|
Post by DIAMO!! on Aug 25, 2011 7:18:58 GMT 1
Weet ik niet Dennis.. Er zijn ook nog mensen die een dergelijke motorkap gewoon in de kleur van de auto willen hebben... of een deel van de motorkap in kleur van de auto willen hebben en bijv. alleen het middelste deel in carbon willen laten zien.. Weet niet wat een dergelijke kap nieuw kost zonder de blanke lak..?? Of ligt dat heel dicht in de buurt van die 700 euro..?? Dit is wellicht het idee wat ik wil gaan doen.... en een nieuwe kap kost ongeveer 700 euro jah !!! Ik heb m echter nog 5 lagen flexibele blanke lak laten geven... en daardoor issie een stukje duurder geworden....
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 26, 2011 17:43:40 GMT 1
Mjah, dan geloof ik idd ook niet dat ze hem voor 700 euro verkocht krijgen.. Iemand die een carbon motorkap voor de autosport wil of hem in kleur wil, koopt hem dan wel nieuw..zonder blanke lak.. Denk dat die garage de kap dan idd nooit voor dat geld zullen gaan verkopen..!
Mooi k*t..! Erg zonde.. en een misselijke streek van de garage..
Succes ermee iig..! Voor de volgende keer een andere garage zoeken, en miss de originele kap terug op de auto leggen alstie weer een keer naar de garage moet.. Gewoon voor de zekerheid..!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Aug 30, 2011 14:12:11 GMT 1
Wat een drama allemaal joh. Dat ze gvd niet eens gewoon meewerken de laffe honden. Hopen dat het allemaal nog goedkomt.
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Aug 31, 2011 18:04:44 GMT 1
Vandaag mijn auto weggebracht voor de APK...... vanmiddag wil ik m ophalen zegt die gast er is 1 probleem !!! de hoogte verstelling van de koplampunits doet niet.... Dus ik kan je auto niet goedkeuren !! Nou hebben die HOMO'S bij de Groot in Meerkerk de hoogte verstelling NIET overgezet van mijn oude naar de nieuwe lampen...... GVD !!!!! ik ben het echt SPUUGZAT met die kloothommels
|
|
|
Post by erwin on Aug 31, 2011 19:00:41 GMT 1
jesus zit ook echt echt echt niet mee he..... x met groepje langs gaan? ik heb 14 wapens en meer dan zat ballen
|
|
|
Post by Pino on Aug 31, 2011 20:43:04 GMT 1
Wat een enorme klootzakken joh.. damn.. Misschien 's avonds is een keertje langs met want paintbalgeweren en de boel geel gaan maken Ik heb kassa en radar al gemailt en het verhaal uitgelegd. Ff wachten op reactie van hun, kijken wat ze kunnen doen. Heb geen namen genoemd.
|
|
|
Post by skitzo on Aug 31, 2011 23:08:23 GMT 1
das heel makkelijk te omzeilen ik trek altijd met een steekproef de schakelaar van de hoogteverstelling eruit.. no problem
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 1, 2011 12:48:39 GMT 1
Zojuist voor de laatste keer contact metd e rechtsbijstand gehad.... Ze hebben naar de Groot gebeld en gevraagd om dit gezeik sneller op te lossen.... waarop ze daar tegen de rechtsbijstand hebben gezegd dat zij hem niet stuk hebben gemaakt maar dat ze mij alleen maar willen helpen om hem te verkopen !!!!!!!!!!! OH MY FOKKING GOD !!!!!!! Ik ben zo fokking woest........ stelletje hufters maar goed het dossier is gesloten ze hebben gewonnen
|
|
|
Post by Pino on Sept 1, 2011 13:40:59 GMT 1
Dan word het maar is tijd voor een bezoekje aan dat bedrijf denk ik zo Want nu gaan ze echt te ver! Dat kan je gewoon niet maken als bedrijf zijnde!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 1, 2011 14:01:58 GMT 1
Dan word het maar is tijd voor een bezoekje aan dat bedrijf denk ik zo Want nu gaan ze echt te ver! Dat kan je gewoon niet maken als bedrijf zijnde! Toch wel........ het bewijs is geleverd !!
|
|
|
Post by paul106gti on Sept 1, 2011 15:04:53 GMT 1
drama... geen worden voor
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Sept 2, 2011 14:27:55 GMT 1
Moeten we daar anders een keer een ''meeting'' houden??? Wat een klootzakken man........
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Sept 2, 2011 14:49:29 GMT 1
Moeten we daar anders een keer een ''meeting'' houden??? Wat een klootzakken man........ Grtz haha vinden ze vast heel gezellig.......
|
|
|
Post by Pino on Sept 2, 2011 17:22:25 GMT 1
Kunnen we het niet over een andere boeg gooien en aangifte gaan doen vanwege froude van het bedrijf tegenover zijn klanten? Kan me daar zo boos over maken dat ze dit maken en er gewoon mee weg komen..
|
|
|
Post by mikey on Sept 3, 2011 7:32:39 GMT 1
er moet toch iets zijn waarop je die klootzakken een duw kan geven, wat een lamstralen. Zal ik mijn combo daar eens een beurt laten geven en dan een klein cameratje erin zetten. Ik heb zin om daar wat ruiten kapot te gooien, zowel van de winkel als van die autotjes daar
mzzl mikey
|
|