|
Post by Pino on May 23, 2012 8:07:36 GMT 1
Even de grootste update tot nu toe.. De Corolla is verkocht.. Ik heb hem nu 6 jaar in mijn bezit en het was altijd mijn trots, maar het werd toch tijd voor wat anders. Het blijft jammer maar hij komt goed terecht gelukkig. Bart heeft hem overgenomen dus de auto zal wel in de club blijven. Wat er voor terug komt houd ik nog even geheim
|
|
|
Post by Dennizz GTi on May 23, 2012 15:25:14 GMT 1
Maatje....... Is dat wat !!!!!!!!! Ik weet dat je niet over 1 nacht ijs gaat duss de keuze zal wel overwogen zijn !!! Succes met je nieuwe (geheime) project Ik gok dat het meer een performance dan show auto word... greetzz D.
|
|
|
Post by Pino on May 23, 2012 15:29:57 GMT 1
Thanks maatje! Klopt, ik heb er lang over nagedacht en liep al een tijdje met dat idee rond. De laatste weken toch de knoop doorgehakt om hem te verkopen.
Er komt ook weer wat leuks voor terug waar ik me weer een tijd mee kan gaan vermaken haha.
ik houd jullie op de hoogte!
|
|
|
Post by dennist on May 23, 2012 17:52:05 GMT 1
Jammer van de verkoop Pino... Maar goed, ik hoor je al bijna 4 jaar roepen dat je m wilde verkopen (en elke keer kwam daarna een [flinke] verbouwing~) EN eindelijk de knoop doorgehakt Ik denk dat je er verstandig aan doet! Zeker als je weet dat ie goed terrecht gaat komen! Nu op naar de volgende! Ben benieuwd! Maar hoor t van zelf! Groeten dennis
|
|
|
Post by ricow on May 26, 2012 5:30:05 GMT 1
heb die auto nog in beginfase gezien... in het zwart... originele motor etc al weer 6 jaar geleden ja? pfoe tijd vliegt...
|
|
|
Post by Pino on Aug 20, 2012 12:11:24 GMT 1
De meeste weten het al maar ik heb inmiddels mijn nieuwe auto! Het is een zilvere Impreza WRX van 2005 met Prodrive pakket geworden. Ik heb er al wat kleine dingen aan gedaan; - Volledig 3'' uitlaat systeem - Apexi luchtfilter - GFB blowoff - 4 cm verlaagd - 2cm H&R spacers rondom De auto staat nu bij Ramon om de STI te laten spuiten en monteren. Ik zal vanavond even foto's posten want dat kwam er steeds niet van
|
|
|
Post by 65mustang on Aug 20, 2012 23:04:04 GMT 1
Dat is toch een niet misselijke opvolger geworden !
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 21, 2012 15:24:56 GMT 1
Gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst. Ben benieuwd man......
Grtz
|
|