|
Post by the berie on Jan 14, 2007 20:20:08 GMT 1
Ja kom maar met die adresjes. en dan niet met die crap van 1500euro. dat is veel te fucking veel. en kansloos als je niet werkt.
Of is er hier iemand die toevallig goedkoop en goed auto's kan spuiten?
post!
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 14, 2007 21:47:56 GMT 1
Weinig spuiterijen die het voor minder doen hoor, wil je een beetje een netjes gespoten auto hebben...
Schat de kans dat je wat vind behoorlijk klein kerel, Jammergenoeg.
|
|
|
Post by dano on Jan 14, 2007 21:54:03 GMT 1
voor 1000 wil ik m wel met de roller doen
|
|
|
Post by civicpower on Jan 14, 2007 21:54:45 GMT 1
ik heb is wat gehoord dat er in rotterdam een zaak zit die doet spuiten hier een klein stukje van de site geplukt bij hun : Auto spuiten kan bij ons vanaf 900 euro inclusief schuren,plamuren. Roest en uitdeuken is ook geen probleem. www.carloco.nlmoet je daar ma is kijken groetjes frans
|
|
|
Post by the berie on Jan 14, 2007 22:26:10 GMT 1
Bedankt frans! dat is in ieder geval al iets
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 14, 2007 23:09:57 GMT 1
Berend...zorg a.u.b dat je wat mensen hoort over de kwaliteit van spuiten daarzo...
Ik heb meer verhalen gehoord over carloco...en ik dacht dat dat niet ammaal positief was.
Ik zal wel eens even zoeken op dat forum waar ik de naam van ken.
ik wil niet lullig doen ofzo, maar ik probeer je alleen maar te waarschuwen, dat niet alle spuiterijen even goed zijn...en dat je er ook een boel beunhazen bij heb zitten!!
|
|
|
Post by speeddemon on Jan 14, 2007 23:20:47 GMT 1
Teksten op autoforums: martinenijenhuis:Ik heb het al gevonden: het was idd bij senhi, maar het ging om carloco en autospuiten.com!! NIET DOEN!!!
Groetjes M&MEen reactie daarop: mx almere:Inderdaad, over die twee heb ik inderdaad ook al vaak slechte verhalen gelezen. Over titatovenaar nog niet.Op het forum van R2racing over Carloco: Mindstorm:ik heb er wel van gehoort, maar niet positief. het schijnt een beetje een beun bedrijf tezijn. de spuiterij hebben we het dan toch over?
maarja dit is geen eigen ervaring maar van horen zeggen.Ze hebben ook een shop bij Carloco maar...: Civicguy:Dan ken je beter je geld gelijk verbranden dan spullen daar kopen Heb er een voorbumper en sideskirts gekocht maar dat was echt vergegooid geld... Voorbumper was geen beginnen aan en de sideskirts waren veels te lang.. En dan heb ik het nog geen eens over de service daaro... Veel loze beloftes maar nakomen.... kaatje:Carloco zit toevallig hier achter Een hoop vrienden en kennissen al geweest en nee...geen goeie reacties. Maar ja bij iedereen is het anders natuurlijk!
xxx KaatjeHVTextreme:De meeste gaan naar carloco omdat hij goedkoop is dat klopt maar voor de rest is het niks dan kan je beter naar hoekwijk of total cartyling gaan krijg je ook garantie groete alexIk hoop dat ik je er zo een beetje van heb kunnen weerhouden. je moet het natuurlijk zelf weten, maar ik ga altijd van verhalen van forums uit.... Ik ken er overigens nog wel een paar citeren,maar ik denk dat je hier wel genoeg aan heb... Ze geven daar niet eens garantie!!! grtz, Ruud
|
|
|
Post by the berie on Jan 15, 2007 16:20:36 GMT 1
ja, vond de site er ook al wel een beetje karig uitzien maar ja je weet het nooit.. thx voor info
|
|
|
Post by dano on Jan 15, 2007 17:57:03 GMT 1
carloco absoluut niet doen zo,n bedrijf moeten ze heel snel opdoeken
|
|
|
Post by civicpower on Jan 15, 2007 21:27:58 GMT 1
ow oke ja dat wist ik niet dat die zo slecht waren heb het wel is een x zien staan ma als ik da van te voren had geweten had ik het er niet neer gezet
grtz frans
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Jan 24, 2007 20:19:18 GMT 1
carloco heb ik indd ook verhalen over gehoord... mijn wagens is gespoten bij www.autowz.nl in herwijnen (gorinchem) en hun doen tuning erbij en daarom kunnen ze het doen voor leuke prijzen grtz carlo
|
|
|
Post by blackdiamond on Jan 30, 2007 21:59:23 GMT 1
auto wz is inderdaad een hele goeie spuiter mooi werk levert ie en carloco afbranden die zooi is helemal niks heb werk gezien van hem
voorbeeld een bumper die loshangt en gewoon met een schroef in het chassis wordt vastgezet en afgeplamuurd leuk allemal maar ik had hmniet gepikt in ieder geval
|
|
|
Post by vwlunatic on Oct 31, 2007 22:55:43 GMT 1
auto wz is duur en die make net zulke beloftes hier in breda zijn anteliane die spuite goed en goedkoop heb toen me bodykit late spuite voor me oude auto was 350 euro kwijt hoefde alleen de bumpers weg te brenge
|
|
|
Post by correke on Oct 31, 2007 23:04:13 GMT 1
ja klopt in de speelhuislaan
|
|
|
Post by vwlunatic on Nov 1, 2007 19:29:18 GMT 1
ja die ook maar weet er nog 1 bij het spoor in doornbos ken die jongens egt goed en spuite netjes
|
|