Post by paul106gti on Jan 8, 2008 18:32:21 GMT 1
Hey allemaal.
Allereerst de beste wensen voor iedereen nog.
IK zal me even voorstellen:
Ik ben Paul, ben 20 jaar en woon in Zevenbergschen Hoek.
Ik heb een krantenwijk van 34 km die zeer goed betaald en daarnaast rij ik nog taxi erbij. Dit is echter tijdelijk want wil weer naar school.
Ik ben al een paar keer op meetings geweest en dat is me goed bevallen (Samen met Melvin Corsa GSI)
Heb een klein auto verleden, ben begonnen in de auto van mijn moeder wat toen een subaru mini Jumbo was een heuze 800cc met trekhaak, schuifdak en een dikke sportuitlaat eronder, ook de dikke wieldoppen mochten mochten niet ontbreken. Helaast begon dit wagentje het al snel te begeven dus einde subaru.
Toen kochten we een dikke golf 2 manhattan automaat 1600tje was leuk voor even omdat mijn moeder toch een boodschappenwagentje nodig had en ik mijn krantenwijk er mee kon doen.
Nu dit jaar goed begonnen en mijn eigen eerste auto gekocht waar ik super blij mee ben. Mijn Peugeot 106 GTI ;D
Hier even wat gegevens.
Bouwjaar: 8/2002
Kleur: Grijs/zilver metallic
Km.stnd: 68.000
Inhoud: 1600 16v
Vermogen: 120 Pk
Opties: elc.ramen, elc spiegels, trekhaar afneembaar, schuifdak. lichtmetalen velgen. voor de rest helemaal standaard.
Ik heb hem bij een particulier gekocht want je moet toch geluk hebben met een auto kopen.
Het enigste wat er aan gedaan is is een K&N openluchtfilter systeem opgezet inclusief aanzuigbuis en een slang voor koude lucht.
Genoeg gekletst hier wat foto's:
Dit zijn fotos van de advertentie toen ik hem kocht, het is nog niet echt weer geweest om fotos te maken.
Die komen zeer binnenkort.
Ook heb ik al wat audio ingebouwd.
Rockford Punch woofer 400-800 watt dubbelspoels.
En een twee kanaals versterker van 1000 wat, merk weet ik zo niet.
Verder zat er een kenwood radio in met klapschermpje opzich wel leuk dus dat laat ik maar even zo.
Toekomstige Plannen:
- Andere audio en een Pioneer radio met klapscherm
- Parot Handsfree set
- audio verwerken in kofferbak netjes aankleden
- Alarm inbouwen
- Ramen blinderen maar dan beetje spiegelend
- Andere spoiler
- Andere eindemper
- Andere koplampen
- Andere achterlichten
- Verlagingsschroefsetje
Dat was het wel voorlopig, misschien dat ik ooit nog meer plannen heb maar dat ben ik nog aan het afwegen.
Tot op een van jullie meetins ;D
Allereerst de beste wensen voor iedereen nog.
IK zal me even voorstellen:
Ik ben Paul, ben 20 jaar en woon in Zevenbergschen Hoek.
Ik heb een krantenwijk van 34 km die zeer goed betaald en daarnaast rij ik nog taxi erbij. Dit is echter tijdelijk want wil weer naar school.
Ik ben al een paar keer op meetings geweest en dat is me goed bevallen (Samen met Melvin Corsa GSI)
Heb een klein auto verleden, ben begonnen in de auto van mijn moeder wat toen een subaru mini Jumbo was een heuze 800cc met trekhaak, schuifdak en een dikke sportuitlaat eronder, ook de dikke wieldoppen mochten mochten niet ontbreken. Helaast begon dit wagentje het al snel te begeven dus einde subaru.
Toen kochten we een dikke golf 2 manhattan automaat 1600tje was leuk voor even omdat mijn moeder toch een boodschappenwagentje nodig had en ik mijn krantenwijk er mee kon doen.
Nu dit jaar goed begonnen en mijn eigen eerste auto gekocht waar ik super blij mee ben. Mijn Peugeot 106 GTI ;D
Hier even wat gegevens.
Bouwjaar: 8/2002
Kleur: Grijs/zilver metallic
Km.stnd: 68.000
Inhoud: 1600 16v
Vermogen: 120 Pk
Opties: elc.ramen, elc spiegels, trekhaar afneembaar, schuifdak. lichtmetalen velgen. voor de rest helemaal standaard.
Ik heb hem bij een particulier gekocht want je moet toch geluk hebben met een auto kopen.
Het enigste wat er aan gedaan is is een K&N openluchtfilter systeem opgezet inclusief aanzuigbuis en een slang voor koude lucht.
Genoeg gekletst hier wat foto's:
Dit zijn fotos van de advertentie toen ik hem kocht, het is nog niet echt weer geweest om fotos te maken.
Die komen zeer binnenkort.
Ook heb ik al wat audio ingebouwd.
Rockford Punch woofer 400-800 watt dubbelspoels.
En een twee kanaals versterker van 1000 wat, merk weet ik zo niet.
Verder zat er een kenwood radio in met klapschermpje opzich wel leuk dus dat laat ik maar even zo.
Toekomstige Plannen:
- Andere audio en een Pioneer radio met klapscherm
- Parot Handsfree set
- audio verwerken in kofferbak netjes aankleden
- Alarm inbouwen
- Ramen blinderen maar dan beetje spiegelend
- Andere spoiler
- Andere eindemper
- Andere koplampen
- Andere achterlichten
- Verlagingsschroefsetje
Dat was het wel voorlopig, misschien dat ik ooit nog meer plannen heb maar dat ben ik nog aan het afwegen.
Tot op een van jullie meetins ;D