|
Post by paul106gti on Mar 20, 2012 13:06:52 GMT 1
Heb nog even gekeken maar het valt precies in mijn 2de week van het stagejaar dus zal dit jaar over moeten slaan!
|
|
|
Post by skitzo on Mar 20, 2012 13:35:17 GMT 1
ow, maar dan kan Ada nog wel mee, voor algemeen gebruik?
|
|
|
Post by Dennizz GTi on Mar 20, 2012 14:18:20 GMT 1
Donders..... Das een mooi huis.....!!! Dat wordt genieten (voor jullie dan)
|
|
|
Post by mikey on Mar 20, 2012 20:01:08 GMT 1
Hallo Iedereen, Ik ben zo vrij geweest huisje 1 te reserveren, ik krijg binnen 48 uur reactie of wij hem krijgen.
De meeste van jullie waren al op de hoogte dat er bij huisje 2 en 3 absurde bedragen bij kwamen voor bijvoorbeeld 37 euro per dag water enz. zelf bij huisje 3 was het zo erg dat de annuleringsverzekering al bijna 300 euro ging bedragen. Uiteindelijk zou dit betekenen dat huisje 2: op ongeveer 135 euro pp zou komen en huisje 3: 160 euro pp. En dat is alleen de huur van het huisje. Boodschappen, en wat er van de borg afgaat nog niet berekend!!
En dit zijn toch bedragen waar denk ik de meeste voor een weekendje niet op zitten te wachten??
Zodra ik goedkeuring heb of wij het huisje krijgen, zal ik de kosten pp gaan berekenen! Ik moet dan binnen een week een aanbetaling doen, dus hoop dat iedereen dan wel de mogelijkheid heeft zo snel mogelijk geld over te maken.
Hopelijk is iedereen tevreden, het huisje heeft een 8 aan cijfer dus dat is meer dan vorig jaar hahaha.
Ik hou jullie op de hoogte
gr wilma
|
|
|
Post by opeltje16v on Mar 20, 2012 22:19:59 GMT 1
ik denk dat jullie een prima keuze hebben gemaakt. Het ziet er iig goed uit allemaal. En gezellig wordt het toch wel! haha
|
|
|
Post by ronald on Mar 22, 2012 18:31:51 GMT 1
Huisje 1 ziet er goed uit, zag ook dat er spullen voor kinderen aanwezig waren. Helemaal goed.
|
|
|
Post by mikey on Mar 23, 2012 16:12:30 GMT 1
Hallo Iedereen, Nou uiteindelijk heb ik goedkeuring van reservering gehad. Daar de eigenaar negatieve ervaringen heeft gehad met groepen jongeren wilde hij ons niet gelijk accepteren. Nadat ik uit heb gelegd dat we er alleen op uit zijn, om een gezellig weekendje met vrienden te hebben en er niet op uit zijn om herrie te schoppen en dingen te molesteren hebben we toch goedkeuring gehad!
Het zal 106 euro pp gaan kosten!
Boodschappen en onkosten dat van borg afgehaald word, verrekenen we later weer!
Ik heb dit jaar geen beddengoed erbij besteld daar dit vorig jaar erg tegen viel en het nu 6.50 pp ging kosten. DUS IEDEREEN ZELF SLAAP MATERIAAL MEENEMEN!!
Ik moet binnen 3 dagen al een voorschot betaald hebben dus het zou fijn zijn als iedereen zo snel mogelijk het geld overmaakt.
Ook nemen wij dit jaar het voorschieten van de borg weer op ons, als iedereen het hier mee eens is??
gr wilma
Hierbij een lijstje van iedereen die al betaald heeft:
- Wilma en Mike
|
|
|
Post by ozzy11 on Mar 24, 2012 13:55:52 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - ozzy en tezzzzzy - - - -
|
|
|
Post by patrick on Mar 26, 2012 18:47:56 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - ozzy en tezzzzzy - patrick en tamara - - -
|
|
|
Post by patrick on Mar 26, 2012 18:50:26 GMT 1
hoi hoi
even namens wilma.
zouden jullie het geld voor het weekendje zo snel mogelijk kunnen betalen ivm de vooruitbetaling. dat kan op rekeningnummer 372509797 tnv hansen eo.
alvast bedankt!!
|
|
|
Post by Pino on Mar 26, 2012 21:01:49 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - ozzy en tezzzzzy - patrick en tamara - Michiel - -
|
|
|
Post by ronald on Apr 3, 2012 17:50:56 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - ozzy en tezzzzzy - patrick en tamara - Michiel - Ronald en Sacha -
|
|
|
Post by eric on Apr 3, 2012 19:32:22 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - ozzy en tezzzzzy - patrick en tamara - Michiel - Ronald en Sacha ( tis onderweg) - Eric -
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Apr 9, 2012 12:28:49 GMT 1
BETAALD!! - Mikey en willie - Ozzy en tezzzzzy - Patrick en tamara - Michiel - Ronald en Sacha ( tis onderweg) - Eric - Melvin
|
|
|
Post by mikey on May 19, 2012 17:00:07 GMT 1
Hallo allen, wil iedereen er graag op te letten het geld over te maken!!! het is inmiddels mei en de tijd gaat snel gr wilma
|
|