|
Post by DIAMO!! on Apr 16, 2011 7:37:25 GMT 1
En ik sluit me bij Paultje en Mikey aan...... Gewoon een gil geven (bellen of smsen kan ook) en ik sta voor je klaar !!!
grtz GVD
|
|
|
Post by yuki on Apr 16, 2011 10:32:08 GMT 1
Heey Melvin, Heb mezelf maar ff bij jullie aangesloten. Ben zo blij dat je het er zelf goed vanaf hebt gebracht Melvin. Maar (zoals beweerd wordt op het forum) mensen denken, je auto is maar blik. Ik weet wat een tijd en geld je erin hebt gestoken, dus vind ik dat hartstikke erg. Hoop dat ie weer net zo mooi (misschien wel mooier wordt) dan voorheen. X mama PS Voor de liefhebber: Ik rijd een chevrolet nibura, niet opgeleukt of zo. Maar ik vind jullie auto's stuk voor stuk hartstikke mooi en gaaf.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 16, 2011 11:27:48 GMT 1
Moet niet gekker worden hier, ons moeder op het forum..............hahahaha. Allemaal weer bedankt en mocht ik hulp nodig hebben laat ik het wel weten, maar denk dat het allemaal wel gaat lukken zo. Sorry dat alles een beetje onduidelijk was maar moest nog even een beetje bekomen enzo. Zie de meeste van jullie vanavond wel weer als we naar Erwin gaan kijken. Heb er weer zin en blijven gewoon lachun.
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Apr 16, 2011 12:21:31 GMT 1
Kijk zo kennen we onze Melvin weer En dat is toch niet erg kerel dat je het even niet meer wist, is ook niet niks wat er is gebeurd. Ik hoop echt dat je het nog kan verhalen op die auto die van links ineens de weg op kwam. En dat je zomaar in de slip bent geraakt, dat kan gewoon niet. Zeker met die kart van jou niet Goed om te horen dat de Corsa toch gemaakt kan worden! Als ik wat kan doen dan hoor ik het graag, helpen aan nieuwe onderdelen bijv. We staan allemaal voor je klaar ! Mzzl Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 16, 2011 13:14:54 GMT 1
Bedankt dames. Misschien dat er wel een nieuw voorbumpertje opkomt, maar dat durf ik nog niet te zeggen, ligt er aan hoe erg de schade verder is, maar dat kunnen we pas goed zien als we 'm gaan slopen. Hier trouwens nog wat betere foto's van de schade die ik heb gemaakt bij het bergingsbedrijf gisteren: Laat je nooit wijsmaken dat een wiel er zo onder hoort te staan: Kleine scheurtjes kunnen ook groot worden na een kusje met een boom: Paar extra loodjes erin en je merkt er weinig meer van: Klein beetje uitdeukwerk: En ook onder de hoed is er wat verwrongen dus vandaar er wat getrokken moet gaan worden hier en daar: Klinkt allemaal vrij grappig, maar dat is het helaas niet . Ben benieuwd of we verder nog veel boeiends tegen gaan komen, wat ik eigenlijk niet hoop mjah, das maar ff afwachten. Grtz
|
|
|
Post by ronald on Apr 16, 2011 13:36:09 GMT 1
Ik zie dit stuk voor het eerst omdat ik al ff niet online geweest ben en moet zeggen dat ik toch wel een beetje geschrokken ben. Ik ben blij dat je er zelf heelhuids vanaf gekomen ben en dat je gelukkig ook wel weer kan lachen, mocht je hulp nodig hebben met de auto of iets dan moet je maar een gil geven.
|
|
|
Post by erwin on Apr 16, 2011 13:53:09 GMT 1
@ de moeder van onze melvin... tuurlijk vinden wij het heel erg van de auto... maar ja als je moet kiezen.... doe ons dan toch maar een gezonde melvin...... en natuurlijk is het heel erg van de auto.... wij zijn allemaal zo gek met onze wagens dus ja....
Maar @ melvin.... zal het niet aantrekkelijk zijn om een andere op de kop te tikken en over te bouwen??? of vloek ik nu.... nu heb ik alleen de foto's gezien natuurlijk.... maare voor bij je dorpel ziet er niet echt lekker uit.... en ook je veerpoot staat redelijk verwrongen...
Als je goeie lasser zoekt, ik ken er 2....
Greetz... en niet TE hard lachen vanaaf he haha
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 16, 2011 15:51:08 GMT 1
Paar extra loodjes erin en je merkt er weinig meer van:
Hahaha heb dubbel gelegen !!! Bedankt man!
X
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 16, 2011 15:52:34 GMT 1
@ de moeder van onze melvin... tuurlijk vinden wij het heel erg van de auto... maar ja als je moet kiezen.... doe ons dan toch maar een gezonde melvin...... en natuurlijk is het heel erg van de auto.... wij zijn allemaal zo gek met onze wagens dus ja.... 2nd that! Het is klote van de Corsa, maar dat Melvinnekke er zonder al teveel letsel vanaf is gekomen is ook voor ons het belangrijkste.. In een dergelijke situatie is een auto maar een auto, of 'blik'.. En dat is altijd te vervangen..Tenmiste.. Zo zie ik het dan.. Maar Yuki.. Geloof ons maar als we zeggen dat wij als geen ander begrijpen hoe klote Melvin zich voelt over de schade aan zijn auto!! De meeste van ons schieten al in de stress als we met een bumper een drempeltje of stoeprandje raken! Medeleven over de Corsa is er dus écht wel!
|
|
|
Post by skitzo on Apr 16, 2011 18:02:21 GMT 1
sorry maar heb wel een beetje gelachen met de tekst bij de foto van je velg.. ziet er allemaal ernstig uit man. als ik ergens mijn 2 handen kan toesteken om te helpen laat het maar weten dan
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 17, 2011 0:09:05 GMT 1
Weer bedankt allemaal voor de reacties enzo. erwin: Denk niet dat een andere crossa nodig zal zijn want ziet er allemaal erger uit dan het uiteindelijk is waarschijnlijk. Zit wel redelijk wat werk aan om alles weer in oude staat te krijgen maar denk dat als ik een andere corsa bij zou kopen en alles om moet zetten dat ik dan uiteindelijk duurder uit zal zijn. We gaan het allemaal zien als we er aan gaan beginnen want dan komt alles pas 'bloot' te liggen zo gezegd. Was trouwens een leuk toneelstuk vanavond en heb het weer goed naar m'n zin gehad met de club. Ps. Beetje humor met zoiets als dit moet kunnen vind ik, want ken er wel mee blijven zitten maar daar heb je uiteindelijk niks aan. Zodra we gaan beginnen en er meer bekend is hoe of wat post ik hier weer. Grtz
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 18, 2011 14:22:57 GMT 1
Nou Erwin, misschien krijg je toch deels je zin.............hahaha. Hebben het er gisteren nog ff over gehad en als het lukt halen we een 2e corsa bij de sloop voor onderdelen, zodat we het meeste bij de hand hebben en niet elke keer heen en weer moeten crossen voor onderdelen en alles wat er dan van die corsa overblijft gaat gewoon weer terug.
Grtz
|
|
|
Post by erwin on Apr 18, 2011 19:13:10 GMT 1
haha yeeeeh ...
|
|
|
Post by tijsto on Apr 18, 2011 19:52:36 GMT 1
Damn hee
flinke klus om dat weer netjes te krijgen !!
suc6 man!!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 20, 2011 16:29:27 GMT 1
Jawel, maar gaat goedkomen hoor. Staat al op bokken en beginnen morgen waarschijnlijk met slopen......
Grtz
|
|