|
Post by DIAMO!! on Feb 21, 2011 22:40:51 GMT 1
Heaven On Wheels Tuningday 8 Where? Cora Anderlecht Olympische dreef 15, 1070 Anderlecht Covered parking!!! +-2000 Places! When? Sunday 27 March 2011 Opening Gates 9am, Closure At 5pm Cups Best Of Show --- Autoglym Packet - Special Cup - T-Shirt Top 20 Show 'n Shine --- Autoglym Product - Special Cup - T-shirt Top 5 Streetstyle --- Autoglym Product - Special Cup - T-shirt Top 5 Cleaned --- Autoglym Product - Special Cup - T-shirt Top 5 International --- Autoglym Product - Special Cup - T-shirt Info Meeting For Charity (Télévie) Entrance : Cars 10euro, Visitors 5euro Shop & Food Village Show 'n Shine Area The Red Carpet Drive By Separate CleanedStreet A Unique VIP Area International Cars From All Over Europe! FaceBook Contest (More Info Soon @ www.facebook.com/heavenonwheels.be)Special Guests Freestyle Dance Acts (So You Think You Can Dance?) Meeting Coverage By Global Automotive Connection aka Tony Matthews (UK) BeatBox By Beatbox Zerox!! (BattleArt) Livesets By Dj Giz'mo (Hip-Hop / RnB / House) Cups Given By Anouk Matton (Cover P-magazine, Ché,...) BMX Freestyle Acts By Edge On Wheels (http://www.edgeonwheels.be) Contact: info@heavenonwheels.be
|
|
|
Post by Pino on Feb 22, 2011 9:45:12 GMT 1
Ik wil hier echt zooo graag weer heen weet alleen niet of ik dit regel krijg op me werk
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 22, 2011 10:41:07 GMT 1
Als ik mag kiezen tussen Automaxx en Heaven on Wheels dan kies ik voor de laatste..... Tis al weer een tijd geleden dat ik bij een meeting in BE ben geweest En het is lekker overdekt
|
|
|
Post by erwin on Feb 22, 2011 17:03:36 GMT 1
dennis,
ik ga mn eigen toch echt bij jou aansluiten... sorry voor automaxx... maare hier moet je zijn geweest zeggen ze!
dus ik zeg LIJSTJE
- dennis - erwin
|
|
|
Post by DIAMO!! on Feb 22, 2011 18:40:22 GMT 1
Ik ben al een keer bij deze meeting geweest....... was zeer goed te doen
|
|
|
Post by suprakubus on Feb 22, 2011 21:10:16 GMT 1
Ook stukje dichterbij dan middle of nowhere Assen . Ik kies ook voor deze! LIJSTJE: - Dennis - Erwin - Martijn
|
|
|
Post by //\\//\\elvin--->CORSA GSI on Feb 22, 2011 22:39:02 GMT 1
LIJSTJE:
- Dennis - Erwin - Martijn - Melvin
Ff kijken wat de rest allemaal wil gaan doen, maar zullen zich hier ook wel aansluiten denk ik zo.......
Grtz
|
|
|
Post by dennist on Feb 23, 2011 0:11:01 GMT 1
Ik ga der ook heen Dit is toch wel een van de leukste meets van het jaar voor mij Ben er alleen wel met CarEvents bij Zou leuk zijn jullie daar ook te zien! @ Pino: Gewoon regelen zeg ik! Wat is nou HOw zonder Pino heb ik nog niet mee gemaakt! Sta ik der een keer met auto (snel afkloppen) ben jij der niet bij
|
|
|
Post by opeltje16v on Feb 23, 2011 9:47:37 GMT 1
Ik ga denk ik ook wel mee. Schijnt een mooie meet te zijn, en ben er nog niet eerder geweest. Mzzl matty
|
|
|
Post by crxdelsol on Feb 23, 2011 19:12:48 GMT 1
mathijs gewoon lekker gaan joh en dan zie ik je daar wel weer wij gaan ook gezellig met een auto of 6 die kant uit:D greetz mike
|
|
|
Post by mikey on Feb 23, 2011 20:03:47 GMT 1
LIJSTJE:
- Dennis - Erwin - Martijn - Melvin - mikey
denk dat ik dan ook maar met deze groep mee ga en automaxx een keer moet laten schieten
mzzl mikey
|
|
|
Post by eric on Feb 23, 2011 22:19:03 GMT 1
LIJSTJE:
- Dennis - Erwin - Martijn - Melvin - mikey - Eric
|
|
|
Post by exclusivedinkytoy on Feb 24, 2011 12:07:20 GMT 1
wrom niet met zijn allen naar automaxx....als je als club zijnde zo aangeschreven staast zou ik daar toch echtr wel heengaan.' dit jaar met die timerattack en sprints erbij echt heel erg dik.
ik ben al paar jaar naar heaven on wheels gegaan maar ik vind dat dat jaarlijks minder word men zegt 2000wagens maar ik denk 300echt nette afgewerkte wagens.... de echte showwagens vinden het te vroeg in het jaar en blijven thuis is wat ik al jaren hoor' om nog maar te zwijgen over de kou die daar in die overdekte parkeergarage is omdat dr geen zonlicht bijkomt maar wel wind,de gratis hoofdpijn die je krijgt door de uitlaatsjonnie en muziekfreaks dat blijft dreunen...
ik zou zeggen automaxx!!!
|
|
|
Post by Pino on Feb 24, 2011 16:17:00 GMT 1
Ik vind HOW persoonlijk beter en leuker als Streetpower. Het is een mooie overdekte meeting dus je hoeft al geen rekening met het weer te houden. Het waait er wel dat klopt maar dit is alleen aan de rand van de garage, in het midden vond ik het altijd wel meevallen. Wat wel zo is idd dat ze veel sjonnies toelaten maar in nederland heb je dit ook, als je maar entree betaald laten ze ook alles toe. Als ik het rond krijg op me werk ga ik naar HOW want de voorgaande jaren zijn goed bevallen
|
|
|
Post by eric on Feb 24, 2011 16:31:15 GMT 1
mijn maakt het niet uit ik ben overal voor in greetz eric
|
|