|
Post by DIAMO!! on Aug 20, 2011 7:18:10 GMT 1
Hallo Vriendjes en Vriendinnetjes Ik heb een klein updateje..... Volgende week dan ga ik een BC Racing Schroefset bestellen En dan gaat het Golfke nog een klein stukje richting China
|
|
|
Post by mikey on Aug 20, 2011 8:07:25 GMT 1
ai nice ben benieuwd hoor
mzzl mikey
|
|
|
Post by tijsto on Aug 20, 2011 14:57:26 GMT 1
whahah geniaal verwoord!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 23, 2011 15:27:27 GMT 1
Het gezeik van mijn motorkap is nog steeds in volle gang !!! De rechtsbijstand zij dat ik hun aanbod aan moest nemen en dus heb ik voor de vakantie foto's van de schade gemaakt en deze naar hun gestuurd zodat zij de kap op marktplaats kunnen zetten om deze te proberen te verkopen ! en sinds 19-08 staat de advertentie op marktplaats !!! en nu het leuke !!!! hij staat op bieden maar wel vanaf 700 euro !!!!! verder liegen ze nog ook... er staat dat de kap nieuw is..... echt hoor........ DIT KOMT ECHT NIET MEER GOED.... en ik zit mooi met de ellende
|
|
|
Post by erwin on Aug 23, 2011 15:49:09 GMT 1
ik zal is bieden kijken wat er gebeurd
|
|
|
Post by erwin on Aug 23, 2011 15:53:39 GMT 1
heb net de advertentie gevonden, nu staat er netjes bij dat er schade op zit, en dat hij ZO GOED als nieuw is....
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 23, 2011 15:59:55 GMT 1
Wat een grafkenkerkoppen man.
Grtz
|
|
|
Post by paul106gti on Aug 23, 2011 20:27:54 GMT 1
:S wat hun vernielen mag jij dus voor opdraaien :S mooi ********
|
|
|
Post by mikey on Aug 23, 2011 20:32:59 GMT 1
nooit meer naartoe gaan dus, ga eens kennis maken met bakkers in hank, ben er echt tevrede over
mzzl mikey
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 24, 2011 7:46:52 GMT 1
nooit meer naartoe gaan dus, ga eens kennis maken met bakkers in hank, ben er echt tevrede over mzzl mikey Is ook weer niet naast de deur heej........ Over 2 weken moet mijn auto APK gekeurd worden en ik weet gewoon niet waar ik hem heen moet brengen
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 24, 2011 7:49:21 GMT 1
|
|
|
Post by Pino on Aug 24, 2011 8:42:05 GMT 1
Wat voor rechtsbijstand is dat joh? Nu moet jij dus opdraaien voor hun fout.. Kunnen we die garage gewoon niet aanklagen? Desnoods met het programma Kassa ofzo?
Ik zal mijn rechtsbijstand is bellen, kijken wat zij zeggen.
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 24, 2011 9:23:56 GMT 1
Wat voor rechtsbijstand is dat joh? Nu moet jij dus opdraaien voor hun fout.. Kunnen we die garage gewoon niet aanklagen? Desnoods met het programma Kassa ofzo? Ik zal mijn rechtsbijstand is bellen, kijken wat zij zeggen. Mijn rechtsbijstand kan er niets mee !!! omdat ze niet 100% zeker weten dat mijn motorkap heel was toen ik hem bracht !!! Dusss als ze er mee naar een rechter gaan dan is er geen zwart op wit bewijs dat hij heel was !! Dus daarom zegt de rechtsbijstand dat ik hun voorstel aan moet nemen..... en gezien deze advertentie wil de garage mij dus niet tegemoedkomen / helpen !! Voor minimaal 700 euro krijgen ze deze kap nooit verkocht en dat is ook waar ze op uit zijn (denk ik)
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 24, 2011 15:36:11 GMT 1
Weet ik niet Dennis.. Er zijn ook nog mensen die een dergelijke motorkap gewoon in de kleur van de auto willen hebben... of een deel van de motorkap in kleur van de auto willen hebben en bijv. alleen het middelste deel in carbon willen laten zien.. Weet niet wat een dergelijke kap nieuw kost zonder de blanke lak..?? Of ligt dat heel dicht in de buurt van die 700 euro..??
|
|
|
Post by mikey on Aug 24, 2011 19:15:56 GMT 1
ik kan toch gewoon getuigen zijn dat de motorkap heel was, en heel de club kan dat doen aangezien we dat weekend ervoor een meeting hadden
mzzl mikey
|
|