Post by mikey on Mar 16, 2012 10:31:01 GMT 1
www.outvakantiehuizen.nl/web/out.web/hsnw/huis1.htm?t=nl&h=NL-LB-0043#_self
Aangezien er gisteren meerdere mensen aangaven dat ze het ook leuk zouden vinden om in Nederland te blijven, heb ik in nederland gezocht.
Ik heb een aantal uur achter de pc gezeten maar in Nederland heb je een beperkt aantal huisjes voor grote groepen.
Ik heb nu een huisje gevonden in Bemelen Limburg.
Het is 1 van de weinige huisje die nog leuk te betalen en beschikbaar is.
Het is een huisje voor 25 personen,
Hierbij een kleine greep uit de activiteiten die er te doen zijn:
Tijdens Uw verblijf kunnen er voor U talloze activiteiten worden georganiseerd. Van enkele activiteiten tot een dagvullend programma, bijna alles is mogelijk !
Een kleine greep uit de activiteiten: jeep-safari, quad rijden , grot-Biken in het uitgestrekte gangenstelsel van de grotten, kano varen, abseilen, brouwerij bezoek met bierproeven, kasteel- en ruïnebezichtigingen, mountainbike tochten al dan niet met begeleiding, wijnproeven, golf clinics, natuurwandelingen al dan niet met gids, Paint -Ball, Dropping, scootertocht, tandemtocht, etc.
Voor groepen vanaf 12 personen kan ook de catering worden verzorgd, van Limburgs ontbijt , een lunchbuffet in Italiaanse stijl, soep met een broodje, koffie met echte Limburgse vlaai, tot en met een BBQ (in horeca op 300m.), alles is mogelijk binnen tal van prijsklassen.
Zowel de accommodatie als de horecagelegenheid op 300m.
Recreeren in de omgeving
Dorps/stadscentrum (3 km ) Bakkerij (3 km ) Buurtwinkel (4 km )
Supermarkt/winkels (5 km ) Horeca (300 m ) Uitgaansgelegenheden (7 km )
Wasserette (100 m ) Toeristisch informatiecentrum (4 km ) Fietsverhuur (300 m )
Speeltuin (100 m ) Golfterrein (7 km ) Dierentuin (22 km )
Attractie/recreatie park (4 km ) Overdekt zwembad (3,5 km ) Openlucht zwembad (100 m )
Subtropisch zwemparadijs (7 km ) Wellness centre/sauna (3 km )
Je ziet het wel, dus genoeg te doen!
Zoals ik het nu berekend heb zou het ongeveer op 90 euro pp komen. Dit is dus voor de huur en schoonmaak enz.
Ook is er zelfs de mogelijkheid om ontbijt en buffet te laten verzorgen!! ook een BBQ kan geregeld worden!
Kijk allen even en laat even weten wat jullie ervan vinden, ZO SNEL MOGELIJK.
anders ga ik natuurlijk weer verder zoeken!
groetjes wilma
Aangezien er gisteren meerdere mensen aangaven dat ze het ook leuk zouden vinden om in Nederland te blijven, heb ik in nederland gezocht.
Ik heb een aantal uur achter de pc gezeten maar in Nederland heb je een beperkt aantal huisjes voor grote groepen.
Ik heb nu een huisje gevonden in Bemelen Limburg.
Het is 1 van de weinige huisje die nog leuk te betalen en beschikbaar is.
Het is een huisje voor 25 personen,
Hierbij een kleine greep uit de activiteiten die er te doen zijn:
Tijdens Uw verblijf kunnen er voor U talloze activiteiten worden georganiseerd. Van enkele activiteiten tot een dagvullend programma, bijna alles is mogelijk !
Een kleine greep uit de activiteiten: jeep-safari, quad rijden , grot-Biken in het uitgestrekte gangenstelsel van de grotten, kano varen, abseilen, brouwerij bezoek met bierproeven, kasteel- en ruïnebezichtigingen, mountainbike tochten al dan niet met begeleiding, wijnproeven, golf clinics, natuurwandelingen al dan niet met gids, Paint -Ball, Dropping, scootertocht, tandemtocht, etc.
Voor groepen vanaf 12 personen kan ook de catering worden verzorgd, van Limburgs ontbijt , een lunchbuffet in Italiaanse stijl, soep met een broodje, koffie met echte Limburgse vlaai, tot en met een BBQ (in horeca op 300m.), alles is mogelijk binnen tal van prijsklassen.
Zowel de accommodatie als de horecagelegenheid op 300m.
Recreeren in de omgeving
Dorps/stadscentrum (3 km ) Bakkerij (3 km ) Buurtwinkel (4 km )
Supermarkt/winkels (5 km ) Horeca (300 m ) Uitgaansgelegenheden (7 km )
Wasserette (100 m ) Toeristisch informatiecentrum (4 km ) Fietsverhuur (300 m )
Speeltuin (100 m ) Golfterrein (7 km ) Dierentuin (22 km )
Attractie/recreatie park (4 km ) Overdekt zwembad (3,5 km ) Openlucht zwembad (100 m )
Subtropisch zwemparadijs (7 km ) Wellness centre/sauna (3 km )
Je ziet het wel, dus genoeg te doen!
Zoals ik het nu berekend heb zou het ongeveer op 90 euro pp komen. Dit is dus voor de huur en schoonmaak enz.
Ook is er zelfs de mogelijkheid om ontbijt en buffet te laten verzorgen!! ook een BBQ kan geregeld worden!
Kijk allen even en laat even weten wat jullie ervan vinden, ZO SNEL MOGELIJK.
anders ga ik natuurlijk weer verder zoeken!
groetjes wilma