|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 9, 2010 15:59:55 GMT 1
Zou 'm gewoon mat zwart rollen...........met een matwit dak.
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 3, 2010 23:58:47 GMT 1
Nou de kleur ben ik uit:D hij blijft gewoon zilver:) Komende week(en) even hobbyen: Gedaan: - achter spacers 3cm gemonteerd en 2 voor (van achter naar voor, en achter nieuwe) - Nieuwe achterlichten binnen - Spoiler en spiegels opgehaald Te doen: - Uitlaat ophangen meer isoleren - Achterlichten vervangen - Spoiler en spiegels monteren - Motorkap wegbrengen (polyesterplaat) Dus geen vakantie maar aanpoten voor mij
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 4, 2010 8:23:40 GMT 1
leuk man........ lekker hobbyen aan den auto
|
|
|
Post by daffy on Aug 4, 2010 11:21:23 GMT 1
mooi zilver is niet lelijk je hoeft jezelf voorlopig niet te vervelen met je auto, maar is een mooi lijste met dingen die moeten gebeuren. ben benieuwd naar het resultaat
|
|
|
Post by mikey on Aug 4, 2010 17:56:10 GMT 1
okee dan dus je bent erover uit hahahah
spreek je snel weer
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Aug 4, 2010 19:05:37 GMT 1
Nice updates Ben erg benieuwd naar je spoiler want dat staat egt dik op jou auto volgens mij ;D Hou ons maar op de hoogte Mzzl Michiel
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 4, 2010 19:40:39 GMT 1
Zit die vliegtuigvleugel er al op onderhand of niet? Want zie maar weinig gebeun hier in de straat. Hahahha.
Grtzzzzzzz
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 4, 2010 21:15:42 GMT 1
nou melvin, kan je vertellen spoiler zit erop Veerpootbrug zit er ook op Dus nu nog spiegels vervangen en skirt vast kitten (morgen) even kit paar dagen laten uitharden, dan afkitten en randje afwerken Dus er is wel degelijk weer wat gebeund vandaag
|
|
|
Post by opeltje16v on Aug 5, 2010 12:59:46 GMT 1
lekker bezig weer maatje! ik kom vd week nog wel ff langs, zal ik meteen ff schijffie met foto's meenemen. mzzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 10, 2010 21:14:36 GMT 1
Gedaan: - achter spacers 3cm gemonteerd en 2 voor (van achter naar voor, en achter nieuwe) - Nieuwe achterlichten binnen - Spoiler en spiegels opgehaald - Uitlaat ophangen meer isoleren - Achterlichten vervangen - Spoiler en spiegels monteren - Motorkap wegbrengen (polyesterplaat) Te doen: NIETS meer deze vakantie Owjah Poetsen
|
|
|
Post by Pino on Aug 16, 2010 18:07:35 GMT 1
Hey Paul,
De spoiler staat er echt super dik op, i like it! ;D
Mzzl Michiel
|
|
|
Post by mikey on Aug 17, 2010 19:29:10 GMT 1
ME LIKE A LOT TOO
echt super die spoiler
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 17, 2010 20:15:17 GMT 1
Thanx heeft me ook wel wat duiten gekost (A) weet niet meer hoeveel 6/700 moet ik wel redden:) Weet nu ook wat mijn audio met huidige instellingen doet met emma db meeting: 128,8 DB. Had eigenlijk wel meer verwacht maar ws stonden de instellingen voor dat soort cd's ander. Ach onze dennis heeft de 1ste prijs binnengehaald Very Proud op je kerel Verder komende tijd rustig met veranderingen waarschijnlijk, ga studeren dus minder geld om uit te geven helaas
|
|
|
Post by mikey on Aug 18, 2010 18:43:41 GMT 1
jongen je wagen is al super netjes dusssss en je studie gaat gewoon ff voor
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 12, 2011 17:42:07 GMT 1
Aangezien iedereen een beetje bezig is zal ik ook maar weer eens iets posten. Vandaag bij de garage geweest omdat ik een raar geluid hoorde ergens onderin de motorruimte. Dit blijkt nu in de injectiepomp te zitten. Dit is alleen op te lossen wanneer ik hem vervang, en zo een pomp kost enkele honderden euro's waarschijnlijk. het kan zo geen kwaad dus even kijken wat ik ermee doe. Verder moet mijn ruitensproeiermotor vervangen worden omdat deze te vuil is... Hiervoor moet mijn voorbumper eraf dus dan doe ik gelijk maar deze monteren: Moet enkel nog even setje H3 6000K Xenon bestellen.... dit was het wel tot zover.... nog plannen genoeg maar alles op zijn tijd... ben langzaam maar zeker aan het kijken om toch motorisch wat aanpassingen te doen om meer vermogen te krijgen ...
|
|