|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 13, 2011 16:33:20 GMT 1
gade de verbreders nou ook aanlassen? Je bedoeld die wielranden weer vast aan de auto maken en weer strak zetten? Ja, das weer wel de planning. Moet toch weer helemaal opnieuw overgespoten worden, dus maken alles gelijk weer mooi strak enzo. Kost wat, maar dan ziet er weer wel netjes uit. Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 13, 2011 16:35:29 GMT 1
Eey nu heb je net als mij ook een two tone auto ;D Gelukkig zijn ze straks allebei weer netjes ;D Heb echt wel respect voor het werk man! Want damn wat is dat veel werk Maar het gaat helemaal goed komen zie ik wel ;D Two tone is wel leuk, maar niet op deze manier, hahaha. Komt allemaal wel weer goed. Jij ook succes met opknappen van je wagen eej . Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 18, 2011 14:55:04 GMT 1
En we zijn weer een beetje verder gekomen met de corsa: Blokkie alvast in de takel gehangen zodat we de laatste dingen los konden maken: Uitlaat ed. eraf gehaald: Alvast een deel weggezaagd: Blokkie foetsie: Kik 'm hanguh: Gvd mooie neus gvd: Mooie 2 takt brommert: En de hoofdmonteur druk bezig: Da was het weer voor ffkes, morgen waarschijnlijk weer verder om hier en daar nog wat dingentjes weg te halen zodat ie doormidden kan. Grtz
|
|
|
Post by mikey on May 18, 2011 22:50:50 GMT 1
kijk de voorderingen komen echt wel
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on May 18, 2011 22:53:54 GMT 1
Gelijk een open pijp eronder jongen!!! BAM!!
|
|
|
Post by tijsto on May 20, 2011 11:32:00 GMT 1
Wat n werk jho!! Meteen 2lieter turbo er in haha Krijgt ie nou ook een ander kleurtje??
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 20, 2011 15:08:45 GMT 1
Wat n werk jho!! Meteen 2lieter turbo er in haha Krijgt ie nou ook een ander kleurtje?? Nee, kleur blijft hetzelfde, verveeld nog steeds niet de kleur dus...hahaha. Eerst maar ff helemaal opnknappen en dan blijft er weinig meer over voor een nieuw blok denk ik eer dat ie klaar is. Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 21, 2011 21:43:06 GMT 1
En weer een beetje verder: Laaste dingetjes losgegooid vd corsa zoals de remleidingen ed.: Trieste bedoeling: Nieuwe kop alvast aan het kaalmaken geweest voor een deel: Bling, bling: Verdere roest ed. halen we komende week verder weg: En in de primer tegen de roest natuurlijk: En nog wat primer: En toen was de bus en ambitiebal leeg, dus vd week weer verder werken aan de kop. Grtz
|
|
|
Post by mikey on May 21, 2011 22:43:07 GMT 1
zozo lekker hoor schiet al aardig op
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on May 22, 2011 1:23:22 GMT 1
man man man, restecp voor het werk ouwe
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 22, 2011 11:44:00 GMT 1
Ach ja, we zijn er mee van de straat he, hahaha. Gaat goedkomen, krijg er steeds meer vertrouwen in.....
Grtz
|
|
|
Post by erwin on May 22, 2011 21:14:24 GMT 1
good luck
|
|
|
Post by ronald on May 22, 2011 22:35:11 GMT 1
Goed bezig, gaat helemaal goed komen.
|
|
|
Post by speeddemon on May 25, 2011 6:59:30 GMT 1
Lekker bezig Melvin! Oh ennuh.. als je blok er dan toch uitligt.. Ik zou meteen het blok netjes spuiten.. alle gaatjes in je enginebay die overbodig zijn dichtlassen en strakzetten... mooi je draden uit het zicht werken... Wiretuc zeg maar... Gelijk ook onder de kap lekker strak maken..! (H) Is wat extra werk enzo.. maar nu kan je overal goed bij.. En ik vind het altijd een enorme meerwaarde bij een showauto! (eigenlijk bij alle auto's wel )
|
|
|
Post by paul106gti on May 25, 2011 9:05:01 GMT 1
denk dat melvin straks al lang weer blij is dat hij kan rijden
|
|