|
Post by opeltje16v on May 6, 2010 6:04:07 GMT 1
hey kerel. Idd jammer van je spoiler. En zeker jammer van de schade! Maar gelukkig dat t niet heel ernstig is. Mzzl matty
|
|
|
Post by frozen on May 7, 2010 19:50:49 GMT 1
Heb jij weer! Jammer zeg! Gelukkig dat je wel mee naar speed kan!
Sterkte en uhh toch nog een fijne verjaardag gewenst!
greetz
|
|
|
Post by paul106gti on May 17, 2010 10:09:30 GMT 1
Speed was leuk en zeer geslaagd, alleen wel daar weg moeten rijden met ducktape want sideskirt kwam los (door wassen en poetsen ed) Morgen moet hij naar schadebedrijf voor expertise dus afwachten wat ik ongeveer krijg. . . Als alles mee zit en leuk bedrag krijg dan na het seizoen misschien make over. zat te denken aan deze kleur, toch origineel peugeot en toch appart vind ik zelf, weet niet hoe jullie er over denken (A) Spoiler is intussen klaar alleen moet nog bij mij thuis komen. Maar dit is de kleur waar het overgaat, graag jullie persoonlijke mening:
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on May 17, 2010 16:05:52 GMT 1
Wel leuk opzich, maar niet erg orgineel, zou eerder een beetje speciale lakkleur kiezen (niet perse dat kauwgomballeneffect) of iets met 2 kleuren ofzo. Maar je moet doen wat je zelf mooi uiteraard eej.
Grtzzzz
|
|
|
Post by ozzy11 on May 17, 2010 16:06:50 GMT 1
heb je de kans en geld om te spuiten dan ga je denk als show auto geen saaie standaard peugeot kleur pakken, is mijn mening he ga je toch voor normaal kleurtje raad ik je deze af. greetzz ozzy
|
|
|
Post by paul106gti on May 17, 2010 17:47:51 GMT 1
nja standaard kleurtje idd wel, maar wel appart. Ik moet er nog over nadenken eerst afwachten wat ik krijg van verzekering
|
|
|
Post by mikey on May 17, 2010 20:49:15 GMT 1
ik zou toch voor een kleur gaan die niet op een andere auto te vinden is, vind ik persoonlijk mooier
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on May 17, 2010 21:23:53 GMT 1
opzich vind ik parlemoer groen ook leuk . . . zoiets: blijft persoonlijke keuze natuurlijk, ook zoveel kleuren. Maar ged waarschijnlijk bumpers spuiten denk en deur dan is schade ook weer gemaakt
|
|
|
Post by opeltje16v on May 17, 2010 21:24:11 GMT 1
ik heb nog wel een kleurcode voor een mooie parelmoer blauw/paarse lak?? intresse??
|
|
|
Post by paul106gti on May 18, 2010 11:18:58 GMT 1
nee sorry ben niet zo van blauw paars achtig
|
|
|
Post by mikey on May 21, 2010 18:10:30 GMT 1
die groen is wel dik hoor, mooie kleur, past goed op een klein autotje
mzzl mikey
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 6, 2010 18:04:19 GMT 1
Hier weer een update je van mij kant Vandaag nieuwe automatten en ruitenwissers erop gedaan. Kreeg vorige week te horen dat ik €915 euro vergoed kreeg van verzekering. Verder heb ik iemand gevonden die een leuk shopje heeft kunnen maken van mijn auto: De kleur moet de kleur van de nieuwe 207 voorstellen, beetje paarlemoer oranje. Zelf vind ik het een hele aparte kleur, maar toch peugeot Maar goed weet nog wel leuke kleur, maar alleen zal ik daar een keer een shopje van moeten laten maken . Wat er is gedaan: Motorkap 3 luchthappers weggehaald en verlengd. Bumpers 2 buitense gaten clean gemaakt, en randje opgevuld waar kenteken zit. achter zijn er ook wat plekken clean gemaakt slot en ruitenwisser weg. Ik vind het wel een heel appart zicht zo Spoiler wordt opnieuw gespoten maar weet niet wanneer die terug is.
|
|
|
Post by eric on Jun 6, 2010 18:12:08 GMT 1
eej paulo
ik vind dit zeker netjes staan zo
greetz eric
|
|
|
Post by Pino on Jun 7, 2010 9:08:56 GMT 1
Kleurtje staat hem zeker goed! En als de zon erop staat is de kleur echt mooi ;D
De kleur oranje zie je al best veel maar die nieuwe kleur van Peugeot zie je nog bijna niet. Dan zou ik zelf voor oranje gaan ipv van groen.
Gr Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 7, 2010 9:52:32 GMT 1
oranje is wel de kleur van 2010 idd zie je overal Die van peugeot vind ik echter wel unieker, omdat hij in de zon super mooi uitkomt, alleen in de schaduw dan weer stuk minder helaas:( maar goed als plannen doorgaan dan wordt het toch van het na ajar dus nog tijd genoeg om eraan te werken en denken. Vind die kleur van carlo zijn arosa ook wel apart, maar dan de contra kleur dus wielen en motoruimte etc ook zeer apart en opvallend
|
|