|
Post by ozzy11 on Apr 12, 2011 21:12:27 GMT 1
Balen van de kosten maar wel sjieke lampen.
Wat voor iets had je in gedachten voor wat meer vermogen? Kleine dingen kan je doen maar dat is veel geld voor relatief weinig vermogen zoals in en uit ademen van je blok + afstellen. Kost bakken met geld maar uitleindelijk Win je max 20 pk
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 12, 2011 22:22:59 GMT 1
Balen van de kosten maar wel sjieke lampen. Wat voor iets had je in gedachten voor wat meer vermogen? Kleine dingen kan je doen maar dat is veel geld voor relatief weinig vermogen zoals in en uit ademen van je blok + afstellen. Kost bakken met geld maar uitleindelijk Win je max 20 pk Ik wilde beginnen met spagetti + kat vervanger + open pijp. dus eigenlijk open uitlaatsysteem. verder ben ik nog opzoek naar diverse mogelijkheden, waarschijnlijk wordt het dan een scherpere nokkenassen en opnieuw mappen, misschien iets met gaskleppen... ik ben nog druk aan het zoeken naar informatie. Als alles beetje mee zit hoop ik +40 pk te behalen. Maar goed dan ben je nog wel wat geld kwijt, maar aangezien ik de auto wil blijven rijden heeft het tijd genoeg.
|
|
|
Post by ozzy11 on Apr 13, 2011 8:40:31 GMT 1
Oke ben benieuwd. Misschien wel leuk als je hem nu op de bank zet en als je straks klaar bent nog een keer.
|
|
|
Post by Pino on Apr 13, 2011 8:52:11 GMT 1
Een compleet uitlaat systeem, spruitstuk, katvervanger en catback kan ik je zeker aanbevelen Denk dat jou GTI dan al harder voorruit komt Het tunen van een NA (atmosferische) auto is helaas erg moeilijk, het kost vaak veel geld om weinig pk's te winnen.. heb dit zelf ook Maar als je 40 pk extra zou kunnen halen dan is dit al een groot merkbaar verschil op jou 106 Ben erg benieuwd naar de update's! En erg leuk dat je hem toch blijft rijden! Suc6 met het project!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Apr 13, 2011 8:59:52 GMT 1
Dude mooie lampen !! En leuk project extraaaaa peekaas
|
|
|
Post by paul106gti on Apr 13, 2011 9:02:16 GMT 1
Een compleet uitlaat systeem, spruitstuk, katvervanger en catback kan ik je zeker aanbevelen Denk dat jou GTI dan al harder voorruit komt Het tunen van een NA (atmosferische) auto is helaas erg moeilijk, het kost vaak veel geld om weinig pk's te winnen.. heb dit zelf ook Maar als je 40 pk extra zou kunnen halen dan is dit al een groot merkbaar verschil op jou 106 Ben erg benieuwd naar de update's! En erg leuk dat je hem toch blijft rijden! Suc6 met het project! Pino, Zou jij eens keer kunnen kijken wat Showoff voor mij kan betekenen, met andere woorden wat een complete uitlaatset kost voor mijn auto? Heeft geen haast, maar als je je een keer verveelt...
|
|
|
Post by paul106gti on May 11, 2011 17:10:48 GMT 1
Net als iedereen ben ik ook bezig om mijn auto weer een beetje aan te passen. heb intussen al setje heldere lampen liggen, volgende maand ergens xenon aanschaffen. Pino is bezig om voor mij een schroefset van BC Racing te bestellen. Verder ben ik vorige week ergens naar mijn poly motorkap gaan kijken die wordt nu afgemaakt. (komt van de winter ws erop.) Verder ben ik aan het kijken voor een andere achterbumper omdat ik die van mij nogal hoog vindt. Van de winter gaat hij naar ramon om hem daar helemaal weer netjes te maken. Zit zelf aan deze bumper te denken: www.jkautospares.co.uk/img-jkuk-l-294.jpg [/img] deze oog wat lager. echter moet ik dan ook de vierkante wielkast verbreders achter bestellen die dan overlopen in mijn huidige verbreders. Dit allemaal nog even afwachten en uitzoeken. eerst maar schroefset in orde maken want momenteel is het niets... Ik hou jullie op de hoogte
|
|
|
Post by DIAMO!! on May 11, 2011 17:18:09 GMT 1
Dikke bumper man !!!!! I like
|
|
|
Post by daffy on May 11, 2011 20:35:15 GMT 1
Zekers wel een vette bumper
Heel da blauwe peugeotje is wel gaaf trouwens, lekker breed
|
|
|
Post by ozzy11 on May 11, 2011 22:50:25 GMT 1
Zeker een sjieke bumper paulo! Zou alleen wel wat dichter gaas pakken maar voor de rest echt netjes!
|
|
|
Post by mikey on May 12, 2011 8:17:04 GMT 1
zeker een hele dikke bumper, echt netjes man
mzzl mikey
|
|
|
Post by opeltje16v on May 12, 2011 8:48:08 GMT 1
Goede keuze man! Vind hem ook zeer netjes. Succes. Mzl matty
|
|
|
Post by paul106gti on May 12, 2011 10:26:39 GMT 1
Het enigste waar ik mee zit is dat deze nog breder is als mijn huidige en de wielverbreders vierkant zijn en mijn huidige set is rond...
Dus denk dat ik van 2 wielverbreders 1 moet maken die overloopt naar mijn bestaande side skirts.
Ben wel gelijk van mijn kenteken probleem af en ga kijken of ik grotere potten links en rechts kan monteren (A)
Maar allemaal pas van het winter maar ben nog druk aan het kijken.
Btw klep wordt an ook clean, en twijfel nog of de spoiler blijft...
|
|
|
Post by Pino on May 12, 2011 11:49:23 GMT 1
Dat is zeker wel een dikke achterbumper ;D En als iemand het kan monteren dan is Ramon het wel Succes, ben erg benieuwd hoe hij gaat worden
|
|
|
Post by paul106gti on May 12, 2011 12:18:40 GMT 1
haha Hij gaat eind 2011 naar ramon, dan is hij apk weer gekeurd en als ik genoeg gespaard heb zal hij er "iets" anders uitzien in 2012 . . . wil onder andere bredere banden, 9j velgen achter en nog veel meer (A) mja ga niet alles verklappen en ben over de helft nog niet eens uit (A)
|
|