|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 22, 2009 15:57:32 GMT 1
hey melvin, het ziet er echt super dik uit man. Het maakt de wagen meteen een stuk agressiever ofzo ik weet het ff nie. DIKKE BAK HOOR mzzl mikey Thanx, maar de agressie zit meer in de persoon die erin rijd. Hahaha. Tot zondag. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by Pino on Oct 23, 2009 12:02:52 GMT 1
Hey Melvin, Je nieuwe velgen staan er egt super dik onder! En lekker low MzzlMichiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 25, 2011 17:05:42 GMT 1
Weer ff geleden, was ff zoeken, maar stond er nog in, hahaha. Goei nieuws. Taxatiewaarde van de Crossa te horen gekregen van Erwin. Was 8800,- euro geloof ik dat ie zei, dus das heel mooi en meer als ik had verwacht . Nu nog ff wachten tot het rapport op de mat donderd. Grtzzz
|
|
|
Post by eric on Jan 25, 2011 19:16:20 GMT 1
das zeker mooi ben benieuwd naar die van mijn
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Jan 25, 2011 20:39:04 GMT 1
zozo dat is best hoog zeg, had ik ook niet verwacht
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jan 26, 2011 14:14:03 GMT 1
Das een best bedrag keurig gozer....
|
|
|
Post by ozzy11 on Jan 26, 2011 20:02:12 GMT 1
Zeker een flink bedrag! Nou te koop zetten voor dat geld Hahah
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 26, 2011 22:31:10 GMT 1
wow... dat is ook niet gek! mooi bedrag hoor! mzl
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 26, 2011 23:12:12 GMT 1
Zeker een flink bedrag! Nou te koop zetten voor dat geld Hahah Te koop zetten doek nie, alleen ruilen voor suub..... Hahaha. Grtzzz
|
|
|
Post by Pino on Jan 28, 2011 21:18:03 GMT 1
Dat is zeker een mooi bedrag ;D De Corsa lekker houden dan word hij alleen nog maar meer waard
|
|
|
Post by erwin on Jan 28, 2011 22:58:31 GMT 1
NIX te koop... volle bak naar shows dit jaar GOD&$R
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jan 29, 2011 0:01:35 GMT 1
En zo is da.............. Hahaha. Taxatie waarde is leuk, maar daar krijg je 'm toch nooit voor verkocht, dus lekker blijven rijden...........
Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 14, 2011 21:44:51 GMT 1
Zoals sommige van jullie al weten heb ik m'n auto vanmiddag in de prak gereden Reed richting Zevenbergen en toen ineens kwam er een auto van links die plotseling voor mij schoot maar het snelheidsverschil was te groot dus ging ik vol in de ankers waardoor ik begon te slippen en ben vervolgens rechts de berm in geschoven rondgetold een boom aangetikt en toen dwars op de weg uitgekomen waarna ik buiten bewustzijn ben geraakt. 10 a 15 minuten later nadat de politie en ambulance er was kwam ik weer bij. Ben toen uit de auto gehaald en met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Bleek gelukkig allemaal mee te vallen achteraf. Alleen achter in m'n kop een gat van waarschijnlijk een lege bierfles die uit de krat achterin geslingerd was. Deze krat stond achterin omdat ik van plan was boodschappen te gaan doen en mij werd verteld door meneer de wout dat er een aantal lege flessen door de auto lagen, dus moet haast wel daarvan zijn. Heb mijn gegevens aan meneer de wout gegeven dus zal het allemaal nog wel horen hoe of wat verder. Denk dat als de auto nog opgeknapt moet worden dat dat heel veel tijd en heel veel geld gaat kostten maar mocht het misschien meevallen ga ik het zeker proberen. Hier nog wat foto's die genomen waren door het ambulance personeel(helaas onduidelijk): Tot zover de zwarte dag............ Grtz
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 14, 2011 22:01:11 GMT 1
het was afschuwelijk gezicht... had ik toch maar wat fotos gemaakt... ramon wil je helpen waar hij kan zij hij!!! maar zal een grote klus worden mocht het nog te maken zijn....
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 14, 2011 22:09:02 GMT 1
O gosh...
R.I.P Corsa... hopelijk is het op te knappen, maar ziet er niet lekker uit... Melvin... Beterschap en ontzettend veel sterkte toegewenst kerel..!
Gelukkig ben je er zelf niet al te ernstig aan toe... Materiaal is te vervangen.. Jijzelf niet..!
|
|