uit.
Grtz