|
Post by skitzo on Jun 21, 2011 11:22:09 GMT 1
als consument sta je altijd sterker in zo'n geval Dennis. dus rechtsbijstand erop zetten, mikey als getuige komt goed
|
|
|
Post by Pino on Jun 21, 2011 15:06:57 GMT 1
Ik ben nog steeds met stomheid geslagen..... en snap geen donder van deze situatie.... en jah ik heb ook gedacht aan radar en kassa.... maar tis hun woord tegen mijn woord !! pffffff kweet het echt ff niet meer........ Nee hoor in dit geval is het heel makkelijk. De garage is gewoon aansprakelijk als er iets met de auto gebeurt als deze bij hun staat En je heb Mike inderdaad als getuigen dus dat komt wel goed met de rechtsbijstand erop.
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 21, 2011 15:57:46 GMT 1
En anders getuig ik wel, maar dan met een 9mm............
|
|
|
Post by Pino on Jun 22, 2011 10:47:45 GMT 1
Inderdaad, wij willen er alles aan doen om je te helpen Dennis zodat je kap netjes vergoed word
|
|
|
Post by opeltje16v on Jun 23, 2011 9:01:26 GMT 1
niet zomaar opgeven kerel, het is nogal makkelijk voor hun om te zeggen dat beiden fout zijn. Maar wat is jou fout dan?? Precies, die is er niet. En zo'n oplossing als die hun voordragen, met marktplaats enzo, die zou een verzekeraar ook niet aanbieden. Want wie koopt er in vredesnaam zo'n kap die helaas op die punten beschadigd is? Dat gaat echt te lang duren voordat hij verkocht is.
Rechtsbijstand al geprobeerd? Niet opgeven hoor, er moet gewoon netjes een nieuwe kap komen.
Mzl matty
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 27, 2011 19:01:25 GMT 1
Heb vanmiddag een mail gehad van de garage met het volgende: Zodra ze een koper voor mijn oude kap hebben dan bestellen ze direct een nieuwe en laten die in de blanke lak zetten !!!
Opzich lijkt dit een goede deal....... Maar stel dat hun bijv. volgend jaar pas een koper hebben dan rij ik duss nog zo lang met een kapotte kap !!
Aan de ene kant lijkt het alsof ze echt wel hun best doen..... Maar als je dat voorstel ziet dan lijkt het onschuldig tot dat je het goed lees.... Als hun die kap niet verkocht krijgen dan krijg ik dus NOOIT een nieuwe kap.....!!!
Amen
|
|
|
Post by mikey on Jun 27, 2011 20:30:02 GMT 1
en daarom moet je dus gewoon je rechtsbijstandverzekering erachteraan doen
mzzl mikey
|
|
|
Post by skitzo on Jun 27, 2011 20:31:31 GMT 1
gewoon een nieuwe kap eisen, en dan mogen ze zelf kijken wat ze met de oude kap doen zeker
|
|
|
Post by Pino on Jun 28, 2011 10:50:19 GMT 1
Gewoon de rechtsbijstand erop. We staan hier niet op de markt met hun onderhandelingen! Ze moeten gewoon die kap vergoeden. Ze hebben geen keus want de garage heeft geen poot om op te staan! Trap niet in die trucjes van hun Dennis, je heb gewoon recht op een nieuwe kap!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 28, 2011 17:23:19 GMT 1
morgen rechtsbijstand bellen....... Vandaag zie ik het niet meer zo zitten !!! hersenen (voor zover nog aanwezig) zijn gekookt
|
|
|
Post by opeltje16v on Jun 28, 2011 21:16:25 GMT 1
Dat ze die kap willen proberen te verkopen, dat is nog te begrijpen. Maar die kap kunnen ze ook verkopen NA dat ze jou een nieuwe hebben vergoed. Al wat die oude dan nog oplevert is mooi meegenomen, en jij hoeft op deze manier niet eeuwen te wachten.
Ben wel benieuwd wat rechtsbijstand van deze hele situatie vindt.... Succes kerel.
Mzl matty
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 30, 2011 20:25:32 GMT 1
Wat een drama allemaal joh........ Rechtsbijstand al ingeschakeld inmiddels of nog niet?
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 30, 2011 22:27:15 GMT 1
heb vandaag nog een mail gehad van ze.... met het verzoek foto's van mijn auto te sturen voor het marktplaats gedoe !! en ze willen het om hun manier doen en niet anders.... Duss eerst de oude verkopen en dan pas de nieuwe !!!
Marieke heeft reeds de papieren van de rechtsbijstand opgezocht duss ik ga er nu ECHT werk van maken !
|
|
|
Post by paul106gti on Jul 1, 2011 11:57:00 GMT 1
Die zullen je geven waar je RECHT op hebt!
Sterkte kerel!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jul 1, 2011 14:56:04 GMT 1
Volgens mij hebben die gasten van die garage door een molenpark heen gelopen en hebben ze daar allemaal een flinke dreun van de wieken gehad. Wat een bosmongolen man. Sterkte ermee igg.
Grtz
|
|