|
Post by paul106gti on Jun 5, 2008 19:08:06 GMT 1
ja komt allemaal goed ze moet eerst even sparen enzo maar begin is er, heb nu heel wat in te halen. tis niet perfect maar kan ook niet als je hem zo koopt maar goed van lieverlee opknappen dan komt het goed
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 7, 2008 22:06:50 GMT 1
zo vandaag weer aan het klussen geweest heb mijn kofferbak even af bekleed moesten nog twee plankejs gedaan worden. Toen kwam ik tot de conclusie dat mijn hoedenplank speakers het niet deden. waarschijnlijk omdat de tulpstekkers op de subwoofer uitgang zitten. heb namelijk drie uitgangen, front rear en subw. en zit nu op subw dus hoop dat het daar aan ligt. Verders nog 6 tonige sirene gekocht moet er nog in. eerst maar even boxen maken, maar omdat ik een leuke pioneer dvd radio heb moet ik heel mijn dashboard slopen omdat al mijn kabels achter mijn teller verstopt zitten omdat er een bos met kabels achter hangen waar je U tegen zegt. Verders is mijn rechter buiten spiegel kapot. kan hem allene maar van boven naar beneden stellen en niet meer van links naar rechts. Ook zijn mijn achter remklauwen gespoten nu alleen voor nog. hetvolgende wat gaat gebeuren is alarm en misschien tinten van ramen. Zal van de week even fotos maken als het goed weer is gr Paul
|
|
|
Post by nofear on Jul 8, 2008 11:19:51 GMT 1
kom maar op met de pic's ben benieuwt greets wij
|
|
|
Post by mikey on Jul 8, 2008 17:49:34 GMT 1
wij willen foto's wij willen foto's
Weet je dat nou nog niet hahahaha
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 8, 2008 19:36:34 GMT 1
haha ja dat weet ik wel, maar nog niet echt zin om fotos te maken, veranderingen zijn nog niet zo spectaculair. daarom ga ik volgendjaar als ik mijn auto grondig aan ga pakken ook pas fotos maken na de eerste meeting dat hij er geweest is. Puur om jullie te kwallen hahaha. Nee houd graag van verrassingen gr
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 9, 2008 18:12:51 GMT 1
Viezerik, zet die foto's er nou maar op van die dikke peuzjoooooooo van je. Iedereen is FOTOGEIL hier. Whoehahahaha. Grtzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 10, 2008 18:33:50 GMT 1
hey het broertje/zusje van mijn saxo en natuurlijk ben ik ook gek op foto's als ik jou fotos zie brengt dat bij mij weer ideeen naar boven
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 12, 2008 22:53:38 GMT 1
Pauloooooooo, OUWE VIEZERIK!!!!!!!!!!! Whoehahahahahahahahaha!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 14, 2008 13:27:05 GMT 1
als ik jou fotos zie brengt dat bij mij weer ideeen naar boven ohhhh vertel ;D Nou zie dat airride wel dik is. en dat super grote velgen ook wel vet zijn maar wat ik allemaal met mijn auto ga doen ben ik nog niet over uit nog even jaartje over denken. @ melvin. Haha melvin ik het het wel overde auto he voor de duidelijkheid gr Paul
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 10, 2008 15:38:18 GMT 1
Hier maar weer even een berichtje van mijn kant:D Het is al lang stil rondom mijn auto maar komt omdat ik spullen aan het verzamelen ben om alles in een keer proberen af te werken. wat is er intussen gebeurd: - Parrot ingebouwd - Bumpers besteld en opgehaald In de bestelling staat nog een afstandbediening voor mijn dvd speler. Nog besteld worden: - Motorkap - Spiegels - Spoiler - Velgen Wat moet er nog gedaan worden. Alles spuiten en monteren als het binnen is. Ramen blinderen Nieuwe Ice met bekleden maken. Intrieur spuiten Intrieur bekleden. Kortom nog genoeg Ik koop alles beetje bij beetje, zodat ik ook nog wat geld over hou Uiteindelijk moet het een mooie wagen. Doel is wel volgendjaar met summer of full speed af te hebben zodat mijn auto ook wat aandacht krijgt Gr Paul
|
|
|
Post by mikey on Sept 10, 2008 16:34:13 GMT 1
hey man ik ben benieuwd naar het resultaat
mzzl mikey
|
|
|
Post by polosteroid on Sept 10, 2008 18:02:24 GMT 1
oke kerel goed bezig ben benieuwd
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 10, 2008 20:27:12 GMT 1
Bumpers te koop voor een 106 gti!!!! Whoehahahahahahaha. Zien er gaaf uit man. Grtzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 10, 2008 21:57:36 GMT 1
als je ze met winst kan verkopen dan mag het dan mag je de winst houden Haha ja nu ff flink sparen kennen we weer gaan schuren en spuiten Had hem liever al ver af gehad. ben wel jaloers op de rest die al veel verder zijn. Maar goed niet alles kan tegelijk. Ik hou jullie op de hoogte, maar verwacht niet teveel fotos, dan is de verrassing eraf. Gr Paul
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 12, 2008 15:45:06 GMT 1
Wel foto's, kut. Whoehahahaha. Fotogeile mensen hier.................. Grtzzzzz
|
|