|
Post by chris on Oct 19, 2008 19:19:55 GMT 1
netjes hoor bling bling mzzls chris
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 20, 2008 15:35:37 GMT 1
Dank u allen, AMEN!!!!!!!!!!! Kan ik voortaan m'n haar goed doen onder het autopoetsen. Hahhaha. Grtzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 20, 2008 20:45:26 GMT 1
goed poetsen he melvin heb ik ook altijd gedaan
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 20, 2008 21:09:22 GMT 1
Staan goed melvin, pas maar op als ze weg zijn dan moet je niet bij mij zijn Hahaha Nee hoor vlegen zijn te klein voor mijn auto Mzzl
|
|
|
Post by mikey on Oct 22, 2008 18:52:25 GMT 1
hey melvin staat er goed onder maat, maar nu dan toch nog maar iets zakken met je ride, zodat ze mooi kunnen samen spelen met je lak.
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 23, 2008 18:16:44 GMT 1
hey melvin staat er goed onder maat, maar nu dan toch nog maar iets zakken met je ride, zodat ze mooi kunnen samen spelen met je lak. mzzl mikey Jup gaat ook nog gebeuren maar heb momenteel even wat andere onkosten aan oa de auto. Maar komt zeker goed. Grtzzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Oct 23, 2008 18:17:40 GMT 1
Staan goed melvin, pas maar op als ze weg zijn dan moet je niet bij mij zijn Hahaha Nee hoor vlegen zijn te klein voor mijn auto Mzzl Te klein? ? Voor die kinderwagen van jou? Whoehahahahaha ;D ;D ;D Grtzzz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 26, 2009 20:48:48 GMT 1
Was ff zoeken waar ik ook alweer stond ergens maar dan toch nog gevonden. Een tijdje niks meer geplaatst op het forum, maar niet helemaal stilgezeten de laatste tijd. Sommige van jullie weten wel wat er allemaal afgelopen tijd veranderd is maar had vandaag eindelijk tijd om wat foto's te maken van wat er afgelopen tijd is gedaan aan de auto. Genoeg gelult, foto's: Hele tijd geleden al een brandblussertje aangschaft en opgehangen aan de A stijl. Omdat de remmen rood waren en dit niet meer mooi bij de kleur van de auto stond, heb ik de remmen in de kleur van de auto gespoten. Vorige week dan ook maar weer eens een andere uitlaat eronder gegooid die ik bij speed had aangschaft, dit is geloof de 4e uitlaat al, maar deze gaat dan toch blijvend zijn denk ik zo. Maakt een hoop teringherrie want is nu een open pijp naar achteren op de kat. na dan. Nog een hele tijd terug een andere versterker aangschaft voor de sub want die vorige had het helaas begeven. Wegens schade aan de voorbumper ook maar het volgende alvast aangeschaft. Omdat de auto straks waarschijnlijk bijna helemaal opnieuw overgepoten word en de lampen beschadigd waren ook nieuwe koplampen met bi-xenon h4 aangeschaft en nieuwe achterlichten (geen foto's van, want die liggen momenteel niet thuis). Achterlichten zijn teruggebracht omdat daar iets niet helemaal goed mee was, maar dat word geregeld. Ook heb ik nieuwe neon onder de auto gegooid (gewoon weer blauw), met hulp van paul, want die was ook aardig gaar aan het worden zeg maar, maar heb ik geen foto's van. Dit was het wel geloof ik tot nu toe. Misschien dat ik wat vergeten ben maar da zal niet zo boeiend geweest zijn. Hopelijk is het met de verzekering zo snel mogelijk geregeld allemaal zodat ik kan beginnen aan de auto. Grtzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on May 27, 2009 11:18:23 GMT 1
jaja goed bezig idd hopen dat ze snel geld laten zien kan je hem weer even afmaken voorlopig
|
|
|
Post by erwin on May 27, 2009 14:01:37 GMT 1
maare als hij helemaal overgepoten word... zelfde kleur dan??? of wat anders???
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 27, 2009 17:30:52 GMT 1
Zelfde kleur gewoon. De meeste grote delen laat ik dan alleen spuiten zeg maar, dan hoeven ze al die binnenste randen niet helemaal mee te nemen met spuiten en dus hoeft de auto dan ook niet weer helemaal uit elkaar zeg maar, dus vandaar. Komt uiteindelijk wel weer goed maar duurt alleen even. Grtzzzzz
|
|
|
Post by mikey on May 27, 2009 18:48:25 GMT 1
jahjah dat ziet er goed uit melvin, ik ga zondag ff heel goed kijken kerel
mzzl mikey
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 29, 2009 16:25:57 GMT 1
Komt goed man. Eerste schade is eindelijk afgehandeld, nu de tweede nog. Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on May 29, 2009 19:38:15 GMT 1
mooi man geld ook al binnen ?
gr paulo
|
|
|
Post by mikey on May 30, 2009 5:28:33 GMT 1
kijk dat schiet al op nu hopen dat die tweede schade ook snel geregeld is
mzzl mikey