|
Post by Pino on Sept 2, 2011 14:58:24 GMT 1
Thanks ;D Heb ik meteen de volgende vraag aan jullie.. Wil mijn velgen laten spuiten van de winter bij Ramon maar wat word het? Groen, Roze Of baby Blauw?
|
|
|
Post by skitzo on Sept 2, 2011 16:24:12 GMT 1
nee niet doen man, dan zou ik ze matwit laten spuiten denk. past mooier bij je nog wit te wrappen dak
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 2, 2011 16:48:09 GMT 1
Groen !! de kleur van je gordels
|
|
|
Post by Pino on Sept 2, 2011 17:20:42 GMT 1
nee niet doen man, dan zou ik ze matwit laten spuiten denk. past mooier bij je nog wit te wrappen dak Dat is niet mooi, dan word alles te wit en krijg je verschillende tinten wit bij elkaar Het dak wil ik ook gespoten hebben ipv het te laten wrappen. Vind het moeilijk, groen is gaaf maar blauw heeft ook wel wat ;D
|
|
|
Post by tijsto on Sept 3, 2011 0:26:20 GMT 1
Roze!! Super dik!
|
|
|
Post by mikey on Sept 3, 2011 7:29:31 GMT 1
groen, altijd een match met een kleur die je al heb
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 4, 2011 12:55:50 GMT 1
of subaru blauw staat ook dik denk
|
|
|
Post by dennist on Sept 4, 2011 20:41:50 GMT 1
Electric orange hahahaha Neej, van je keuzes is roze de meest brute denk ik.. maar Groen is veruit de veiligste keuze gezien de meerdere groen tinten die je al in je auto hebt. Blauw komt aan de andere kant weer terug in je motorruimte.. Hoe dan ook, pas op met kleuren, voor je het weet is het een bonte kermis en dat is zonde van je auto! Want hij is nu net zo strak mzzl
|
|
|
Post by ozzy11 on Sept 4, 2011 20:53:58 GMT 1
rood is ook erg veilig en komt terug in je lampen een beetje, maar de wit/rood combinatie komt je wat vaker tegen als baby blauw of groen. aan rood zat ik te denken aan of bordeaux rood of candy misschien goud? www.subaruclub.nl/forum/viewtopic.php?f=69&t=50034
|
|
|
Post by Pino on Sept 5, 2011 8:18:52 GMT 1
Orange zou ook nog een optie zijn, want dat staat ook goed onder wit! Dennis, zou jij die foto van die witte RS met die blauwe velgen is willen plaatsen? Die is echt dik! Ik kon alleen de foto niet vinden Candy rood is ook erg dik maar rood komt alleen terug in mijn achterlichten, verder heb ik geen rood in de auto. Ik denk zelf dat het groen word omdat een erg mooie combi met wit is vind ik. En dat komt terug in de wielmoeren, remblokken en gordels. Blijft een moeilijke keuze omdat je zoveel mooie kleuren combi's heb.. Maar heb nog even om er over na te denken gelukkig haha. Thanks voor het meedenken ;D
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 5, 2011 15:37:14 GMT 1
Zoals ze bij lingo altijd roepen: GROEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Hahaha.
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 5, 2011 16:15:15 GMT 1
*offtopic* Melvin kijk jij naar Lingo !? *ontopic* Zoals Zaterdag al gezegd ik denk ook dat groen de best combi is gezien die kleur al vaker voorkomt in je wagen
|
|
|
Post by dennist on Sept 5, 2011 18:01:26 GMT 1
@ Pino: voila: Groen is misshien niet DE aller dikste, maar wel de meest logische keuze. Ga je naar een andere kleur, dan krijg je zoals ik al aangaf echt een bonte kermis op je auto of je moet heel veel aan gaan passen om de details terug te krijgen. Ben iig benieuwd naar wat t eind plaatje gaat worden Mzzl
|
|
|
Post by tijsto on Sept 5, 2011 20:31:34 GMT 1
*off topic* ik vind die golf wel UBER VET!!!
|
|
|
Post by Pino on Sept 5, 2011 21:45:10 GMT 1
Danku Dennis, die bedoelde ik ;D Die auto is echt zooo dik he Groen is dan toch het mooiste denk ik maar dan wel met een setje spacers erbij
|
|