|
Post by paul106gti on Jun 15, 2011 15:21:24 GMT 1
Heb nog nooit van een begrenzer gehoord op een kap. Je zet een motorkap toch gewoon voorzichtig open :S
Ik vind het maar een makkelijke oplossing van hun kant. Ik zou er toch eens dieper op in gaan (mits je het de moeite vind en de energie ervoor kan vinden)
Sterkte iig met het verdere process!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 15, 2011 16:04:57 GMT 1
Was een grafhonden daar joh, moeten er daar doden gaan vallen, dan moeten ze goed zo doorgaan................ Wat een teringhufterige tyfusstreek man. En kun je er geen rechtbijstand bij halen ofzo??? Lijkt me toch dat jij in je gelijk staat, want hun hebben 'm toch verneukt?!? Sterkte ermee igg. man.
Grtz
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 15, 2011 16:43:15 GMT 1
Ik geef ze nog een paar dagen !! en dan ga ik de verzekering bellen..... gelukkig was Mikey erbij toen ik aan hun vertelde hoe ze met de motorkapom moesten gaan !!!
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 15, 2011 17:13:06 GMT 1
dat is dan weer een geluk idd succes en sterkte en als ik daar binnen moet vliegen zeg het maar hoor, hang ik er wel een bom onder
|
|
|
Post by erwin on Jun 15, 2011 19:05:28 GMT 1
jesus... wat een kutzooi allemaal.. hoop dat het allemaal goed komt man... anders heb ik eventueel nog steeds een bravo staan... kan daar vast door de overhead deur naar binnen... is het ook hun schuld hadden ze maar moeten zeggen dat hij dicht was.... pwhaha
|
|
|
Post by ronald on Jun 15, 2011 19:05:49 GMT 1
Heb je nog gesproken en het verhaal is idd te belachelijk voor woorden, ik zeg rechtsbijstand erbij en vorderen die kap.
|
|
|
Post by tijsto on Jun 16, 2011 14:11:54 GMT 1
Wel zelf de hoofdprijs rekenen voor alles maar niet voor schade opdraaien.. Daarom had ik mijn radio frontje ook mee naar huis genomen. Hij zij dat ze er naar hadden gezocht.. Maar toen in hem vertelde dat de kans op een kapotte amp heel groot was door onwetend gebruik en de koste van dat ding 2000 eu is was hij ook stil.
|
|
|
Post by mikey on Jun 16, 2011 20:49:51 GMT 1
gvd man, nou ik zou lekker de rechtsbijstandsverzekering gaan bellen en laten die het maar uit vechten en dan zal ik (als dat nodig is) mijn verhaal ook nog wel ff doen bij die gasten. Ik snap echt niet waar ze moeilijk over doen, want ze hebben gewoon een bedrijfsverzekering
Ik zou toch eens als ik jou was bij Bakkers in Hank gaan kijken aangezien die kerel ook met een getunde Coraddo G60 rijdt
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Jun 16, 2011 21:54:58 GMT 1
Dat is echt zwaar klote! Zijn echt een stelletje hufters daar.. Goed voor hun klantenkring ja als ze zo met de klanten om gaan.
Dat verhaal over de begrenzer is kling klare onzin, 900 van de 1000 auto's hebben dit niet dus dat is gewoon bullshit. Ik zou lekker de rechtsbijstand erbij halen en mocht dat niet helpen dan het programma kassa oid.
Het is gewoon zo, zodra de auto bij hun binnen staat is de garage verantwoordelijk voor de auto. Gebeurd er wat met de auto, dan is de garage aansprakelijk voor de kosten.
Wel klote en weer een hoop extra gezeik... Sterkte maatje!
|
|
|
Post by dennist on Jun 16, 2011 22:30:20 GMT 1
dit kan je zonder problemen aanvechten. wil je een motorkap kapot duwen, dan moet je kracht zetten. Ook al is t een carbon kap. (meer kracht dan nodig iig) Daarbij, een kap zet je op de steun, of je haalt m los voor eventuele arbeit aan de auto. Dat de garage dit afschuift op een tekort koming vanuit jou kant is onzin.. Ik denk dan ook dat je dit zonder problemen wint. zelfs zonder al te veel moeite. Daarbij is de garage voor dit soort dingen gewoon verzekerd (zijn ze verplicht meen ik) Dus ze moeten niet zo mouwen (als ik t helaas allemaal niet zo makkelijk als t zou moeten)
Garages moeten eens respect gaan tonen voor anders mans spullen. En gewoon voorzichtig met dingen omgaan. ik rij ook iedere week in auto's van klanten. Van ouwe sloperts tot dure/exclusieve auto's. Ik heb nog nooit het gas ingetrapt (behalve bij een dodge Ram hemi, en een lance evo X, maar beide met aansporing van de eigenaar)
Mijn fiesta is zo ook ooit met schade terug gekomen, en ze hebben laatst ook met de focus een rondje gereden terwijl hij daar stond om een lak defect na te laten kijken. Even om opheldering gevraagd waarom er met de auto gereden moet worden als er alleen maar naar een kleur verschil en kratertje gekeken moet worden. Konden ze me geen antwoord op geven. En uiteindelijk een excuus op gehad en de afspraak dat het nooit meer zou gebeuren.
enorm kansloos dit iig.. Succes met de afhandeling!
Groeten Dennis
PS: Frontje der af halen bij een audio install doe ik nooit. Haalde altijd de zekeringen der uit, en legde beide polen los (en zette de woofer uit in de radio) Want idd, ze zitten overal met hun tengels aan!
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 20, 2011 10:01:39 GMT 1
deze mail van de garage gehad !!! Beste Dennis, Kun je mij foto’s sturen van de motordeksel (auto) waar hij goed op staat. Dan kunnen ze hier proberen deze te verkopen (marktplaats) en hebben we een koper kunnen we zorgen voor een nieuwe. Het is vervelend dat het zo gelopen is maar het geval ligt niet aan 1 kant dus we moeten dit samen oplossen. Van die laatste zin gaan zo'n beetje alle haren op mijn rug omhoog staan !!!!!!!! en nou willen ze EERST mijn kap gaan verkopen en dan kijken voor een andere....... ZE ZIJN KNETTER GEK pfffffffffffffffff drama
|
|
|
Post by paul106gti on Jun 20, 2011 11:11:20 GMT 1
sporen niet!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 20, 2011 18:59:22 GMT 1
Als we een keer moeten gaan praten/knokken daar motte ff een gil geven he. DIT SLAAT ALS EEN SLAPPE LUL IN EEN SLAGROOMTAART. Wat een graflui zijn dat joh!!!!!!!!!!!!!!
Grtz
|
|
|
Post by Pino on Jun 21, 2011 8:15:20 GMT 1
WTF Wat een stelletje homo's Daar joh! Tering.. Gewoon als nog niet toegeven dat het hun schuld was.. Dennis, ik zou nu meteen je rechtsbijstand inschakelen om dit op te lossen! Dan verliest de garage het meteen want hun moeten dit gewoon vergoeden aan je. Ik zou ook meteen even Radar of Kassa inschakelen over de manier van werken van hun want dit slaat helemaal nergens op..
|
|
|
Post by DIAMO!! on Jun 21, 2011 10:32:17 GMT 1
Ik ben nog steeds met stomheid geslagen..... en snap geen donder van deze situatie.... en jah ik heb ook gedacht aan radar en kassa.... maar tis hun woord tegen mijn woord !! pffffff kweet het echt ff niet meer........
|
|