|
Post by mikey on Sept 7, 2009 8:17:30 GMT 1
ooo hopelijk is hij optijd af kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 8, 2009 16:05:03 GMT 1
Voor het goed zijn moet ie op tijd klaar zijn. Bleek een kutgeintje van Henk (kerel die bij schadebedrijf werkt waar ie gespoten word en die mij meehelpt met de auto) te zijn.........hahaha achteraf, maar toen niet. Dus hopen dat ze van de week even tijd kunnen maken om 'm te spuiten. Zal het vanavond nog wel eens navragen wanneer ze denken tijd te hebben, want ga toch even wat aan de muziek prullen.
Grtzzz
Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Sept 9, 2009 9:41:38 GMT 1
ooo okee zullen henk wel eens ff te pakken nemen samen hoor melvin
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 9, 2009 16:21:17 GMT 1
dan hou ik hem wel vast dan kunnen jullie om ste beurt jullie gang gaan hahah
greetzz ozzy
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 9, 2009 17:01:34 GMT 1
Neeje, de auto is namelijk nog niet klaar. Whoehahahhaa. Vanavond maar weer verder aan de muziek, want de speakers paste namelijk voor geen meter zoals altijd het geval is als ik iets aanschaf. Hahaha. De speakers waren kwa omtrek maat wel goed, de diepte van de magneet was iets of wat veel te veel dus zo'n 3 cm uit moeten vullen ivm met de ruit en het gat waar de magneet in moest vallen was te klein dus de binnenkant van deur even uit moeten slijpen. 1 kant is nu bijna klaar en de kabels getrokken, vanavond nog de andere kant en dan ff kijken of we hem al kunnen testen. Ben benieuwd wanneer ze dan tijd hebben om te spuiten, hopelijk zo snel mogelijk.
Grtzzzzz
Grtzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 11, 2009 15:33:35 GMT 1
Zo, composet zit erin gepropt. Morgenochtend die duitse troep even dumpen bij de spuiter. Als het goed is beginnen ze maandag te verven met de roller, dus ga ervan uit dak de 20ste er benne.
Grtzzzz
|
|
|
Post by mikey on Sept 12, 2009 5:27:21 GMT 1
okee nou laten we het hopen kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Sept 12, 2009 16:43:39 GMT 1
Ja idd man hoop egt dat hij optijd klaar is !
En dan zie ik hem de 20ste wel ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 16, 2009 15:44:41 GMT 1
Gisteren begonnen met opbouwen. Auto opzich zag er netjes uit op 2 kleine puntjes na maar die worden deze week nog gedaan als alles meezit. Het kapje van het slotje van de achterklep waren ze vergeten te spuiten, maar das al beter als vorig jaar want toen was ie de klep vergeten, hahaha. En aan de bijrijderskant is de dorpel niet helemaal mooi meegespoten. Word aan gewerkt....... Gisteren kofferklep in elkaar gezet, achterlichten erin, deuren helemaal opgebouwd. Vanvond gaan we verder als het goed is, dan wil ik het gaas in de neue voorbumpert proppen en de koplampen erin rammen en dan motte we ver klaar zijn denk ik zo op een paar kleine prulzooidingen na. Als het goed is worden de dorpel en dat kapje zaterdag nog ff gespoten en dan zijn we net op tijd klaar om in Jank te kennen hangen. Foto's komen na zondag erop want heb van de week weinig tijd en al helemaal geen zin om ze erop te zetten. Hahahaha. Tot zondag.
Grtzzzzzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 16, 2009 16:56:45 GMT 1
haha mooi man!
jammer van de de wat mindere puntjes maarja als het wordt opgelost is het toch goed.
greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Sept 17, 2009 8:11:17 GMT 1
kijk kijk kijk hij is optijd af dat is mooi kerel
nou zie je zondag wel met je ride
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 28, 2009 20:12:13 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 29, 2009 7:52:23 GMT 1
hij is weer netjes hoor die velgen en set zullen hem alleen maar dikker maken
|
|
|
Post by mikey on Sept 30, 2009 18:21:13 GMT 1
hey melvin, ik vind je wagen er echt weer strak uitzien en die paar kleine dingen die je heb veranderd maken de wagen totaal anders
echt toppie
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 1, 2009 15:48:35 GMT 1
Thanx dames........
Grtzzzz
|
|