|
Post by monteurtje on Nov 14, 2007 12:48:47 GMT 1
zekers zal een rap en pittig autotje zijn hopen voor de motor en banden dat ze niet van bomen houden en op de weg blijft want je weet nooit natuurlijk (niks over de rijeigenschappen van de bestuurder hoor ) mvg corné
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 14, 2007 14:44:38 GMT 1
WHAHAHAHAHA,
Prachtig dit!!!!
Ik ben benieuwd naar wat een beest dat word!!
|
|
|
Post by ricow on Nov 18, 2007 21:39:48 GMT 1
hier ff een paar fotootjes van het begin: niet echt duidelijke foto, het was nogal donker. blokje achterin de auto :cheer: blokje uit de auto: maat van me onder de auto om de motorsteun los te draaien: moet nog wel een en ander schoon gemaakt worden, maar was teveel in zondagmodus om verder te gaan: Voor: Na:
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Nov 18, 2007 21:41:30 GMT 1
Zozo, goed bezig. Ben benieuwd hoe het word. Veel succes ermee verder. Grtzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 18, 2007 21:48:01 GMT 1
ook lekker verstandig met peuk in je mond motor eruit halen hahaha maar ziet er goed uit vordert als snel
|
|
|
Post by ricow on Nov 18, 2007 21:54:49 GMT 1
dat ben ik niet hoor is een maat van me. alle vloeistoffen waren er al uit, en zo snel ontploft de boel nou ook weer niet hoor
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 19, 2007 19:43:58 GMT 1
kom je 2 dec ook naar de clubmeeting
|
|
|
Post by ricow on Nov 19, 2007 19:47:56 GMT 1
haha, dan rijd ie nog niet hoor, er moeten nog ZO veel dingen aan gebeuren... er moet een swirl pot gemaakt worden omdat ik van een carb motor naar injectie ga. hiervoor moet ik dus alle brandstofleidingen opnieuw aanleggen.. ik wil een Front mount intercooler omdat ik geen luchthapper op mijn kap wil. zal ergens begin volgend jaar zijn dat ie klaar is
|
|
|
Post by polosteroid on Nov 19, 2007 19:51:31 GMT 1
o oke nee dan is het idd nog niet af haha stom van me was ff vergeten dat je blok eruit lag
|
|
|
Post by ricow on Nov 28, 2007 18:05:01 GMT 1
beetje stil rond dit projectje intussen he? ben druk bezig geweest het blokje een beetje op te poetsen. en heb de nieuwe brandstofleidingen al aangelegd. wss gaat aankomend weekend het blokje erin. ik zal binnenkort weer wat foto's uploaden
|
|
|
Post by mikey on Nov 28, 2007 19:23:10 GMT 1
nou we zijn benieuwd
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Jan 31, 2008 23:07:13 GMT 1
nah, intussen ligt het blokje erin. heeft allemaal wat langer geduurd dan geplant, dit ivm de decemberdagen... Blok hangt (met tijdelijke kleppendeksel andere word nu gestraalt en gespoten): heb een beschaafd Front mount intercoolertje kunnen vinden: Cold air intake gefixt: verder liggen er nog een hoop onderdelen op de plank... zoals wiellagers voor de naven van de grotere rem setup een boostmetertje van HKS een hoop uitlaatspul zoals FreeFlow middendemper einddemper en een downpipe. En dit stukje bling bling RVS : het is de bedoeling dat alles eind Februari klaar is, en dat ik dan rustig kan gaan inrijden
|
|
|
Post by stanley on Jan 31, 2008 23:43:19 GMT 1
nice ride leuk hoor koteletjes:D ziet er erg tof uit allemaal
|
|
|
Post by monteurtje on Feb 1, 2008 11:11:12 GMT 1
hee vorderd al weer lekker deze wagen hopen je dan keertje te zien op de meeting in februari als het mee zit mvg corné
|
|
|
Post by dexden on Feb 1, 2008 11:41:36 GMT 1
Wow, vet spruitstukje man, waar heb je die vandaan?
|
|