|
Post by erwin on Feb 14, 2011 20:47:24 GMT 1
Mensen, Wij willen heel graag weer een xxl lanceren dit jaar... echter 1 probleem DE locatie.... mochten we besluiten weer bij de kelder te gaan staan... (wat wel altijd goed georganiseerd is) dan moeten we besluiten een selectie meeting te houden! Ik ben in contact geweest met wegrestaurant napoleon, dit gaat hem niet worden! die beste man vraagt f#@$cking 1000 euro ex btw en borg.... dus ja.... niet helemaal logiche... dus vanuit de club crew HELUP.... wie weet er een mooie locatie?
|
|
|
Post by skitzo on Feb 14, 2011 23:58:25 GMT 1
tjsa in welke omgeving zit je te denken Erwin? misschien de kure een optie??
|
|
|
Post by dennist on Feb 15, 2011 7:49:39 GMT 1
1000 € voor een parkeer terrein is nog al wat zeg :s heeft die beste man niet door dat ie (neem aan dat er ook een restaurant/cafetaria bij zit) zelf die dag ook extra omzet kansen heeft? En als hij het goed doet, hij wel meer dan 1000 euro op kan halen :s Die keren dat wij een meeting hebben gehad bij Broekhuizen hebben wij zelf ook een fretkot neergezet (vanuit lolland) en dat bracht meer dan genoeg op hoor! Is alleen wel doorpezen voor de gene in de kraam En denk dat wij toen een kleine 150 auto's hadden! Denk dat t bij jullie wel drukker zal zijn/worden! Iig succes met plannen/regelen. Ga er iig vanuit dat CE der ook bij is Groeten Dennis
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 15, 2011 8:11:05 GMT 1
De goudenleeuw bij zbhoek wil niet echt mee werken, de eignaar wil opzich wel denk ik, maar de eigenaresse wil die dag niet open gaan (snapt niet dat er 400 autos komen ofzo) ze gingen alleen open voor grote reserveringen .... het terrein stellen ze ook niet beschikbaar ivm met rommel oid maar goed wij hebben het fatsoen wel om het terrein op te ruimen.
Ik kan het proberen bij Bouwmeester (onderdeel van broekhuizen) weet alleen niet of hun open mogen zijn die dag.... daar heb je een mooi industrieterreintje... zal het eens informeren, verder nog niet echt een idee eigenlijk .... ben druk op zoek
|
|
|
Post by ozzy11 on Feb 15, 2011 9:51:56 GMT 1
Ben zelf ook aan het brainstormen. . .
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 15, 2011 12:45:02 GMT 1
Kan het eventueel nog bij Kanters proberen waar die meeting van velgenrenovatie was, maar dat terrein is gruwelijk kut voor lage wagens.......
Grtzzzz
|
|
|
Post by erwin on Feb 15, 2011 16:54:58 GMT 1
@paul... liever dat ze zelfs dicht blijven! als wij op het terrein mogen zou super zijn.. wil jij hun ZSM nog eens benaderen... en dit vragen... zeg er dan bij dat de naam van hun restaurant als hoofd sponsor op flyer komt en dat wij in heel nl flyeren en dan veel auto freaks chauffeur zijn... meld dan ook dat we bereid zijn 500 euro BORG te betalen voor het schoon opleveren van het terrein!!!
|
|
|
Post by dennist on Feb 15, 2011 19:11:04 GMT 1
Heb je hulp nodig bij bouwmeester, laat t dan maar weten! Daar kan ik je vast wel mee helpen mzzl Dennis
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 15, 2011 20:44:30 GMT 1
Heb je hulp nodig bij bouwmeester, laat t dan maar weten! Daar kan ik je vast wel mee helpen mzzl Dennis Oke, maar denk dat ik zelf er ook wel met richard en martijn uit kan komen die kennen mij intussen ook wel, vaste klant daar dus Eric gaat morgen nogmaals praten met de eigenaar om te kijken... Erwin heeft een brief die ik als het goed is vanavond krijg die neemt eric dan mee... morgen hoor ik meer
|
|
|
Post by crxdelsol on Feb 15, 2011 21:16:33 GMT 1
mocht het jullie lukken dan wil ik er egt graag bij zijn want laatste keer was ik met mijn blauwe astra fje bij jullie en dat was egt de minst uitgebouwde auto die er stond haha ma dan kan ik nu eindelijk met een degelijke auto komen greetz mike
|
|
|
Post by dennist on Feb 15, 2011 21:36:12 GMT 1
Maar denk alleen maar dat t makkelijker is als Broekhuizen centraal meehelpt heb daar overigens ook al enkele meets georganiseerd. En als de directeur accoord gaat, ik wss toch wel mee zal helpen
|
|
|
Post by eric on Feb 15, 2011 22:08:16 GMT 1
Ik ga morgen naar de gouden leeuw en zal me best doen om me oude baas te overtuigen en als tie niet open wil we dan ze terrein mogen gebruiken ik laat jullie morgen meer weten
greetz eric
|
|
|
Post by erwin on Feb 15, 2011 23:16:34 GMT 1
erik liever zelfs dat hij dicht blijft.....!!! read your mail
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 16, 2011 11:41:55 GMT 1
mij lijkt het makkelijk als ze juist wel open zijn... scheelt ons een hoop werk en geregel... maar dat is mijn visie
|
|
|
Post by Pino on Feb 16, 2011 15:24:36 GMT 1
Het zou mooi zijn als we bij de gouden leeuw kunnen staan want dat is echt een huge terein Mocht dat niet lukken dan kunnen we misschien toch bij bouwmeester doen, de baas van Broekhuizen wil daar vast wel aan mee werken denk ik. En wat Dennis zei, hij kan ook veel regelen voor ons. Hij heeft het voorgaande keren ook georganiseerd bij Broekhuizen en dat was een suc6
|
|