|
Post by paul106gti on Oct 1, 2009 16:57:57 GMT 1
balen van je velgen man we vinden wel andere
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 1, 2009 17:13:47 GMT 1
Jup is klote. Heb nog een site gevonden waar ze ook op stonden en ff gemaild ofdat hun er toevallig niet aan kunnen komen. Zal waarschijnlijk wel niet mjah, nee heb ik en ja nog niet. Hahahaha.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 1, 2009 17:41:37 GMT 1
idd jammer van de velgen ze zijn nogzo mooi maar auto is mooi opgeknapt zo kerel ziet er weer dik uit
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 2, 2009 19:49:50 GMT 1
Ja dat wel, vind ze ook nog steeds mooi, maar wil nu gewoon kleinere wielen en asfalt gaan happen met de corsa. Niks voor onder de PO-LO als wintervelgen??? Hahahaha.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 8, 2009 15:47:27 GMT 1
Nieuwe velgen en schroefset zijn besteld. Zal er ergens volgende week onderzitten dan als alles meezit.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 18, 2009 14:24:16 GMT 1
De nieuwe schroefset van v-maxx en velgen (brock) 14 inch (bandenmaat 195x45x14) zitten er inmiddels onder. Dit is het resultaat: Voor 7j. Achter 8j. Met de remklauwen gaat het net, ongeveer een 2mm speling. 7j. 8j. Zijaanzicht. Dit was het voorlopig wel weer voor even wat ik aan de auto heb gedaan want groeit helaas nog steeds niet op m'n rug. Grtzzz
|
|
|
Post by speedyboz on Oct 18, 2009 18:01:04 GMT 1
ziet der netjes uit joh altijd mooi die diepe velgen.
Greetz, SpeedyBoZ
|
|
|
Post by erwin on Oct 18, 2009 20:51:25 GMT 1
melvin het word steeds meer een auto naar mn hart,,,, hahaha lekker DUITS
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 18, 2009 21:34:17 GMT 1
Thanx. Zeker wel een moffenbak van maken. Hahahaha.
Grtzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 19, 2009 16:23:58 GMT 1
hij staat zo echt stoer op zijn mooie nieuwe pootjes!
mooie update... al moet ik zeggen dat dat chroom ook vet was.
greetzz ozzy
PS: xxx
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 19, 2009 17:15:11 GMT 1
hij staat zo echt stoer op zijn mooie nieuwe pootjes! mooie update... al moet ik zeggen dat dat chroom ook vet was. greetzz ozzy PS: xxx Wilde deze velgen dus eigenlijk in het chroom hebben maar die hadden ze momenteel alleen in 8j en dat ging niet passen voor, vandaar. Zouden ergens volgend jaar uitkomen in 7j ook, maar daar kan ik niet op wachten want als ik iets wil hebben wil ik het zo snel mogelijk hebben. Hahahaha. Grtzzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 19, 2009 19:40:50 GMT 1
Chrome velgen staan trouwens te koop als iemand eventueel interesse heeft. Staan onder het topic te koop.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 21, 2009 17:41:11 GMT 1
nee ik hoef ze niet melvin maar staan er dik onder kerel echte duitse stijl bakkie maar zitten er voor nieuwe remblokjes op want anders komt hij er straks wel tegenaan denk
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 21, 2009 21:44:57 GMT 1
nee ik hoef ze niet melvin maar staan er dik onder kerel echte duitse stijl bakkie maar zitten er voor nieuwe remblokjes op want anders komt hij er straks wel tegenaan denk Zijn nog redelijk nieuw. Het enige wat je hoort is dat die loodjes net langs de remklauwen afgaan maar verder past het echt net aan. Mjah, net is genoeg he. Hahaha. Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Oct 22, 2009 8:17:45 GMT 1
hey melvin, het ziet er echt super dik uit man. Het maakt de wagen meteen een stuk agressiever ofzo ik weet het ff nie.
DIKKE BAK HOOR
mzzl mikey
|
|