|
Post by eric on May 4, 2011 16:34:53 GMT 1
komt goed melvin goed bezig
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on May 4, 2011 18:26:34 GMT 1
jeetje zeg wat een kut klus
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 4, 2011 20:46:07 GMT 1
jij hebt je roeping gemist man.... AutoDemontageBedrijf 'De Kale'! wat een werk....
succes man! mzl matty
|
|
|
Post by Pino on May 5, 2011 9:24:38 GMT 1
Damn wat een werk man.. Respect!! Gaat helemaal goed komen, nog ff slijpen, lassen en kitten dan dan rijd de Corsa weer ;D
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 5, 2011 15:01:01 GMT 1
Dank u allen voor de reacties, AMEN. Hahaha. Vanavond gaan we weer verder om de meuk voorin onder de pet vrij te maken zodat het hart eruit getrokken kan worden.
Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 6, 2011 19:46:00 GMT 1
Gisteren weer aan de bolide (of wat er nog van over is) bezig geweest. Zat allemaal een beetje tegen, want aan de kant waar ie aangetikt is ging alles net ff wat moeilijker los of zelfs niet dus word weer slijpen, maar komt goed. Paar fotokes: Bedrading ed. beetje losgetrokken en losse meuk van het frame afgehaald zodat het blok er uit kan straks: Sideskirts weggeslepen tot waar ie doormidden gaat, scherm eraf gehaald, remmerij en veerpoot ed. eraf gehaald: Homp ijzer met blok erin: De kant waar het allemaal net ff tegen zat: Een bietje krom: Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 12, 2011 16:22:28 GMT 1
Weer lekker bezig geweest van de week. De ''nieuwe kop'' is er inmiddels en gelijk aan het strippen geweest met Henk en Paul samen, zodat alleen het frame over is wat eraan gelast gaat worden. Foto's plaatsen lukt momenteel niet, want de computer doet GVD niet wat ik wil geloof ik, graftiefusding.
Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 12, 2011 16:52:46 GMT 1
Hehe, nu doet ie het wel. Foto's dan: Meuk wat we niet kenne gebruiken eraf rukken: Nog meer zooi eruit halen: Een rechte zijkant die we nodig hadden: En daar mot ie komme: Moterruim zo goed als leeg: Tis er 1tje met een binnenbrandje geweest, maar dat maakt geen hol uit. Alles wat we nodig hebben is nog goed: Een aantal onderdelen die we nodig hebben: Kappie was verrot dus ff eraf gehaald: Het ''nieuwe'' kappie: Voorkant helemaal kaal: Binnenkant helemaal kaal: Ff op z'n kantje om de onderkant wat schoon te maken: Onderkant (wa is die toch gvd recht joh, haha): Ps. Roest ed. wat eraan zit zie je straks niks meer van, want het deel wat eraan komt word ook helemaal bewerkt en gespoten ed. Grtz
|
|
|
Post by ozzy11 on May 12, 2011 17:41:26 GMT 1
Ik dacht dat een huis verbouwen veel werk was maar aan een auto kun je ook al je geld tijd en geluk aan kwijt zie je wel.
Pfff straks ben je nog eerder klaar als ik haha eind mei willen we over zijn dus 6 maanden bezig geweest. Ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat. X oz
|
|
|
Post by erwin on May 12, 2011 22:18:39 GMT 1
gade de verbreders nou ook aanlassen?
|
|
|
Post by DIAMO!! on May 13, 2011 5:43:01 GMT 1
goeiendagschotel wat een klus !!!!
|
|
|
Post by Pino on May 13, 2011 8:45:41 GMT 1
Eey nu heb je net als mij ook een two tone auto ;D Gelukkig zijn ze straks allebei weer netjes ;D Heb echt wel respect voor het werk man! Want damn wat is dat veel werk Maar het gaat helemaal goed komen zie ik wel ;D
|
|
|
Post by mikey on May 13, 2011 10:23:26 GMT 1
gvd zeg wat ben je toch lekker bezig, ik heb er de volste vertrouwen in dat het goed gaat komen
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on May 13, 2011 15:01:07 GMT 1
Dat heb ik ook wel en altijd goedkoper dan een nieuwe corsa kopen daar zijn we wel achter
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 13, 2011 16:30:04 GMT 1
Ik dacht dat een huis verbouwen veel werk was maar aan een auto kun je ook al je geld tijd en geluk aan kwijt zie je wel. Pfff straks ben je nog eerder klaar als ik haha eind mei willen we over zijn dus 6 maanden bezig geweest. Ik hoop voor je dat het bij jou sneller gaat. X oz Ik hoop het ook, maar komt wel goed hoor, als ie straks maar weer helemaal goed is en weer netjes, das het belangrijkste. Grtz
|
|