|
Post by speeddemon on Nov 16, 2009 19:06:39 GMT 1
Zulke verlagingskits las je idd niet vast @melvin, Ben ze zelf nog niet tegengekomen... zou mij ook niet verbazen als ik ze voor de crx niet goedkoper ga vinden, zou de eerste keer niet zijn... voor M3 spiegeladapters betaal ik voor de crx ook 60 euro i.p.v de 10 euro die de rest van de wereld betaald Maargoed, een schroefkit komt ook pas als de originele dempers naar de klote zijn en er toch vervangen moet worden.
|
|
|
Post by paul106gti on Nov 16, 2009 19:55:31 GMT 1
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 16, 2009 20:01:55 GMT 1
Bouwjaar 91 tot 95.. das de Crx type 3... De delsnol Gaat dus niet passen Het mijne is een type 2.. van 1990 tot 1992. Maar daar zijn op heel weinig sites veren van te vinden.. en ik vind ze echt alleen maar vanaf 800 euro.. de meeste zitten tegen de 1000 euro aan zelfs of gaan er keihard overheen.
|
|
|
Post by ricow on Nov 17, 2009 5:53:20 GMT 1
tsja, en daar komt het probleem Japanner boven... voor duitse auto's zijn er wel goedkopere schroefsets te vinden, helaas is dat bij de jappen niet zo. @ matheeuwissen: hoeft idd niet altijd, maar soms is het nodig omdat ze anders los komen te liggen etc...
|
|
|
Post by speeddemon on Dec 21, 2009 13:23:21 GMT 1
|
|
|
Post by paul106gti on Dec 21, 2009 18:49:25 GMT 1
Nice ik stel voor van het voorjaar foto meeting @ mooie lokatie
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Dec 21, 2009 20:00:14 GMT 1
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Mooi man.
Grtzzzzzz
|
|
|
Post by mikey on Dec 22, 2009 18:36:02 GMT 1
nice pics!!!!!!
mzzl mikey
|
|
|
Post by ozzy11 on Dec 22, 2009 19:32:08 GMT 1
mooie bakken !
en inderdaad snel een foto meeting !!
greetzz ozzy
|
|
|
Post by Pino on Dec 23, 2009 23:50:21 GMT 1
Hey Ruudje, Foto's zien er goed uit kerel! En wat Rico zegt das idd het nadeel van een jap ik was ook bijna 1000 euro kwijt voor me K-Sport schroefset.. Mja dan heb je wel wat Mzzl Michiel
|
|
|
Post by polosteroid on Dec 31, 2009 9:37:18 GMT 1
zal ook de andere foto's bij mij plaatsen ruudje
|
|
|
Post by opeltje16v on Jan 25, 2010 22:23:07 GMT 1
hej pik, als je nog eens langs komt rijde, neem dan meteen worstenbrood mee?? hahaha mzzl matty
|
|
|
Post by speeddemon on Feb 6, 2010 16:51:25 GMT 1
hahaha, Was voor mij ook een verassing toen ik de Astra zag staan!
|
|
|
Post by speeddemon on Aug 8, 2010 10:55:24 GMT 1
Lang geleden dat ik wat op het forum ben geweest! Ook lang geleden dat ik op een meeting was trouwens, de XXL meeting 2009 was voor mij de laatste. Maargoed, veel gezeik gehad met de auto, remmen volledig moeten vervangen... voorbumper kapot gereden.. nu is waarschijnlijk de waterpomp naar de klote... repareer het allemaal wel, maar als student zijn het geen leuke operaties... Nu weer 1,5 maand over de keuringdatum omdat ik wat gezeik heb met mijn knipperlichten... die waren blijkbaar vastgekit en met het vervangen van een lampje moest het er toch uit.... Nu ben ik dus al een heel eind bezig met het proberen van beugeltjes te maken.. (lees, alle ophangpunten van de lampunit waren afgeslepen.. :S ) Dus, ik denk dat jullie wel kunnen begrijpen dat ik er helemaal doorheen zit af en toe met de auto's!! Daarbij een nieuwe hobby gevonden in de muziek en het spelen van gitaar.. Vandaar dat de autohobby een beetje op een lager pitje is komen te staan... Maar, ik heb het afgelopen jaar ook wel weer wat leuke dingentjes aan de auto gedaan.. M'n interesse is wat meer verschoven van show naar go.. en dus ben ik op mijn gemakske wat leuke dingentjes aan het aanschaffen gegaan: D2 Vering Verstelbaar in hoogte, hardheid en rebound QSP Motorslangen Er zullen met de loop van de tijd wel meer slangen vervangen worden... maar die krengen zijn aardig aan de prijs! Traanplaat er uit gegooid en een stel nieuwe/nette matten terug geplaatst Nieuwe locatie voor de metertjes.. of najah, miss koop ik er ook nog wel meters bij! Hier was de bumper nog wel heel Maar, vandaag de dag staat ze er maar zielig bij De andere hobby:
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Aug 14, 2010 8:24:28 GMT 1
fotos van de schadebumper?miss kan k m fiksen...
|
|