|
Post by mikey on Nov 19, 2010 20:24:52 GMT 1
hahaha ik help wel mee met rolleren
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Dec 1, 2010 19:14:17 GMT 1
Vandaag na lang zoeken heb ik een winter auto gekocht ;D Het is een dikke Mazdaargaatie 323F1.8 geworden Van buiten is hij niet egt super maar hij rijd goed. Nu ff de winter doorkomen en dan de buitenkant ff aanpakken
|
|
|
Post by eric on Dec 1, 2010 19:28:41 GMT 1
haha een winter auto ja lol je kan wel zien waar het geld zit.
mag de corolla de schuur in ??
greetz eric
|
|
|
Post by mikey on Dec 5, 2010 7:53:08 GMT 1
hey pics van dat nieuwe monster van je jongen!!!!!!!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Dec 5, 2010 12:20:59 GMT 1
Die zal ik van de week wel even een paar maken Eerst van de week even de startmotor vervangen en dan kan ik weer rijden ;D
|
|
|
Post by Pino on Mar 3, 2011 10:40:52 GMT 1
Ik was eigenlijk van plan om niet al te veel geld meer in de Corolla te gaan steken maar dat is toch veranderd. De motorkap is op de plekken waar hij doorgelast is gaan blazen dus dat moet opnieuw gespoten worden helaas.. Zaterdag breng ik hem naar Ramon toe en dan is hij over een weekje weer netjes Ook komen er nieuwe schijven en blokken op omdat deze aan vervanging toe zijn. Dit worden een setje Brembo's of Ferodo's En als de remmen toch open liggen dan komt er meteen een setje RVS remleidingen ter vervanging van de originele. Omdat dit net weer wat beter remt en langer mee gaat.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Mar 3, 2011 17:14:41 GMT 1
Goed bezig maatjuhhhhhhh
|
|
|
Post by Pino on Mar 5, 2011 17:45:00 GMT 1
De schijven en blokken zijn besteld. De blokken worden Ferodo's met EBC geventileerde schijven Ze moeten toch vervangen worden dus dan maar in een keer goed. Gisteren ook even nieuwe lichtgewicht wielmoeren gemonteerd in het.. jawel groen ;D
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 5, 2011 22:38:50 GMT 1
Sjieke updates maat!!
Leuke touch trouwens dat groen.
Gr. Ozzy
|
|
|
Post by mikey on Mar 6, 2011 7:46:04 GMT 1
Sjieke updates maat!! Leuke touch trouwens dat groen. Gr. Ozzy daar ben ik het ook helemaal mee eens man ziet er echt netjes uit. ik wil ook van de schrijven en blokken van ebc en daar kwammen we soms nog wel eens lossen maar de laatste tijd niet meer, maar als ik in de buurt kom dan stap ik gewoon nog eens een keer brutaal binnen, want kon het daar voor een zeer leuk meeneemprijsje krijgen mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Mar 6, 2011 12:34:44 GMT 1
Dat moet je gewoon is doen Want EBC levert erg goede producten. Ik zou dan voor de geventileerde schijven gaan met red stuf blokken ;D
|
|
|
Post by dennist on Mar 6, 2011 17:08:17 GMT 1
Euj Pino, Volgens mij snap je t concept "groen rijden" niet helemaal joh en dat is maar goed ook! Ziet er top uit kerel!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 9, 2011 15:36:19 GMT 1
Mooie update man............
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Mar 10, 2011 16:49:41 GMT 1
Gisteren even een tegenslag gehad.. Kom ik terug bij me auto zie ik dat zo'n kut haar deur tegen me auto aan gooit En dan zet ik hem al helemaal achter op een parkeerterrein waar geen auto in de buurt staat en nog zetten ze hem er naast GVD Er zit gelukkig geen deuk in maar de lak is beschadigd, dus dat word weer naar de spuiter.. Heb gelukkig wel alle gegevens dus nu maar hopen dat de verzekering uitkeert..
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 10, 2011 16:49:45 GMT 1
[quoteVolgens mij snap je t concept "groen rijden" niet helemaal joh en dat is maar goed ook![/quote] Haha funny post!
|
|