|
Post by opeltje16v on May 12, 2011 11:17:48 GMT 1
Ach joh, iedereen heeft zijn eigen voorkeur. Zolang wij die keuze van een ander maar blijven respecteren, blijven wij de gezelligste club van nl. En dat is waar we trots op mogen zijn.
Pino, succes met je keuze, ik ben erg benieuwd naar wat het uiteindelijk zal worden.
Mzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 12, 2011 16:10:27 GMT 1
Foei, geen ruzie maken dames, laten we het gezellig houden..........
Grtz
|
|
|
Post by Pino on May 13, 2011 21:04:57 GMT 1
Zojuist de Corolla weg gebracht naar Ramon ;D
Nu even afwachten en geduld hebben en dan is hij weer helemaal netjes ;D
|
|
|
Post by dennist on May 14, 2011 6:44:53 GMT 1
word de Pino mobiel nu eindelijk blauw met een oranje neus? hehe Ben beneiuwd naar t eind resultaat kerel! Word alleen ff wachten nu
|
|
|
Post by Pino on May 14, 2011 11:41:56 GMT 1
Haha dat is wel een leuk natuurlijk met veren airbrush erop ;D Nee ik houd hem lekker wit, ben wel benieuwd als hij klaar is. Hij krijgt nu eindelijk de kleur die hij vanaf het begin had moeten krijgen. Ook zal de voorbumper nu een stuk netter hangen
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 14, 2011 11:51:18 GMT 1
Kijk eens aan, goed bezig man.
Grtz
|
|
|
Post by opeltje16v on May 15, 2011 11:25:28 GMT 1
Nice, ben benieuwd
|
|
|
Post by mikey on May 17, 2011 6:45:57 GMT 1
ik ben ook benieuwd hoor, zal hem deze week nog wel zien denk ik hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Jun 10, 2011 11:06:58 GMT 1
Even een kleine update over de auto, Ramon is er druk mee bezig om hem weer netjes te krijgen. Helaas kwam hij nog wat dingen tegen van mijn vorige spuiter waaruit blijkt dat die hem echt flink vern*kt heeft.. Ook is de kleur die er eerst op zat echt slecht gespoten, veel te weinig parelmoer en te dun.. Gelukkig is hij straks weer helemaal netjes dus het is zeker het wachten waard. Ik ben ook nog wat van plan met de velgen maar dit moet ik nog even met Ramon overleggen dus dat houd ik nog even stil
|
|
|
Post by dennist on Jun 10, 2011 20:50:20 GMT 1
Pino, we hebben t er gisteren al over gehad.... Je kan die velgen echt gewoon niet achterstevoren monteren hoor! Dat gaat echt nooit passen! maar goed Goed om te horen dat het allemaal, ondanks de tegenslagen, helemaal goed gaat komen! Ben echt benieuwd naar t eind resultaat. T zijn allemaal kleine dingen als ik t zo hoor! maar ik denk dat t zoveel verschil gaat geven! Dan zullen we van de zomer als mijn updates klaar zijn eens met de camera gaan zwaaien op een mooie lokatie! mzzl Dennis
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 13, 2011 18:59:02 GMT 1
Ben benieuwd man, mooi dat ie straks weer helemaal netjes is.
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Jun 30, 2011 8:41:46 GMT 1
Goed nieuws, Zaterdag kan ik mijn auto weer ophalen ;D Ramon heeft nog een paar kleine maar gave details toegevoegd dus ik ben erg benieuwd ;D Nog 3 dagen geduld hebben.. ;D
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 30, 2011 10:09:31 GMT 1
Dan zal ik hem zondag eens bewonderen. Heb er alle vertrouwen in dat je je bijna achterover slaat en hem niet meer terug herkent (Heb al enkele sneak pics gezien )
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 30, 2011 11:59:33 GMT 1
spannendddddddd ik hoop m Zaterdag al bij Showoff te kunnen zien
|
|
|
Post by Pino on Jun 30, 2011 12:15:42 GMT 1
spannendddddddd ik hoop m Zaterdag al bij Showoff te kunnen zien Zaterdag is hij er helaas nog niet bij.. Maar Zondag wel gelukkig. Zal wat mooie foto's voor jou maken Dennis, of ik kom hem gewoon ff showen natuurlijk ;D Ik heb de sneak foto's nog niet mogen zien.. haha. Ik neem Zaterdag wel een reanimeer apparaat mee denk ik, kan wel is van pas komen Hij vertelde gisteren dat hij een mooi detail heeft toegevoegd en dat is echt super vet! Maar dat mogen jullie zelf in real life zien Nog 2,5 dag... hahaha
|
|