|
Post by Low & Slow on Mar 7, 2011 14:01:54 GMT 1
Het is oke als we de meeting gewoon bij ons op de zaak houden en de weg bij ons is openbare parkeerplaats dus als het een beetje meezit hoeft er maar weinig echt geregeld te worden omdat we gewoon een feestje bij ons op de zaak houden.
|
|
|
Post by mikey on Mar 12, 2011 8:00:27 GMT 1
UPDATE:
ik ga vandaag praten met de eigenaar van AP-banden in Raamsdonksveer, die heeft namelijk intresse om samen met ons een meeting te organiseren vanwege dat hij een jaar daar zit, dus daar ga ik ff babbelen en kijken of hij het voor elkaar krijgt een vergunning te krijgen enz enz
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Mar 12, 2011 11:16:39 GMT 1
Dat zou mooi zijn als we daar terecht kunnen
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 12, 2011 14:13:08 GMT 1
hoe zit het dan met locatie Adriaansen ? dat was toch rond en geen probleem en heel mooi terein?? Of mis ik stukje essentiele informatie?
|
|
|
Post by mikey on Mar 13, 2011 16:36:52 GMT 1
hoe zit het dan met locatie Adriaansen ? dat was toch rond en geen probleem en heel mooi terein?? Of mis ik stukje essentiele informatie? ik persoonlijk vond het terrein niet netjes genoeg om daar auto's weg te kunnen zetten en nu hebben we een terrein (als alles door gaat) waar je zeker 400 auto's kwijt kunt en dat er geheel gladjes bij ligt en we kunnen veel medewerking verwachten van de eigenaar van AP-BANDEN mzzl mikey
|
|
|
Post by Low & Slow on Mar 13, 2011 16:38:31 GMT 1
Ik kan jou nou ook nie volgen Mikey want nou heb ik het met Adriaanse besproken en hebben we waarschijnlijk geen vergunningen of iets nodig vanwege eigen terrein en openbare parkeerplaats... De locatie van AP banden is ook erg ongunstig lijkt mij, maarja je moet het zelf weten of ik het weer moet afzeggen maar laat het wel ff op tijd weten want mijn baas is er ook zelf mee bezig...
|
|
|
Post by mikey on Mar 13, 2011 16:49:40 GMT 1
wat is daar ongunstig aan dan? wij kunnen daar heel de straat afzetten en die man van AP-BANDEN die wil ook een meeting organiseren, dus we pakken het nu samen aan om er een groots festijn van te maken!!!!! Deze keuze is door erwin en mij gemaakt omdat er te veel geregeld moet worden qua vergunningen en verzekeringen enzo en dat geld is er namelijk gewoon niet. Door samen te werken met AP-BANDEN valt er ook een zware last van ons af en aangezien we mikken op over de 400 auto's denken we dat we dat op het terrein van adriaanse niet kwijt kunnen mzzl mikey
|
|
|
Post by Low & Slow on Mar 13, 2011 16:57:37 GMT 1
Waarom zou je vergunningen enz. nodig hebben bij Adriaanse? Waarom moeilijk doen bij een lange doodlopende straat met veel mogelijkheden? Nee je zou geen 400 auto's kwijt kunnen nee maar 5 a 600.. Maar het ernstigste vind ik nog dat jullie mij niks laten weten en dat ik en mijn baas al allemaal dingen aan het regelen zijn terwijl jullie besluit al eigenlijk vast staat... Zou ik dan wel mogen weten waarom het geen geschikte locatie is/was?
|
|
Wrecked
driver
13?C+ = Dak open ;)
|
Post by Wrecked on Mar 13, 2011 18:24:38 GMT 1
Volgens de APV van Geertruidenberg is voor ieder evenement, ook op eigen terrein een evenement vergunning verplicht. Tenzij aan alle volgende regels wordt voldaan: - het evenement een barbecue of straatfeest in de open lucht betreft; - het aantal bezoekers niet meer bedraagt dan 100 personen; - het evenement plaatsvindt op maandag tot en met zaterdag tussen 10.00 uur en 24.00 uur en op zondag tussen 13.00 uur en 24.00 uur; - niet langer dan tot 24.00 uur live en of versterkte muziek ten gehore wordt gebracht; - het evenement niet wordt gehouden op doorgaande wegen binnen de gemeente Geertruidenberg; - het afzetten van eventuele wegdelen voor het te houden evenement geen belemmering vormt voor het doorgaande verkeer of de bereikbaarheid van de hulpdiensten; - slechts kleine objecten worden geplaatst met een oppervlakte van minder dan 10 m2 per object en niet meer dan 5 objecten per straat; - er een organisator is; - de organisator meldt het evenement tenminste acht kalenderweken voorafgaand aan de burgemeester; - indien binnen 10 werkdagen na ontvangst van het meldingsformulier door de burgemeester geen tegenbericht is verzonden kan het evenement zoals gemeld plaatsvinden.
Dus daarom heb je vergunning nodig bij Adriaanse.
|
|
|
Post by Low & Slow on Mar 13, 2011 18:33:08 GMT 1
Ke sgoed hor iedereen is het er mee eens dus regel allemaal maar... Ik meld het morgen wel weer af bij mijn baas...
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 13, 2011 19:11:40 GMT 1
Toch wil ik je iig bedanken voor de moeite die je gedaan hebt, ik vind het ook een beetje vreemd gegaan zo.... mij was duidelijk dat jullie een mooi terrein hadden. Vind het niet echt netjes zo, ze hadden je wel op de hoogte kunnen houden iig.
Nogmaals wel bedankt voor je moeite!
|
|
|
Post by erwin on Mar 13, 2011 20:12:15 GMT 1
Mensen,
Hier even een duidelijk berichtje, wie wat en waarom... daarmee dan ook einde discussie.
- aanbod van adriaanse lijkt erg mooi... wat al duidelijk is we hebben ALTIJD een vergunning nodig, voor de duidelijkheid ZONDER doen we niets. dan lopen we risico's die ik niet wil
- AP banden WAS al van plan een meeting te organiseren, in het zelfde weekend, waarom concurreren als je elkaar ook kan helpen,
- kosten - AP is bereid mee te organiseren,oftewel kosten delen!!!
- Nadat mike langs het terrein van adriaanse was gereden melde hij mij dat het niet erg vlak is, ik kan hier niet over oordelen heb het niet gezien, maar vertrouw op mike.
- als laatste is stefan zelf met het aanbod gekomen, hierop heb ik geantwoord vragen kan altijd! hierna heeft hij het gevraagd en het zou mogen, hier heb ik positief op geantwoord en vervolgens gevraagd om een gesprek. verder heb ik nooit niets toegezegd
dit is het verhaal zn beetje, en het is HEUS NIET waar dat wij van alles achter iedereen zijn rug doen, en vind dan ook erg NIET prettig dat dit min of meer zo verteld word, maar wij houden graag alle opties open totdat er zekerheden zijn.
ook vind in dat ik niemand excuses verschuldigd ben, en heb bij mijn weten naar eer en geweten gehandeld, mike is zaterdag pas bij ap SERIEUS wezen praten, en het is nu zondag dus toch al wel 24 uur later, ik zal Stefan persoonlijk deze week nog erg netjes inlichten,
En hem namens de crew toch bedanken voor zijn inspanning.
Erop vertrouwende hiermee iedereen voldoende te hebben geinformeerd
Verblijf ik,
Erwin de Graaf
|
|
|
Post by mikey on Mar 13, 2011 21:50:12 GMT 1
Toch wil ik je iig bedanken voor de moeite die je gedaan hebt, ik vind het ook een beetje vreemd gegaan zo.... mij was duidelijk dat jullie een mooi terrein hadden. Vind het niet echt netjes zo, ze hadden je wel op de hoogte kunnen houden iig. Nogmaals wel bedankt voor je moeite! Paultje, erwin en ik zijn bezig om een geschikte lokatie te vinden en aangezien we dat nog niet helemaal rond hadden, zijn we ook van mening dat we niemand op de hoogte hoeven te stellen. Ik vind het dan ook jammer dat je zo reageert aangezien we zo ons best aan het doen zijn om ons hoofdprobleem eerst op te lossen en dat is de LOKATIE, daarna kunnen we verder gaan kijken en gaan vergaderen over de rest van de dingen die geregeld moeten worden. Het is ook zo dat erwin en ik na ons werk nog uren bezig zijn om de geschikte lokatie te vinden en aangezien wij volle dagen werken en alles in de avonduren moeten doen, is het voor ons ook lastig. De dagen van mij zijn al lang en dan thuis ook nog eens een paar uur per avond spenderen aan de club ( wat ik niet erg vind ) begint ook aan mij te vreten omdat ik steeds minder rust kan pakken. Ik wil ook zo snel mogelijk een vergadering hebben om alles op papier te gaan zetten! stephan: het is heel aardig dat je dit probeert te regelen, maar ik heb een rondje om het pand van adriaanse gereden en ik vond het er niet strak bij liggen (dit rondje heb ik gedaan met patrick en die vond het ook niet super erbij liggen) of hebben wij soms het verkeerde terrein bekeken? Tevens is het ook zo dat jij aan ons ook geen feedback heb gegeven over dingen die je aan het regelen bent en hoe dan ook VERGUNNING IS ECHT NOODZAKELIJK ook al is het via het bedrijf!!! Maar toch bedankt mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 14, 2011 11:39:01 GMT 1
Mikey en Erwin, Ik bedoel dit ook niet aanvallend, maar het was zo overgekomen dat het naar alle waarschijnlijkheid Adriaanse ging worden, en denk dat stephan dit ook zo zag. Ik zag ineens andere namen (wat totaal niet erg is) maar wel verwarring schept. Maar ik wacht af totdat jullie een lokatie hebben en alles rond is Jullie zijn iig goed bezig! en mikey, neem je rust gewoon optijd, een auto zonder eigenaar op meeting is ook niets...
|
|
|
Post by mikey on Mar 14, 2011 12:07:47 GMT 1
Mikey en Erwin, Ik bedoel dit ook niet aanvallend, maar het was zo overgekomen dat het naar alle waarschijnlijkheid Adriaanse ging worden, en denk dat stephan dit ook zo zag. Ik zag ineens andere namen (wat totaal niet erg is) maar wel verwarring schept. Maar ik wacht af totdat jullie een lokatie hebben en alles rond is Jullie zijn iig goed bezig! en mikey, neem je rust gewoon optijd, een auto zonder eigenaar op meeting is ook niets... Ik zou deze zaterdag graag ff een vergadering willen houden hierover en stephan is ook goed bezig geweest maar wij hebben ook niets meer erover gehoord alleen dat het terrein eventueel open kon worden gegooit, maar als er 2 meetings zijn op dezelfde dag in dezelfde buurt schiet dat ook niet op en ik denk dat we in samenwerking met AP-BANDEN een hele mooie show kunnen neerzetten! Erwin en ik zijn gewoon echt bezig geweest met een geschrikte lokatie en denk dat we die nu bij AP-BANDEN goed hebben gevonden. Ik heb zaterdag een goed eerste gesprek gehad met hem en samen kunnen we echt een dikke show neerzetten, dus als je zaterdag tijd kan vrijmaken dan kun je alle details horen mzzl mikey
|
|