|
Post by dennist on Mar 10, 2011 19:02:35 GMT 1
@ Pino: verzekerings geld innen! Neem je m vanaaf mee? Dan zal ik eens kijken of t ook op te lossen is dmv polijsten of wetsanden Tis weer lekker kut iig... Bij mij precies t zelfde, maar geen briefje, getuige of wat dan ook... Maar heb het gelukkig voor 90% weg kunnen krijgen... Nu voortzo nog ff de auto weg brengen voor enkele parkeer deukjes.. dit soort mensen zou je toch iets aan willen doen he... Hebben helemaal geen respect voor andermans spullen! Groeten Dennis
|
|
|
Post by Pino on Mar 11, 2011 0:09:17 GMT 1
Inderdaad ik hoop mooi geld te kunnen vangen en dat ze het gooien op zijkantje spuiten ivm kleurverschil Dat komt goed dat poetsen wij er wel weer uit ;D Eerst nu alleen even afwachten tot de expert is geweest.. Ik snap dat ook niet dat mensen gewoon niet opletten met wat ze doen.. Ik kwam aanlopen en ze zeiden niks en wouden gewoon weglopen..
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 11, 2011 7:28:18 GMT 1
Idd sommige mensen hebben daar geen respect voor. Gelukkig kwam je net aanlopen anders kon je ook fluiten naar je geld.
Sterkte !
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 11, 2011 8:31:40 GMT 1
pffff hier kan ik ZO ONTZETTEND BOOS OM WORDEN !!!!!!!!!!!!!!! hopelijk wordt alles netjes geregeld !
Succes maatjuhhh
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 11, 2011 10:36:38 GMT 1
ben je zuinig op je spullen verpesten anderen het weer wel.
Succes met afhandeling, en hoop idd dat ze het op zijkant spuiten kunnen gooien dat verzacht de pijn dan nog iets of wat.
succes ermee
|
|
|
Post by Pino on Mar 11, 2011 13:23:47 GMT 1
Thanks voor de reacties, ben er zelf ook nog wel goed ziek van.. Hopelijk word alles netjes geregeld
|
|
|
Post by mikey on Mar 12, 2011 7:48:53 GMT 1
altijd weer van die kutjes die geen waarde aan een auto hechten, die moet je gewoon ophangen in de hoogste boom die er is
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Mar 12, 2011 11:14:40 GMT 1
Als het aan mij zou liggen wel, dan hingen die bomen snel vol!
Ze zei het ook zo mooi, ''ik heb een oude auto dus ik hoef nergens naar de kijken..''
Toch nog een beetje goed nieuws, mijn nieuwe schijven zijn al wel binnen. Nu nog even wachten op de blokken.
|
|
|
Post by eric on Mar 12, 2011 18:44:56 GMT 1
de mensen kijken helemaal meer nergens naar, de teringlijers hoop dat het snel gemaakt is kerel, en ben benieuwd naar je nieuwe remmen zal jou kendende wel uber staan.
greetz eric
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 13, 2011 10:20:35 GMT 1
Voor zulke mensen zou de doodstraf niet gek zijn........
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Apr 27, 2011 19:43:12 GMT 1
Hoe het er nu voor staat gaat hij over 2 weken naar Ramon toe. Hij zal de auto dan weer netjes spuiten en de voorbumpper word weer opnieuw strak gezet, gerepareerd en opnieuw aangewerkt Wil de auto nu eindelijk is netjes hebben. De motorruimte zal ook gaan veranderen, Delen wil ik opnieuw gaan spuiten en zover het lukt de motorruimte cleanen. Toch blijft er een kans dat hij weg gaat.. Zit nog steeds in dubio.. of deze houden en er een Pulsar GTI-R bijkopen ipv van de Mazda. Of toch de Corolla eruit en een Lexus IS250 of een Audi A4 er voor in de plaats.. Ik weet het nog niet.. moeilijk moeilijk Ik houd jullie op de hoogte!
|
|
|
Post by mikey on Apr 27, 2011 19:52:16 GMT 1
ik zou voor optie 1 gaan lekker deze houden en een pulsar erbij, want het is zonde om deze o zo dikke carolla eruit te doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 27, 2011 21:49:12 GMT 1
Tja ik zou ook voor optie een gaan, zo een nissan is leuk voor erbij en toch rap wat wil bij je hoort. ik weet nog wel een audi a4 avant te staan. 1.8t Net iets minder als een ton gelopen. S-line skirts en grille en interieur. alleen geen stoelverwarming en ingebouwde navigatie. Hoor het wel als je het wat lijkt. owhjah bouwjaar is 2002.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 28, 2011 17:10:54 GMT 1
Weet nog wel een mooie corsa te koop, 3 wielen en flink krom, hahaha. Is idd. een lastige keuze man, maar zou zonde zijn om je corolla weg te doen, maar je moet zelf maar kijken wat je wilt he, blijft jou keuze....
Grtz
|
|
|
Post by ricow on Apr 28, 2011 19:43:58 GMT 1
alles eruit en een skyline ervoor terug
|
|