|
Post by vwlunatic on Nov 1, 2007 19:30:27 GMT 1
ja die ook maar weet er nog 1 bij het spoor in doornbos ken die jongens egt goed en spuite netjes
|
|
|
Post by speedyboz on Nov 3, 2007 20:44:12 GMT 1
haha volgens mij hebben jullie ut over jerry of nie?? rijd in die paarse golf met die r32 kit
|
|
|
Post by mikey on Nov 4, 2007 9:40:14 GMT 1
nou ik zal eens gaan informeren bij al die adresjes, maar jah dan moet ik eerst mijn bumperset hebben hahahha en daarvoor moet ik nog wel ff sparen want jah heb net nieuwe velgen en er staat ook snel een bruiloft te wachten dus jah moet daar ook rekening mee houden anders maakt mijn vrouwtje me een koppie kleiner hahahha
mzzl mikey
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Nov 4, 2007 10:25:32 GMT 1
cosmic cars in made of beerenscarstyling
|
|
|
Post by megamat on Sept 3, 2008 9:29:04 GMT 1
Hi
ik heb ook mijn auto bij CARLOCO laten doen en ook ik ben erg positief. heb een nieuwe type megane met fullbodykit van PAM laten monteren en de auto compleet spierwit laten spuiten. voor iedereen die er misschien behoefte aan heeft kan ik fotos van mijn auto opsturen auto is erg mooi geworden. Probleem met deze forums is idd dat er erg veel onzin wordt geschreven en dat is erg jammer voor die jongens.gelukkig hebben ze er toch weinig last van want het is wel druk daar. dus ook voor mij is CARLOCO TOPPIE
|
|
|
Post by erwin on Sept 3, 2008 21:22:05 GMT 1
hey mensen voor een spuiter gaan we NATUURLIJK naar onze sponzer HB design SUPER WERK
|
|
|
Post by mikey on Sept 4, 2008 17:39:53 GMT 1
mensen ik raad HB-DESIGN aan, heel erg strak spuitwerk en goede service
mzzl mikey
|
|
|
Post by matheeuwissen on Sept 4, 2008 19:07:16 GMT 1
voor een auto overspuiten moet je niet op de goedkope tour gaan denk ik
|
|
|
Post by mikey on Sept 5, 2008 15:45:35 GMT 1
nee idd en hb valt met de prijs goed mee en het wordt echt goed gedaan
mzzl mikey
|
|
|
Post by tombo on Sept 17, 2008 21:24:17 GMT 1
collega van me, joop die met die golf 4 die bij de hb-stand stond bij de kelder, is een perfect voorbeeld, heeft ook alles door hun late doen en het ziet er super mooi uit.
|
|
|
Post by slopel on Sept 26, 2008 16:04:40 GMT 1
idd HB design:D
ten eerste al ontezettend vriendelijke gasten, en het werk wat ze leveren is in 1 woord subliem
|
|
|
Post by chris on Sept 26, 2008 21:40:34 GMT 1
kees brenders in dongen is ook niet echt duur
|
|
|
Post by krugerclio16v on Oct 30, 2008 1:55:15 GMT 1
wat zou je daar totaal voor de buitenkant auto kwijt zijn? wil me clio 16v matzwart maken maar kan of zelf schuren etc en me broer laten spuiten of simpel alles laten doen, ligt aan de kosten, heb je misschien een adres in de speelhuislaan voor me? kom zelf ook uit breda auto wz is duur en die make net zulke beloftes hier in breda zijn anteliane die spuite goed en goedkoop heb toen me bodykit late spuite voor me oude auto was 350 euro kwijt hoefde alleen de bumpers weg te brenge
|
|
|
Post by mikey on Nov 1, 2008 15:18:03 GMT 1
bij hb-design kun je je auto laten spuiten en strippen voor weinig geld, maar dat ligt natuurlijk aan wat er gedaan moet worden en of je hem al gestript laat komen enzo. vraag even info aan bij hun via www.hbdesign.eu en ze mailen je terug mzzl mikey
|
|
|
Post by marco on Apr 19, 2009 9:45:33 GMT 1
auto geheel spuiten en klaar maken al vanaf 1000 euro en mooi ook bij marco kemmeren in waspik
|
|