|
Post by ricow on Feb 26, 2007 19:16:51 GMT 1
Hallo, ik ben Rico en kom uit Waalwijk, 21 jaartjes oud. ik rijd dus een toyota starlet uit 1989. Dingen die ik gedaan heb aan mijn Sletje Opnieuw wit gespoten Haselbeck bodykit. Booskijkertjes blauwe verlichting motorswap 1.0 naar 1.3 zijruiten geblindeerd Weitec schokbrekers met Camberplates -> Camber staat dus 1,5 graden negatief 15 inch velgen met 195/45 bandjes Zo kocht ik het karretje. ricow.wanadoom.nl/karretje/sletje/slet_zijkant.jpg [/img] al snel kreeg het ding een poetsbeurt en lelijke striping werd verwijderd: 3 tientjes verf van de gamma eroverheen gegooid eindresultaat: Booskijkertjes: andere velgjes: sloopsletje voor onderdelen hier zat dus een blok met een gescheurde kop in, jammer maar helaas... dit blok ligt er nu dus inmiddels in nog eentje dan van mijn auto on tour
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 26, 2007 19:32:52 GMT 1
hoi rico, welkom op het forum leuk starletje heb je Je bent goed bezig geweest van zo'n wagentje een leuk bakie te maken
|
|
|
Post by ricow on Feb 26, 2007 19:46:59 GMT 1
|
|
|
Post by polosteroid on Feb 26, 2007 19:51:42 GMT 1
ja echt stoer bakkie kom je hem een keer op meeting showen
|
|
|
Post by civicpower on Feb 26, 2007 19:52:57 GMT 1
hey welkom hier ziet er zeker wel grappig uit zon sletje grtz
|
|
|
Post by the berie on Feb 26, 2007 20:29:45 GMT 1
wel leuke dingen opsich veranderd. maar als ik eerlijk moet zijn blijf ik het een vierkant ding vinden. past wel goed bij je vierkante dobbelstenen trouwens.
welkom op t forum.
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 26, 2007 21:25:21 GMT 1
keicool starsletje!!!
Welkom op het forum en veel postplezier!
grtz,
Ruud
|
|
|
Post by christiaan on Feb 26, 2007 22:36:28 GMT 1
Hey man welkom op het forum veel postplezier Mooi wagentje man Gr christiaan
|
|
|
Post by ricow on Feb 27, 2007 14:33:20 GMT 1
thnx allen @ universal-designer: vind het ding origineel ook niet echt mooi hoor had em ook gekocht als vervoersmiddel, maar intussen is het wel meer dan dat alleen geworden! heb heel wat uurtjes in mijn auto gestoken. ik ben nu verder bezig om de wegligging wat beter te krijgen. zo heb ik nu inmiddels stugge schokbrekers, verlaagveren,camberplates en zelf gemaakte veerpootbrug achter in de toekomst komt er nog: veerpootbrug voor. stabilisatorstang voor en een swaybar voor achter. als dat allemaal gedaan is, is het gewoon een kartje geworden Rico
|
|
|
Post by the berie on Feb 27, 2007 18:17:30 GMT 1
thnx allen @ universal-designer: vind het ding origineel ook niet echt mooi hoor had em ook gekocht als vervoersmiddel, maar intussen is het wel meer dan dat alleen geworden! heb heel wat uurtjes in mijn auto gestoken. ik ben nu verder bezig om de wegligging wat beter te krijgen. zo heb ik nu inmiddels stugge schokbrekers, verlaagveren,camberplates en zelf gemaakte veerpootbrug achter in de toekomst komt er nog: veerpootbrug voor. stabilisatorstang voor en een swaybar voor achter. als dat allemaal gedaan is, is het gewoon een kartje geworden Rico cool man , het is ook vet cool natuurlijk om een gewone ''casual'' auto te veranderen dan bijvoorbeeld aan een auto te gaan sleutelen die standaard al een vet sportieve look heeft. maarja zo denk ik erover.. ik vind het persoonlijk ook een beetje kansloos als je een gloednieuwe 350z koopt of een TT en daar dan een bumper onder gaat hangen en dat soort shit. sommige autos zijn gewoon AF. tof dat je allemaal plannen voor je ride hebt we zien het allemaal nog wel !
|
|
|
Post by ricow on Feb 27, 2007 22:15:23 GMT 1
het leuke is, is dat het ook echt 'budget' tunen is bodykit goedkoop op de kop getikt. zelf de auto overgespoten etc etc.
|
|
|
Post by mikey on Mar 3, 2007 15:01:51 GMT 1
hey leuk wagentje niet helemaal mijn ding maar van iedere auto is zeker wat cools te maken en die van jou is nu zeker stukken beter geworden en als je hem gaat verlagen enzo dan is het echt een kart dat heb ik met mijn saxo ook zo mzzl
|
|
|
Post by christiaan on Mar 4, 2007 11:46:02 GMT 1
Hey man ik zag jou ook op het forum van Tuning club brabant toen ik daar een kijkje nam Maar daar is het niet zo druk op het forum iets meer dan 100 posts en 11 members en het is toch een bekende club.... Beetje raar maarja... Gr christiaan
|
|
|
Post by ricow on Mar 4, 2007 20:30:10 GMT 1
klopt ik heb dat forum pasgeleden in elkaar gezet, moet dus allemaal nog een beetje op gang komen
|
|
|
Post by ricow on Mar 4, 2007 21:10:56 GMT 1
Mijn laatste aanwinst: een Starlet KP60 1.0 Special uit 1983 160.000 km gelopen overgenomen van de eerste eigenaar. beestje heeft altijd binnen gestaan en heeft ook altijd de gebruikelijke onderhoudsbeurtjes gehad. echt in topconditie vrijwel geen roest te vinden komende week ga ik hem polijsten en alles mooi schoonmaken. vloeistoffen en filters vervangen. dit is bijna een old timertje en GEWELDIG om rotondes dwars mee te nemen met die achterwiel aandrijving fotos:
|
|