|
Post by polosteroid on Apr 8, 2008 17:35:40 GMT 1
netjes paultje ziet er goed uit
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 8, 2008 18:22:15 GMT 1
Wa nou?, gat in de bumper. Mwhoehahahaha. Klapt goed die holle pijp man. Toch nog goedgekomen met de uitlaat zie je wel. Nice Pic's. Grtzzzzz
|
|
|
Post by speeddemon on Apr 8, 2008 18:24:33 GMT 1
das wel apart gedaan zo trouwens, met die uitlaat!
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 8, 2008 18:47:35 GMT 1
das wel apart gedaan zo trouwens, met die uitlaat! Ja he zie je niet vaak. Nu aan de andere kant nog
|
|
|
Post by mikey on Apr 8, 2008 19:48:57 GMT 1
hey man dat ziet er dik uit man, ben benieuwd hoe hij klappert
mzzl mikey
|
|
|
Post by ricow on Apr 9, 2008 16:59:22 GMT 1
volgens mij klappert dat hard tegen de bumper aan of hangt je uitlaat zo vast dat er geen beweging inzit? verder wel sjiek gedaan man. en waarom zie ik geen velgjes op je lijstje staan?
|
|
|
Post by frozen on Apr 9, 2008 17:10:11 GMT 1
Hoop niet dat hij klappert ... dan ben je het gauw zat denk! Wel nice gedaan owhr!
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 9, 2008 17:44:18 GMT 1
volgens mij klappert dat hard tegen de bumper aan of hangt je uitlaat zo vast dat er geen beweging inzit? verder wel sjiek gedaan man. en waarom zie ik geen velgjes op je lijstje staan? Zit muurvast En velgen komen idd ook nog maar eerst even sparen kost allemaal zoveel Wil ook nog auto over laten spuiten
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 4, 2008 21:00:09 GMT 1
Hey Beste autoliefhebbers. Hier maar weer eens een bericht van mij. Zoals sommige op de laatste meeting van uc wel gezien hebben zat mijn uitlaatje erop, had ik mijn kofferbak gedeeltelijk verbouwd, en ja mijn radio met dvd speler erin zitten. De volgende plannen zijn al weer bedacht maar dat hou ik nog even geheim. Dit zou ook op zich moeten laten wachten vanwege dit: Dit is de auto van mijn vriendin, ze heeft nu eindelijk een wagentje gevonden die ze wilde hebben. Een Opel Corsa, en een al uitgebouwde. Hier moeten eerst even wat dingen aan gedaan worden: Moter regelmatiger laten lopen En een originele set met veren erop hij is nu te laag om er gewoon dagelijks mee te rijden. verders velgen side skirts en gaas om het af te maken. En dan nog een keer de bumpers maken hier en daar is er wat geraakt. Dus mijn autotje laat nog even op zich wachten. Tenzij mijn scooter verkocht wordt en ik dus weer geld heb Dit was het weer zon beetje Tot op een van de meetings en ik hou jullie op de hoogte Gr Paul en Daantje
|
|
|
Post by monteurtje on Jun 5, 2008 11:40:09 GMT 1
mekers nette auto op deze manier ziet er leuk uit aan de voorkant
mvg corné
|
|
|
Post by matheeuwissen on Jun 5, 2008 16:44:53 GMT 1
net wagentje opzich
|
|
|
Post by patrickprelude on Jun 5, 2008 16:47:45 GMT 1
ik zou de achterklep laten cleanen das wel mooier en past beter bij de style van de wagen zelf maar ziet er nu al goed uit laterss
|
|
|
Post by polosteroid on Jun 5, 2008 17:05:50 GMT 1
alweer een corsa hahaha ziet er goed uit leuk wagentje ook lid worden he
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 5, 2008 18:11:03 GMT 1
Dikke Corsa. Grtzz
|
|
|
Post by mikey on Jun 5, 2008 19:04:22 GMT 1
leuke corsa en idd die punten die je opnoemt moeten wel gedaan worden en dan heeft je meissie een hele dikke corsa onder haar kontje hahahah
mzzl mikey
|
|