|
Post by skitzo on Apr 14, 2011 22:43:45 GMT 1
Jezus gast........gelukkig ben je er zelf aardig vanaf gekomen dat is het belangrijkste en een dikke mazzel met de taxatie nu natuurlijk
|
|
|
Post by opeltje16v on Apr 14, 2011 22:59:56 GMT 1
Tering.... Dat is verdomd lelijk zeg! Idd maar gelukkig dat je niet meer letsel hebt overgehouden... T is wel zwaar klote. Voor n ander is het maar blik, maar voor ons heeft dat blik net ff iets meer waarde. Succes met de eventuele herstel. Mzzl matty
|
|
|
Post by Pino on Apr 15, 2011 8:24:02 GMT 1
Hey Melvin, Dat is echt zwaar klote man.. Doet echt zeer om je Corsa daar zo te zien staan.. Zo zie je maar weer hoeveel er van die flapdrollen er rond rijden.. Je gaat toch ook wel protest indienen tegen die gast? Maar het belangrijkste is hoe het nu met jou gaat! Ben echt blij dat je er zo goed vanaf bent gekomen want was een lelijke klap zo te zien. Beterschap kerel! En suc6 met he eventuele herstel van de auto. Mzzl Michiel
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 15, 2011 8:46:10 GMT 1
Idd zwaar klote maat! Gelukkig gaat het goed met je. Misschien ben je nu wel knapper geworden met dat gat in uw mooie kale knikker Succes en sterkte ! Xxx
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 15, 2011 9:11:39 GMT 1
DAMN dude !!!!!!!
Tis enorm KUT voor je auto maar ik ben blij dat jij er goed uit bent gekomen !!!
Sterkte dude !
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 15, 2011 10:16:01 GMT 1
Dank je wel allemaal. Ben net gebeld door de politie, en volgens ooggetuige ben ik na een inhaalactie in de slip geraakt en toen tegen de boom gereden. Weet het allemaal echt niet meer maar ja. Nu allemaal vol op aan het regelen met de verzekering enzo en waar ik de auto zo lang ff kan stallen en kan kijken of ie nog te fiksen is voor een redelijk bedrag. Gvd flink vertieft allemaal mjah.
Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 15, 2011 10:58:45 GMT 1
Net even contact gehad met Henk en het sleepbedrijf waar mijn auto staat. Ga vanavond even met Henk daar kijken wat de schade precies is en ofdat ie nog te fiksen is voor een redelijke prijs. Mocht dit het geval zijn zal de auto waarschijnlijk richting langeweg gaan waar het allemaal is begonnen......... Hopen dat het allemaal mee valt en dat ik binnenkort weer flink herrie kan gaan schoppen. Ben benieuwd. Zodra ik meer weet zal ik het hier op het forum planten.
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 15, 2011 11:03:36 GMT 1
Zal voor je duimen maatjuh !!!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 15, 2011 11:08:32 GMT 1
Zal voor je duimen maatjuh !!!! Thanx Grote Vriendelijke Dennis. Grtz
|
|
|
Post by erwin on Apr 15, 2011 11:55:27 GMT 1
wow tering das ff schrikken geweest, hopen dat je verzekering goed uitkeerd aan de hand van je taxatie, succes ermee in iedergeval
|
|
|
Post by mikey on Apr 15, 2011 17:56:14 GMT 1
hey grote reus, wat heb jij een pech zeg, echt niet normaal, maar wees blij dat jij er levend uit bent gekomen en dat de schade aan jezelf nihil is.
Heb jij nou ingehaald of wa??? begrijp het ff niet meer!
Je heb hem toch wel naar taxatiewaarde verzekerd he, want anders krijg je gewoon de dagwaarde terug
mzzl mikey en een dikke kus van wilma ( dat zal de wonden wel een beetje helen )
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 15, 2011 21:49:29 GMT 1
Ff alles op een rijtje zetten.
Volgens de politie zei ooggetuigen:
Voor mij reedt een landbouwvoertuig en achter me reedt die corsa. Nadat ik het lanbouwvoertuig in had gehaald, ging de corsa ook inhalen en haalde mij ook in. Vervolgens is ie de slip geraakt en tegen de boom geklapt en weer de weg op gedraaid.
Ik zeg op mijn beurt, das een deel stierenstront. Hoezo? Omdat als ik gewoon iemand inhaal met mijn auto nooit zomaar kan gaan slippen zonder dat je iets raars uithaalt. Hoe kun je dat zo zeggen? Rij maar een eind en gooi er maar mee terwijl je 120 rijdt, niks aan de hand, tenzij het nat is of er zooi op de weg ligt, wat allebei niet het geval was. Een klapband? Zou kunnen, maar dan zou de band verder naar de klote moeten zijn en dat is niet het geval omdat hij alleen leeggelopen is doordat ik met de velg vol de boom ramde.
Het enige wat ik mij kan herrineren is dat er een auto uit een linkse zijstraat voor mij de weg op schoot, ik daar van schrok en vol op de rem trapte, waardoor mijn auto begon te slippen, een slag draaide, tegen de boom aanklapte met de linkervoorkant en vervolgens dwars op de weg tot stilstand kwam.
Het zou wel zo kunnen zijn dat de 2 verhalen bij elkaar passen als volgt: Dat ik tijdens of net na het inhalen ben geschrokken van de auto die van links kwam dat ik vol de rem intrapte en daardoor in de slip raakte enz.
Zo zou het misschien wel gebeurt kunnen zijn, helaas dat de ooggetuige (tevens bestuurder van die auto uit het 1ste verhaal) dat niet gemeld heeft aan de politie.
Verder komt maandagmiddag mijn tussenpersoon van mijn verzekering om alles ff door te nemen en schadeformulier in te vullen (moet vanwege die grafkkboom die ik geraakt heb, omdat je daar schijnbaar gezeik mee kan krijgen).
Ga er verder maar vanuit dat ik niks vang kwa geld en alles weer uit eigen zak kan gaan betalen omdat ik niet all risk verzekerd ben. Heel misschien dat er op een of andere manier nog iets te regelen valt maar daar ga ik maar niet van uit.
Ben vandaag nog even bij m'n auto weeste kijken met Henk en Paul en heb veel geluk gehad ben ik achter gekomen, want als ik die boom met de deur had geraakt, had ik hier nu niet meer gezeten waarschijnlijk. Verder is het allemaal nog wel te maken opzich maar moet redelijk wat aan rechtgetrokken worden, zijscherm moet een nieuwe op, velg naar de neuk, moterkap redelijk verbogen dus word ook een andere, veerpoot enzo zal wel goed krom zijn, en de as zal ook vernieuwt moeten worden. Verder zijn er delen die ooit strak gemaakt zijn opengescheurd door de klap, niet alleen links waar ie geraakt is maar ook rechts. Stoel aan de bestuurderskant stond ook maar een beetje in een vage stand dus benieuwd hoe dat nu precies komt. Zullen er allemaal achter gaan komen als we 'm gaan slopen enzo en dan zullen vast nog wel een aantal dingen tegenkomen die vernieuwt of gefikst moeten worden.
Zodra ik meer weet zal ik het hier plaatsen. Bedankt igg. voor al jullie berichten, smsjes en telefoontjes.
Grtz
|
|
|
Post by mikey on Apr 15, 2011 22:13:05 GMT 1
jezus man dat is niet niks, maar zoals ik eerder al zei ben ik heel blij dat jij er nog bent en ik hoop echt voor je dat je auto gemaakt kan worden en dat we weer een happy melvinnetje hebben rond lopen.
sterkte man
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 15, 2011 22:26:44 GMT 1
Ik vind dat melvin zijn theorien kloppen, zomaar spinnen na inhalen met die corsa is onmogelijk, tenzij er idd iets op de weg heeft gelegen of het nat was.... Gelukkig is het idd bij een schrammetje en beetje duizeligheid gebleven en kunnen we binnenkort weer lachen met het duo erik en melvin. Auto is wel redelijk toegetakeld op het stevigste punt. Maar met een beetje geluk is alles recht te trekken.... ik heb er goede hoop in iig succes met de opbouw melvin, hoor het wel als ik je ergens mee kan helpen.
|
|
|
Post by mikey on Apr 16, 2011 5:54:04 GMT 1
jah melvin ik sluit me bij paultje aan, als ik kan helpen dan hoor ik het wel
mzzl mikey
|
|