|
Post by paul106gti on Feb 21, 2008 10:31:51 GMT 1
@ bart Ik zal eens kijken, het gaat mij erom dat mijn achterbumper wat lager komt, want die hangt hoger als mijn voorbumper, en als ik de boel ga verlagen dan krijg je zon vreemd effect @ melvin waarschijnlijk blijven die kapjes ook weg, vind het zelf ook niet zo mooi nu ik goed kijk
|
|
|
Post by matheeuwissen on Feb 21, 2008 14:51:34 GMT 1
wat ik probeerde te zeggen dat er zeker meer te krijgen is als alleen autostyle er zijn genoeg leveranciers die ook ander spul leveren
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 21, 2008 21:43:47 GMT 1
wat ik probeerde te zeggen dat er zeker meer te krijgen is als alleen autostyle er zijn genoeg leveranciers die ook ander spul leveren ja idd heb je gelijk in, ik ga op mijn gemak kijken wat er allemaal te leveren is
|
|
|
Post by mikey on Feb 24, 2008 7:51:51 GMT 1
das idd waar en voor het geld wat autostyle vraagt kun je elders nog wel dikkere bumpers krijgen. kijk ook voor de gein eens bij spoilertje.nl die zijn ook helemaal niet duur
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 25, 2008 21:49:12 GMT 1
klopt, heeft melvin zijn bumpers ook vandaan Ik ben eigenlijk alleen op zoek naar een achterbumper omdat die hoger ligt als de rest. Maar heb nu mijn Xenon kitje liggen thuis, alleen nog koplampen aanpassen, maar heb daar nu al een probleem mee :S De binnenkant van de koplamp hangt er min of meer los in Uitlaatje is ook onderweg, Daarna verlangings setje denk tot 65mm iemand nog suggesties? en dan alles in kleur en spoiler, dus ben er nog wel paar jaar zoet mee
|
|
|
Post by mikey on Feb 26, 2008 18:58:44 GMT 1
als je hem gaat verlagen zal ik de set van maxx halen, die torchie dempers voor achter zijn best stijfjes zodat je wielen er met hobbels niet tegen de kassen komen, want jah dat heeft saxo ook GEEN VEREN ACHTER GGGRRRRRRRR!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Feb 26, 2008 22:25:15 GMT 1
als je hem gaat verlagen zal ik de set van maxx halen, die torchie dempers voor achter zijn best stijfjes zodat je wielen er met hobbels niet tegen de kassen komen, want jah dat heeft saxo ook GEEN VEREN ACHTER GGGRRRRRRRR!!!!!! mzzl mikey oke thanx voor de tip Is nog wel ver weg, waarschijnlijk ga ik dat van de zomer doen. eerst mijn koplamp maar eens maken want het binnenste gedeelte van een koplamp zit los, waardoor hij lager hangt als de andere :S Misschien dat mijn stelschroef eruit geschoten is ofzo dat hij daarom zo los zit, anders de lampen maar eens terug sturen:S
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 8, 2008 16:47:08 GMT 1
Jajaja eindelijk is mijn uitlaatje binnen Nu nog ff monteren. Ook de xenon maar eens monteren, ben bang dat ik koplamp beschadig omdat ik deze uit moet boren/vijlen/fresen. Binnenkort maar eens pics plaatsen
|
|
|
Post by mikey on Mar 8, 2008 16:50:44 GMT 1
kijk jij bent goed bezig paul ben benieuwd naar de pics
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Mar 8, 2008 16:59:50 GMT 1
haha weet ik, wil zoveel nog doen:P Maar ben bang dat ik de koplampen verneuk Volgende wordt schroefsetje Maar pics volgen snel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Mar 9, 2008 11:29:51 GMT 1
Voorzichtig doen met de koplampen, bij mij is het ook gelukt naar veel geduld vloeken en tieren, hahaha. Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by polosteroid on Mar 29, 2008 0:47:30 GMT 1
hee kerel mail ff je achternaam en woonplaats voor je uc pasje polosteroid@hotmail.com
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 7, 2008 21:22:05 GMT 1
Hoi Luitjes, Hier even een update: Ben afgelopen weekenden weer bezig geweest om mijn auto op te leuken. Het volgende is gedaan: - Stootstrips verwijderd - Logo's Verwijderd - Xenon in angel eyes gemonteerd - Blauwe lampjes in koplamp aangesloten op afstandsbediening. - Andere Eindemper gemonteerd Verders ben ik nog wat aan het bedenken geweest wat ik wil gaan doen binnenkort: - Andere achterlichten - Spoiler achter - Onderlip voor - Verlagen - Ramen blinderen - strips in kleur en interieur delen in kleur - Complete Fusion Audio instalatie - Pioneer dvd speler met klapscherm. en vast nog wel veel meer, maar hier kan ik wel even mee vooruit Ook heb ik nog even een aantal fotos gemaakt van hoe hij er nu bij staat:)
|
|
|
Post by nofear on Apr 7, 2008 21:57:37 GMT 1
heey paultje nice ride
zie je snel
|
|
|
Post by frozen on Apr 7, 2008 22:39:19 GMT 1
Hey leuk wagentje hoor heel veel succes en veilige km's gewenst greetz
|