|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 10, 2009 20:36:28 GMT 1
Nog steeds niks gehoord van die schade van TNT, maar ondanks dat gezeik vandaag dan toch eindelijk begonnen met de corsa. Vandaag hebben we het een en ander uit elkaar gehaald zoals: de audio eruit gedonderd, wat raamrubbers eruit gerukt, klep van tankdop eraf geschroefd, spoiler eraf gehaald, oude voorbumper eraf getrokken en nieuwe op maat gemaakt, verder wat nutteloze kabels eruit getrokken want zowel in de kofferbak als in het moterruim was het een grote spaghetti en verder nog vast wel wat kleine dingen maar dat hoort er allemaal bij. Helaas geen foto's gemaakt want deze idioot was z'n camera weer eens vergeten. Zal morgen wat foto's maken als ik 'm dan niet vergeet.............. Morgen dus ook weer verder met het een en ander slopen en dan kunnen we weer volle bak gaan plamuren en schuren om alles weer zo netjes mogelijk strak te krijgen.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Aug 11, 2009 16:35:33 GMT 1
kijk kijk hij is begonnen hoor ik ben benieuwd wanneer hij af is man
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 12, 2009 14:58:41 GMT 1
Nog 2 weekjes denk ik zo, dan moet ie wel weer de weg op kunnen denk ik zo. Zal van de week nog wat foto's plaatsen.
Grtzzzzz
|
|
|
Post by redseat on Aug 28, 2009 8:04:21 GMT 1
fanatiek bezig kerel maar toch nog succes met het herstellen.
greetz joey
|
|
|
Post by chris on Aug 29, 2009 19:53:39 GMT 1
zo zo iedereen druk bezig zo te zien hey good luck
peace chris
|
|
|
Post by Pino on Aug 30, 2009 22:04:43 GMT 1
Heey kerel,
dat gaat helemaal goed komen man. Is hij de 20ste klaar?
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 1, 2009 15:49:26 GMT 1
Voor het goedzijn wel. Verf had al binnen moeten zijn, maar is er helaas nog steeds niet. Hoop dat ze 'm van de week nog ergens kunnen spuiten. Als dat klaar is, is het opbouwen ook zo gebeurd in principe.
Grtzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 1, 2009 17:47:30 GMT 1
als er nog iets moet worden afgekit dan hoor ik het wel hahahaha
succes ermee !!
greetzz ozzy
PS als je echt hulp nodig hebt dan hoor ik het graag.
|
|
|
Post by chris on Sept 1, 2009 17:57:02 GMT 1
hey man hoop voor je dat ie op tijd klaar succes er mee verder en zie je de 20ste wel peace chris
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 1, 2009 19:21:55 GMT 1
word ook al zon race tegen de klok om hem voor de 20 ste af te krijgen
|
|
|
Post by mikey on Sept 1, 2009 19:43:03 GMT 1
nou melvin als je nog hulp nodig heb dan hoor ik het ook wel
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 3, 2009 16:05:51 GMT 1
Word nu helemaal een race tegen de klok. Goed nieuws en slecht nieuws. Goed nieuws: Verf was binnen eindelijk na 2 weken wachten ongeveer. Slecht nieuws: Was het FOCKING verkeerde kleureffect. Coclusie: VUILE GRAFZOOI en hopen dat ie de 20e af is!!!!!!!!!!!!!!!!
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by marcel on Sept 3, 2009 19:01:43 GMT 1
tjonge tjonge kerel wat heb ik het met je te doen. zo lang wachten op de kleur en dan de verkeerde kleureffect. zwaar klote. ik dacht net al iets te horen buiten maar dat was jou woede uitbarsting denk ik!!!
hoop dat alles snel goed komt kerel.
greetzz marcel
|
|
|
Post by chris on Sept 3, 2009 19:41:38 GMT 1
zo das ook lekker klote dan veel succes en hoop voor je dat ie 20ste klaar is
peace chris
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 3, 2009 20:57:52 GMT 1
had ik ook kwam er alleen optijd achter.
hopen dat het goed komt melvin
|
|