|
Post by speeddemon on Apr 28, 2011 22:11:19 GMT 1
Een Lexus IS250?? Dan noem je toch ook wel iets heeel diks..! Maar vind de optie die Ricow je voorlegt ook niet eens zo heel verkeerd.. Is een dikke R32 GT-R niets voor je?! Voor het geld dat zo'n IS250 kost moet je ook wel een dikke japanse sportwagen kunnen hebben!
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 28, 2011 22:32:24 GMT 1
je zit inderdaad altijd klaar te komen op een dikke skyline dus zou dat een logische keuze zijn.. en met de juiste skyline kun je subaru en oldtimer golf kwijt rijden.
|
|
|
Post by Pino on Apr 29, 2011 8:49:28 GMT 1
Dat is ook wel zo maar je word er tegenwoordig mee dood gegooit en dat vind ik jammer. Zou wel graag een Skyline willen maar dan moet het wel een GTR zijn. Liefst een R34 GTR maar die zijn zo duur.. Dat kwijt rijden lukt ook wel met die Pulsar GTI-R, 220pk 4WD 2.0 Turbo 0/100 4,9 sec Maar daar gaat het mij niet om, wil iets leuks hebben om in te rijden wat mij blij maakt. En ja oke het zou leuk zijn om af en toe een Boxter S billenkoek te kunnen geven haha. En dan kom je idd snel op een GTR of Supra Twin Turbo uit ;D Maar aan de andere kant een grotere auto met wat meer comfort is ook wel lekker eigenlijk Ik weet het echt niet goed.. zit al erg lang met deze keuze.. Nja eerst de Corolla maar is netjes krijgen.
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 29, 2011 11:48:18 GMT 1
Tuurlijk zie je veel skylines en steeds meer maar zeg nou eerlijk. Hoeveel nette en dikke rijden er rond? Niet veel. Dat weet iedereen. Maargoed. Blijft jou keus. En ik hoop dat je met wat je ook doet de goede keuze maakt.
|
|
|
Post by Pino on Apr 29, 2011 13:06:07 GMT 1
Ook daar heb je gelijk in Er rijden inderdaad niet veel nette rond. Misschien heb ik dan ook wel teveel eisen.. haha. Het moet een GTR zijn, liefst een v-spec of een N1 en hij moet van van binnen en buiten top en origineel zijn. Zodat ik er zelf mee aan de slag kan ;D Ik laat het even bezinken tot ik het voor mezelf zeker weet. Thanks voor de reacties en zal jullie op de hoogte houden
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 29, 2011 14:32:15 GMT 1
Ik weet niet wat je budget precies is.. en of je het aandurft om een RHD japanner te importeren.. Maar in Japan en Engeland is zat moois te krijgen op dat gebied.. Sterker nog.. Ik denk dat voor het geld dat een dergelijke lexus hier in Nederland kost.. zelfs een import Nissan 350Z of Mazda RX8 toch ook tot de mogelijkheden moet behoren..! En dat is toch ook niet heel erg verkeerd, en vrij zeldzaam in de tuningscene hier in Nederland, als je daar op uit bent!
|
|
|
Post by Pino on Apr 29, 2011 17:40:38 GMT 1
Voor het importeren ben ik niet bang. En RHD is geen probleem voor mij, dat zit wel goed. Alle auto's moeten gekeurd zijn en worden voor ze de export naar Europa in gaan. En daaraan kan je zien wat je koopt. In England zit een bedrijf waar we op het werk goede contacten mee hebben dus dan zou ik via hun een auto uit Japan laten komen. En 350Z en een RX8 vind ik niks Je betaald er nog veel voor ook in England en wat je er voor terug krijgt vind ik tegenvallen. Importen vanuit Amerika heb ik ook al naar gekeken. Dat is ook vrij goed te doen. Ik blijf het moeilijk vinden, want als jappen fan weet ik wat voor leuk speelgoed er te krijgen is in Japan ;D
|
|
|
Post by mikey on Apr 30, 2011 6:06:04 GMT 1
nou sorry pino, maar fuck een skiline, denk dat je met zo'n pulsar ook nog wel een porsche boxter s weg trek en zie auto zie je niet veel. ik vind het jammer dat er te veel skylines hier in nederland rond rijden en een pulsar zie je hier in nederland niet veel, maar je moet natuurlijk altijd doen wat je zelf het leukste lijkt
mzzl mikey
|
|
|
Post by dennist on Apr 30, 2011 20:27:35 GMT 1
Zeker geen schijtlijn Pino daar word je mee dood gegooit.. mijn ST is zowat exclusiever dan een skyline :s Daar is de lol echt vanaf moet ik zeggen.. Er is zo veel meer leuk(er) spul te krijgen! En ik zou momenteel ook niks importeren uit Japan! die auto's geven momenteel allemaal licht in t donker maar goed, jou geld en jou keuze Hoe dan ook, en wat je ook kiest.. t blijft iig zonde om de rolla de deur uit te doen kerel (maar aan alles komt vroeg of laat een einde) mzzl Dennis
|
|
|
Post by Pino on Apr 30, 2011 20:52:29 GMT 1
Een skyline zal het ook niet worden denk ik. Er rijden er al teveel rond en het blijven rijden is duur.. ding weegt 1600 kg + verzekering all risk en 100 euro in de week aan euro 98.. Besteed dat geld dan liever aan wat anders want er zal toch ooit ook een huisje moeten komen Het liefst wil ik een grotere auto en dan kom je al snel bij een Lexus of een A4 uit.. of toch een evo.. ik weet het niet het is zo moeilijk.. Ben al bij een aantal auto's weeste kijken maar ze waren niet naar mijn smaak of kwamen uit de lease en zagen er niet meer netjes uit. Ik ga er op me gemakje overnadenken, denk dat dat het beste is om geen overhaaste beslissingen te nemen.
|
|
|
Post by paul106gti on May 1, 2011 11:49:19 GMT 1
@ pino, Je hebt nu een dikke corrola en een mazda die je van a naar b brengt, neem je tijd Marko (van die civic) verkoopt zijn audi a4, misschien is dat iets om een keer te kijken... Op je gemak rond kijken en alles overwegen maar vooral doen waar jij je goed bij voelt. Een Pulsar is ook leuk gewoon als daily (je bent toch wel van de snelle auto's) en dan de corrola als show auto moet zeker niet verkeerd zijn Met kleine aanpassingen is die Pulsar vast ook heel dik Denk er gewoon goed over na tijd zat:)
|
|
|
Post by Pino on May 1, 2011 17:38:26 GMT 1
De Audi van Marco is ook zeker een dikke auto alleen dan wil ik liever een model nieuwer (met die doorlopende grill). Toch bedankt voor de tip De Corolla rijd ook nog prima en heeft me nog nooit in de steekgelaten dus daar hoef ik hem ook niet weg voor te doen Maar na 5 jaar wil ik eigenlijk wat anders haha. Ga er ook op mijn gemakje over nadenken het heeft ook inderdaad geen haast
|
|
|
Post by daffy on May 11, 2011 20:20:21 GMT 1
Kies een Nissan Pulsar GTI-R Voor de motor zijn heel veel leuke spullen te krijgen. Zeker geen schijtlijn Pino daar word je mee dood gegooit.. Gelukkig dat we nooit een frod focus zien hé
|
|
|
Post by dennist on May 11, 2011 23:00:09 GMT 1
Zeker geen schijtlijn Pino daar word je mee dood gegooit.. Gelukkig dat we nooit een frod focus zien hé Volgens mij heb ik iemand op zijn tenen getrapt ;D Een jaar of 5 geleden had je gewoon een dikke auto als je een skyline had. Nu is t veruit de meest geimporteerde japanner in de tuning scene. Vooral GT-T's helaas weinig GT-R's en dan hebben we t nog niet over de staat van de meeste skylines. Die is helemaal ronduit belabberd, hier in de regio ( tilburg en omstreken) rijden er iig maar weinig fatsoenlijke rond. EN op meetings zie ik ook maar weinig fatsoenlijke. Voor dat geld is zo veel anders leuks te vinden in het buitenland. En zeker in het budget waar pino mee wil gaan werken. Dat biedt toch een veel groter scala aan leukere en exclusievere auto's? VWB de focus, lezen standaard zie je der genoeg, maar ST's en zeker RSen zoals ik al zij, die zie je niet zo veel. denk dat als je t op gaat maken er tegenwoordig meer skylines dan sportieve focussen rond rijden in nederland. Maar goed, ook al had ik niet gereageerd, ken pino goed genoeg om te weten dat er bij pino toch geen skyline komt. En zeker geen GT-T Maar goed, ik laat me der verder niet over uit. Tis zonde om Pino zijn topic hier te lopen vervuilen en hem te vertellen wat hij wel en niet moet kopen.. Denk dat Pino der meer zicht op heeft dan de meeste hier als t om import en snelle japanners gaat. Wil je reageren op mijn reactie, doe t dan via pm, dan stuur ik je netjes ook weer een pm terug! En heeft Pino en de rest van t forum er geen last van mzzl Dennis
|
|
|
Post by paul106gti on May 12, 2011 10:22:03 GMT 1
Ben ik met je eens Dennis. Pino weet best goed wat hij wil en hij denkt daar vast goed over na Nu weer even Ontopic over pino zijn Corolla.
|
|