|
Post by Low & Slow on Mar 14, 2011 12:28:55 GMT 1
Ik ben het met Paul eens... Er was enige verwarring maar ik begrijp jullie besluit wel... Ik geef ook toe dat het terrein van Adriaanse er niet strak bij ligt maar het ging mij ook puur om de weg en dat het terrein gebruikt werd voor de standhouders... Natuurlijk is het logisch dat als je een meeting SAMEN met een bedrijf kan houden je die kans natuurlijk meteen moet aannemen.. Het enige minpunt is alleen dat het bedrijf SABIC wat er vlak bij ligt ook op zondag werkt en er dus goeie afspraken gemaakt moeten worden... Ook met de vele zijstraten moet er een mooi plan gemaakt worden... Hoop dat enige verwarring die er was nu de wereld is uitgeholpen en we er samen een mooie meeting van kunnen maken...
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 14, 2011 12:50:41 GMT 1
Dat hoop ik ook Stephan, ik viel niemand aan, dus communiceer voortaan anders via Persoonlijke berichten zodat alleen de betrokkenen op de hoogte zijn en ook weten hoe het zit zet alleen dingen op het forum die definitief zijn voorkomt verwarring
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 6, 2011 7:37:53 GMT 1
Ik denk dat er dit jaar geen XXL meeting plaats zal vinden .... ... ...
|
|
|
Post by tijsto on Jun 6, 2011 11:39:51 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 6, 2011 13:05:10 GMT 1
maar een clubmeeting zou altijd wel leuk zijn
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 6, 2011 15:32:01 GMT 1
Wat niet GVD, mok oe stoempuh ofwa?!? Bahm!!!!!!!!!
Grtz
|
|
|
Post by eric on Jun 6, 2011 16:34:51 GMT 1
jammer
wat is de reden als ik vragen mag
greetz eric
|
|
|
Post by ronald on Jun 6, 2011 19:37:41 GMT 1
|
|
|
Post by erwin on Jun 6, 2011 19:55:40 GMT 1
heel simpel... GEEN locatie.... geen tijd om het allemaal van de grond te krijgen...
|
|
|
Post by dennist on Jun 7, 2011 19:46:43 GMT 1
Erg jammer! Een lokatie is wel echt belangrijk toch Maar is de kelder echt geen optie meer? tijd is relatief he ik heb meerdere malen een grote meet opgezet bij broekhuizen in een zeer korte tijd (binnen een maand) maar goed, ik zit/zat ook wel overal bovenop. En je kan t een en ander afdwingen bij leveranciers.. Wel hebben wij het zonder vergunning gedaan, en dat is dan weer niet overal even makkelijk. Meeste werd iig buiten werktijd geregeld. maar goed.. Daar moet je ook tijd voor hebben. Hoe dan ook, erg jammer... want had er wel zin in. Wanneer komen er dan weer eens UC minimeets? Kan ik ook eens komen buurten met Pino Mzzl Dennis
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 7, 2011 21:32:03 GMT 1
Maandag met zijn alle naar Ulft, maar mini meeting binnenkort zal er wel aan komen denk
|
|
|
Post by Pino on Jun 8, 2011 8:17:42 GMT 1
Het is erg jammer inderdaad! Maar dan proberen we het gewoon volgend jaar weer. We moeten binnenkort maar weer is een zondag meeting houden bij de kelder want dat is echt weer te lang geleden
|
|
|
Post by mikey on Jun 8, 2011 18:08:30 GMT 1
het zit zo dat we gewoon geen antwoordt krijgen van ap banden en de onzekerheid is of we de vergunning wel rond krijgen
Tot die tijd valt er gewoon helemaal niets te regelen, dus nu moet ook niet iedereen gaan zeggen dat het niet door gaat, gewoon ff die tijd afwachten totdat er een antwoordt is van de gemeente
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 8, 2011 18:25:17 GMT 1
Dan herformuleer ik mijn zin: De kans is klein dat er nog een XXL meeting komt
|
|
|
Post by skitzo on Jun 8, 2011 18:45:34 GMT 1
was ps op het industrieterrein in ut fer en daar hadden een paar bedrijven een forumulier ondertekend voor de meet??
|
|