|
Post by speeddemon on Jun 6, 2009 9:54:46 GMT 1
Hij is ook niet bij de RDW geweest.. het verhaal zit/zat iets anders in elkaar Ik ging naar emerpark toe om hem deze keer kwalitatief goed te laten keuren.. (kep vertrouwen in die gasten omdat ik er al die tijd gewerkt heb) Echter vroeg ik aan ze of die zwarte motorkap nog wel goedkeur is vanwege de verlenging... In de RDW-regels staat dat een motorkap voor 25% over de lampen mag vallen, dat is bij mij meer dan 25%, maar alleen over het groot licht. Omdat het dimlicht helemaal vrij is wist de keuringmeester niet helemaal wat hij ermee aan moest en besloot (met mijn toestemming) foto's te maken van de lamp en de kap.. om navraag te doen bij de RDW. Deze besloot dat de kap te ver over mijn groot licht viel (kep dat licht nooit aanstaan, maargoed) En zo zat het verhaal dus in elkaar..! Maargoed, spulletje is weer goedgekeurd... dalijk ff m'n zwarte kapke weer terugbouwen en dan weer druk aan het leren voor de laatste opdrachten en tentamens van dit jaar..!
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Jun 6, 2009 12:04:20 GMT 1
ooooooooooh, op die fiets. Grtzzzz
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 2, 2009 13:16:03 GMT 1
Nou, het heeft allemaal even geduurd met mijn remmerij.. Als het dalijk niet verholpen is weet ik het echt niet meer.. Alles ligt uit mekaar, de laatste onderdelen zijn zojuist binnengekomen en worden als het goed is dit weekend gemonteerd.. - 2 nieuwe remklauwen achter - nieuwe remschijven achter (ook geperforeerde nu:D) - nieuwe blokken achter - Nieuwe hoofdremcillinder Verder gaan we de handremkabels eens goed smeren en de remleidingen grondig doorspoelen met remvloeistof. Remklauwen achter zaten allebij muurvast.. handremsysteem zat muurvast... remklauw linksvoor was een half jaar geleden vervangen. En damn, wat een vervuiling hebben we aangetroffen in de remvloeistof en de ouwe klauwen zeg!! pfff.. Voortaan vaker mijn vloeistof vervangen, en gewoon eens in het jaar mijn remmen deels demonteren en vetten.. Is weer een dure reparatie dit, maar was dus echt wel nodig!! Ben benieuwd of ik dalijk ook wat in prestaties voel als de schijven achter niet allebij meer vastzitten... moet bijna wel!
|
|
|
Post by ozzy11 on Oct 2, 2009 17:27:33 GMT 1
das mooi ruud, veel succes ermee ! kan je weer mee naar meetings greetzz ozzy
|
|
|
Post by mikey on Oct 2, 2009 18:40:34 GMT 1
hehe ruudje eindelijk dan kun je ook weer mee met ons
mzzl mikey
|
|
|
Post by Pino on Oct 4, 2009 20:05:15 GMT 1
Hey Ruud, Das weer een mooie vooruitgang nieuwe remerij erop Dat verschil zul je zeker wel merken tijdens het rijden. Op naar de volgende meeting zou ik zeggen Mzzl Michiel
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 5, 2009 9:25:56 GMT 1
goed bezig
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 7, 2009 17:53:32 GMT 1
altijd makkelijk als je weer kan remmen
|
|
|
Post by speeddemon on Oct 7, 2009 19:20:30 GMT 1
Nou, laten we nog niet te vroeg juichen nu he Het kan bijna niet zijn dat er nog wat mis is nu, maargoed.. Nog niet langer dan 1,5 uur gereden.. Hoop dat het van het weekend een beetje chique weer wil zijn, haha!! Olielekkage heb ik trouwens een paar weekjes geleden ook mooi opgelost. nu mijn piepje linksvoor en de uitlaat die gruwelijk vervelend tegen mijn bumper ligt te kletteren nog En owjah, mijn interieur ligt er weer uit.. Audio komt er niet echt meer in... bitumen zijn er weer uit! Heb er voor 65 kilo materiaal uitgehaald.. Uit het interieur.. kan je verzekeren, dat voel je ook wel met het accelereren! Ziet er alleen niet uit nu, haha.... Maar was van plan bij alles wat ik terugbouw eens goed na te denken of de afwerking niet lichter kan (A) Performance is de shit! haha (H)
|
|
|
Post by polosteroid on Oct 8, 2009 17:06:12 GMT 1
kom die bitumen maar naar mij brengen dan of ik kom t wel halen hihih
|
|
|
Post by paul106gti on Oct 8, 2009 20:58:27 GMT 1
dat spul moet ik misschien ook nog keer erin doen maar klinkt wel goed zo
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 8, 2009 16:55:05 GMT 1
Vraag..! waar lijkt dit op?? Ik weet het, hijs vies!
|
|
|
Post by matheeuwissen on Nov 8, 2009 17:52:02 GMT 1
op een Honda CRX ?
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 8, 2009 17:54:28 GMT 1
Das balen, ik dacht dattie na vandaag niet meer te herkennen zou zijn..!! whahahahah!
|
|
|
Post by speeddemon on Nov 8, 2009 19:42:25 GMT 1
ff wat andere plaatjes dan! haha Zoiezo een erg mooi weekend geweest.. Gisteren alle standaard (rotte, gare,geroeste,lelijke) massakabels.. vervangen voor mooie nieuwe blauwe.. Foto'tjes volgen nog En onder de motorkap is heeeeel veel meer dat nog gaat gebeuren de komende tijd Kep mijn zin en plezier in het sleutelen terug
|
|